„В първия момент, в който се срещнах с екипа на Guerrilla имах добро усещане“, казва Коджима. Той окачествява енджина като „подходящ за игри с отворен свят“. Несъмнено обаче и кинематичната част на Decima е изиграла своята роля. По-рано през седмицата видяхме впечатляващо видео от Death Stranding, в което motion capturing-ът определено се отличи.
Що се отнася Decima, изглежда в последно време Sony започват да залагат сериозно на двигателя. С отварянето на енджина за игри, които не се готвят от Guerrilla имаме намек, че е възможно Decima да бъде ползван по-широко във вътрешните студия на японския гигант. По начин, по който един Frostbite се ползва в доста от заглавията на EA например.
Самият Death Stranding засега бива разкриван на малки порции. Коджима определено акцентира на кинематичната част, като не е ясно дали скоро ще видим геймплей. В сферата на догадките е и кога горе-долу можем да очакваме Death Stranding в продажба.
Още по темата
П.С. Естествено нищо не пречи на Sony да се опита да вземе максимални печалби, но пък евентуална ексклузивност означава повишен интерес към PlayStation 4/PS4 Pro, което пък означава още по-солидни приходи. Въпросът май е какво е мнението на Коджима по казуса.