„Titanfall 2 няма да върви в native 4K. Ще бъда много изненадан, ако изобщо видим native 4K в AAA игри скоро. Изисква се толкова много производителност. Говорим за невероятно натоварване на графичния ускорител“, казва Дрю Маккой, продуцент на Titanfall 2.
Интересно е, че неговите думи са някак лишени от традиционната политическа коректност. Обикновено има хвалебствия за всеки нов хардуер, но рядко се посочва в прав текст, че му липсва производителност, за да се справи с нещо тежко като 4K.
Всъщност по темата по-рано тази година се изказа и Microsoft. Шанън Лофтис от компанията обяви, че целта на Scorpio - който се пада наследник на Xbox One - е да поддържа native 4K. Устройството очакваме през есента на 2017 година.
Още по темата
Добре че ги има Rockstar, Naughty Dog и още няколко бели птици, че да съществува гейминга.
Иначе щеше да има гейминг само за безживотниците да се насират пред WoW, LoL, WoT и подобните им разновидности.
Страшно качествени игри излизат, но просто не ти вървят нито на хакнатия бокс, нито на Pentium 4-ката.
24 октомври 2016 в 17:10
На кой му дреме за 4К като почти всички игри които излизат са боклуци.
Съгласен съм,те това е истината.Ако ще и 18 к да поддържа играта ,все тая като е боклук,каквито са повечето напоследък.А ако е увлекателна и интересна,човек e обсебен от геймплея и не забелязва графиката дали е 576,720 или 1080 p.Quantum вече го забравих,и ако ме караш да си спомня поне 5 минути геймплей няма да мога,сметай колко е игра.
На PS4 Pro native 4К с 60 кадъра може да върви само YouTube.