Причината? Както винаги не бива обявена в прав текст. Имаме поредното официално изказване на килограм в духа на „След внимателно обмисляне на ситуацията Microsoft реши да спре разработката на Scalebound”.
Малко по-разговорлив е Фил Спенсър, шефът на Xbox дивизията, който разкрива, че „решението е добро за притежателите на Xbox One”, но не казва защо точно.
Всъщност от известно време насам Scalebound изпадна в периферията. На E3 през 2015 година видяхме геймплей, който очевидно беше доста ранен и фреймрейтът беше ужасен. Но там можехме да видим основната концепция на играта – приключенско RPG, в което главният герой е съпътстван от огромен дракон, който му помага в битки. Демото не беше супер впечатляващо, но показваше потенциал.
Можем само да гадаем къде нещата са кривнали от онзи момент насам. Най-вероятно Scalebound чисто и просто не е предлагал нужното съдържание, за да впечатли Microsoft.
С което можем да кажем – жалко. Винаги е кофти, когато игри, разработвани по няколко години биват спирани. Все пак от разработчиците Platinum чакаме още една голяма игра тази година - Nier: Automata. Дали пък това заглавие няма да се окаже изненадващ хит?
Още по темата
И преди да кажеш ама ти играеш на конзола еди си кво, аз съм играл на всичко и съм оценил всичко добро, включително и най-добрата ПеЦе онли игра - Сталкер.
Имам(имал съм) - ПеЦе, PS4, PS3, PS2, PS1, PSP, PS Vita, Xbox(замалко) Xbox 360(не ме изкефи нещо) те това са. Затова аз съм голям и мога си кажа мнението щото съм играл и пробвал всичко.
Ти си събирай кротко тревичките, кокошия трън и т.н. и си мълчи кротичко и не се бутай сред атовете.
Къде съм аз, къде си ти драги ми смехурко
Иначе... да, по принцип конзолните играчи, особено тези, които наблюдавам тук + Toxi не знаят много. Едвам се оправят с езиците, камо ли с изкуство като игрите...
Просто факти.
P.S. Данделион, не точно двете игри, а като цяло комерса ги смазва тея малките игри. Адски ме издразни дразнещия коментар на Слейъра и затова набрах сериозно.
11 януари 2017 в 16:51
(.......... но не правя коментари за игри, които никога няма да харесам или оценя както ги оценяват 80% от геймърите........)
Нека да видя дали съм те разбрал правилно - значи, виждаш проблем, когато някой ДРУГ направи коментар за игра, която очевидно не му харесва, но не виждаш проблем, когато ТИ направиш коментар за това какво той коментира или харесва?
След което се впускаш в пространствен коментар какво харесваш и не харесваш в тая и оная игра и че никой не можел да те съди за това какво харесваш или какво не, че си имал свой избор и свое мнение, бла, бла, бла..
Та, какво точно да гледаме - това, което се опитваш да кажеш, или това, което всъщност правиш?
И още - никак не ми е в характера да се съобразявам кой какво харесва, та да внимавам да не си изказвам мнението за дадена игра, за да не нараня нежните чувства на някой. Така де, защо и други освен теб да нямат собствено мнение, хеле пък да го изразяват?
Изобщо, вземете се малко в ръце и стига сте налагали "гейм политкоректност". Ще има харесвани, ще има нехааресвани неща, това е.
Аз флеймя дадена игра, ти флеймиш моето мнение, Токси флейми директно мен. А си тръгнал на мен да ми образуваш изречения?
Кой знае, може би от една страна е хубаво да няма следващ No Man's Sky. Но пък и ако Scalebound беше пуснат примерно на редуцирана цена можеше и да се окаже нещо интересно. Поне откъм геймплей Platinum се справят добре в общия случай...
при бичера кеф ти билд с мечове кеф ти бил със магиийки кеф ти с отвари кеф ти в комбинации ... скайрим ... къф си искам моъ бъдъ ... токсика и играча са продукт на кръвосмешение и се плякат тайно докато единия играй КОД и другия го клеца.
Не сте дорасли до това ниво на анализ... ама какво да се прави.