Но какво има да се каже за самия Watch Dogs 2?
Главният герой е различен – това е една от новостите, които не ни изненадват. В последно време на няколко пъти изтече информация, че Ейдън Пиърс от първата част ще бъде заменен. Новият основен персонаж е доста по-младият Маркус Холоуей. Той се очаква да не е толкова лют, колкото Пиърс, макар и да не знаем детайли за историята му към момента. Сред оръжията, с които ще е екипиран е билярдна топка на връв, с която да нокаутира противници и тейзър.
Откъм геймплей Ubisoft твърдят, че внимателно са се вслушали в потребителите и критиките им за първия Watch Dogs. Очаква се по-голямо разнообразие при хакерските умения – включително опцията да управляваме автомобили от дистанция и да ги забиваме на ключови места, създавайки задръствания и пречейки на онези, които ни преследват. Обещава се също, че слабите елементи на Watch Dogs, които не бяха никак малко, ще бъдат подобрени.
Иначе при отворения свят действието се пренася в колоритния Сан Франциско. Очакват ни доста повече странни типове в един от най-големите калифорнийски градове, което контрастира с по-сухия и студен Чикаго от първата част. От Ubisoft твърдят, че са прекарали адски много време да направят Сан Франциско истински жив – дори и да не правите нищо ще се случват куп неща край вас, включително и конфликти между случайни NPC-та. Също както и в оригиналната игра и тук целия град бива наблюдаван от камери и почти всичко е свързано към една мрежа. Която Маркус може да хакне с вездесъщия си смартфон.
Но дали всички обещания за Watch Dogs 2 ще бъдат спазени? Предстои да научим само след около половин година.
Още по темата
Ненавиждам ги също толкова силно колкото ЕА, така че съм biased и не мисля да давам мнение за играта.
На теория ако Watch Dogs 2 бъде смесица от най-доброто на Ubisoft ще е по-добре от онова, което беше първата част. Което не беше... нищо, ако се тегли чертата. Едно хакване плюс куп едвам развити механики на средностатистическа игра с отворен свят. Не беше достатъчно. Паркур да има - окей, ако ще и гараж да имаш да правиш позьорски хипимобили с розова боя - окей. Колкото повече - толкова по-добре в игра с отворен свят (при една силна основна механика)... лошото е, като уж има отворен свят, а всъщност мисиите се стартират на статични места от глобалната карта и реално не се случва нищо разчупено. Нищо... Skyrim-ско.
Та - ще видим, в последно време Ubisoft взеха да ме съмняват много, а и като ги натискат Vivendi и съвсем хаотично почнаха да действат.
Елате в 21-и век, робовладелци.
Ще ме изкефи R* да пуснат RDR2 2-3 седмици преди WD2 да ги видя пак как се насират.
Но реално Rockstar изобщо виждат ли Watch Dogs 2 като конкуренция? Имат най-бързо продаващият се развлекателен продукт изобщо (не само игра), милиард долара за три дни приходи, Холивуд може да си мечтае в най-най-мокрите сънища за нещо подобно. Watch Dogs... е съвсем друго ниво откъм популярност. Защото е нов франчайз, от една страна. И защото поне мен първата ама и грам не ме хвана.
30 trailer-a + Е3 за 3 месеца всяка игра на юби.
Също така дали е сиггурно че няма да я отложат?
Ама нека глупаците да ги защитават - Юбишит заслужават само гаври и псувни, нищо друго.
Докато Rockatar пускат 3 трейлъра и не се обясняват на никой, зящото ферарито няма забележки, а ууубисофт като продават Голф 3 шеста употреба, трябва да обясняват, че е уникат, всичко сменено! Без забележки!
Само дето ако сега Rockstar извади нов франчайз можем да сме сигурни, че ще ни свалят звездите както правят Ubisoft. Трейлъри, тийзъри, снимки и всичко друго. Когато показваш нещо ново трябва да му подсигуриш силна основа. А и примерно Ubisoft с Assassin's Creed действаше по-лежерно - можеше да си го позволи.
В този ред на мисли не смятам, че компаниите действат особено "различно", зависи от обстоятелствата единствено.