Но каква е причината? Да, досетихте се вече. С оглед на мащаба на Scalebound разработчиците са преценили, че имат нужда от повече време. Досега се очакваше екшън приключението от трето лице да се появи в продажба във втората половина на 2016 година.
„Разработката върви добре и сме щастливи от постигнатото досега. Scalebound е една от най-големите игри, които Platinum някога са създавали“, пишат от японското студио. Включени са и куп суперлативи за „епичното приключение, изпълнено с изследване на виртуалния свят, иновативен мултиплейър и цялостния труден за вярване мащаб“ – но едва ли има нужда да превеждам всички от тях.
Самият Scalebound беше представен през 2014 година на E3. Ексклузивката за Xbox One ще ни даде възможността да управляваме огромен дракон, който вероятно ще разчупи достатъчно геймплея. Това се случва чрез команди, които основния персонаж дава на митичното същество. Но дали наистина ще има цялото разнообразие и епичност, които ни обещават Platinum? По някое време догодина ще разберем.