Механиката под една или друга форма виждаме във фактически всеки Assassin’s Creed, Far Cry 3 и 4, че дори и в рейсъра The Crew (в който нямахме възможност да управляваме героя извън автомобила, но пък можехме да намерим радио кули, разкриващи ни страничните мисии в определен радиус). Но в Watch Dogs 2 положението ще е различно.
Еквивалент на кулите, които ни разкриват странични куестове в играта няма да има. Вместо това с течение на времето и получаване на точки опит ще се отварят нови предизвикателства. Това ще се случва благодарение на механиката, с която трупаме последователи. Явно колкото повече са те, толкова повече информации получаваме за околния свят – тоест те служат един вид като информатори за главния ни герой. Което всъщност е добре замислено.
Редно е да отбележим обаче, че Watch Dogs 2 няма да е първата игра, която да изостави формулата, при която кули ни разкриват куестовете в околния свят. Във Far Cry Primal, появил се по-рано през годината също липсваше подобен елемент.
В крайна сметка ходът може да се приеме като намек, че Ubisoft вижда някои от проблемите в игрите си. Доколкото формулата с отворения свят е успешна, то прекалено много елементи са еднакви в куп заглавия. Което ни кара да се чувстваме така, сякаш играем едно и също.
Още по темата
Но в днешно време целият рейсинг жанр е много ограничен, тъй че нищо чудно, че игри като Driver няма. Преди 15, 16, 17 години доста се експериментираше в жанра, какво ли нямахме - симулатори, аркади, игри като Carmageddon, Driver - всякакви вариации. Ама днес... вятърът духа иначе, виждаме какви ли не шутъри, но при останалите жанрове не е баш така.