Но това да се копират директно кът сцени... изглежда като нещо прекалено драстично, нали? Е, явно това се е случило в Call of Duty: Ghosts. В клипчето под статията можете да видите един от моментите в играта...
...директно копие от сцена в Modern Warfare 2. Както бихте се уверили, в случая са подменени единствено моделите. И се върви към автомобил, вместо хеликоптер. Но пък движението на героите, жестовете им са напълно еднакви!
Наистина някой би казал, че това е един вид „препратка“ към Modern Warfare 2. Лично на мен обаче, всичко това ми прилича на мързел и нищо повече! Особено и с оглед на факта, че кажи-речи всичко в Call of Duty е копи и пейст с тук-таме минимални разлики. И така вече доста години!
Но защо не? Щом има достатъчно хора, които да купуват всяка година тази игра, без да се замислят?
Още по темата
btw наистина в последните години единствената свястна военна поредица си остава Counter-Strike..
П.С. Още помня първите бети на играта... фрашкани с бъгове, половината анимации не функционираха правилно. Ама хората все пак цъкаха CS и беше мания. След като се намеси Valve нещата си дойдоха изцяло на мястото.
П.П.С. Макар че преди 13 години ненавиждах Counter-Strike. Дразнеше ме, че всичко го цъкаха, а сървърите на UT/Quake 3 бяха празни. А по онея времена и в най-големите компютърни клубове имаше покъртителен западен интернет. А пък в днешно време си мечтая един шутър да е като Counter-Strike с оглед на извращенията от рода на Call of Duty. Как се променят нещата за една десетилетка.
Дано да не се роди ново дете уродче и да си останем само с 3 такива. ( MoH , CoD , BF )
Каквото и да прави човек, все има шанс да се представи добре. Да записва някакви фрагове. И умението спира да бъде особен фактор... всичко е шанс.
Наистина един истински добър играч винаги ще се отличи и ще измете пода с останалите. Обаче при всички останали е някаква ролетка. И да играеш добре, и да не играеш... все тая горе-долу.