Липсата на мулти ще позволи на разработчиците да се концентрират изцяло на основата - сингъла. Все пак Horizon: Zero Dawn ще има "социален" елемент - вероятно нещо тип социалните мрежи, в които можете да се хвалите как се справяте. Но типично мулти - кооперативно или PvP - ще липсва.
Идеята не изглежда никак лоша. Покрай игри като The Witcher 3 например можем да се уверим, че не е задължителен мултиплейър за касов продукт. А и ако се получи нещо присадено - толкоз по-зле.
Научаваме и някои други новости за Horizon: Zero Dawn. Основните подходи в играта ще са три - главната героиня Алой може да се справя с промъкване с противниците си; да залага капани или да ги избива директно в стил Рамбо. От вас ще зависи как ще я специализирате.
Заедно с това имаме обещание, че светът ще е наистина отворен - всяка планина, всяко възвишение и поляна може да бъде прекосено. Естествено, в този тип игри е по-важно какво се случва, а не дали можем да стигнем навсякъде. Какво значение има една празна поляна?
Horizon: Zero Dawn очакваме по някое време идната година само за PlayStation 4.