Отговорът е ясен – не. Каквото и да става, космическото MMO няма да попадне под шапката на голям разпространител.
„За да отговоря на всички теми във форумите ни – не се притеснявайте“, пише Крис Робъртс, главният дизайнер на играта. „Oculus Rift е хардуерна джаджа, там са нужни мощности за разработката. Нашата игра ще се разпространява изцяло дигитално – всичко, което ни е нужно е ресурс за покриването на разходите по разработката и поддръжката на сървърите“, допълва той.
Робъртс завършва с думите, че е благодарен на всички онези, които са дали пари за Star Citizen и правят възможно да бъде реализирана мечтата на разработчиците за подобен продукт.
Което звучи като нещо хубаво. В крайна сметка даренията от геймърите се правят именно с цел да се избегнат лакомите разпространители. А не някой да си върже гащите и след това да взима още пари от тях.
Разбира се, Star Citizen е друга кауза. Космическата MMO игра наскоро премина границата от 41 милиона долара, събрани изцяло от геймърите. Което си е бюджет за AAA продукт както и да го говорим.