Именно толкова средства е набрал Star Citizen към днешна дата. И да, постижението на космическата игра е безпрецедентно. А като се има предвид, че едва ли скоро ще видим завършен вариант на Star Citizen, то сумата предстои да се покачва.
Новината идва от блог съобщение на Крис Робъртс, шефът на разработчиците Cloud Imperium Games и директор на заглавието. От него научаваме също, че голяма част от дизайнерите на играта са се завърнали от празничните си почивки и са готови да се справят с бъдещи предизвикателства.
Робъртс добавя също, че Cloud Imperium Games ще прекарат известно време в адаптиране на новия графичен двигател към Star Citizen. В края на миналата година стана ясно, че космическата игра ще ползва Lumberyard на Amazon в бъдеще. Доколкото двигателят е базиран на CryEngine, който ползваше и Star Citizen до съвсем скоро, то е ясно, че ще е нужно известно време за прехода.
Всъщност смяната на енджина – особено при проточващата се цяла вечност разработка на играта – прозвуча някак подозрително. Кога ли все пак ще видим Star Citizen в завършен вариант? Или може би въпросът е... дали?
Още по темата
Та относно мултиплеъра , беше напълно достатъчно да си мръднат гъзъ и добавят кооп и мисии по подобие примерно Warframe(много успешна и зарибяваща геймплей формула между другото) с някоя и друга извънземна фракции или други които са в война.
Та и прехваления СЦ ако няма такива режими отива в коша.