От кратък тийзър под статията можем да видим как изглежда този елемент. Всъщност, видеото е прекалено кинематично, но е видно, че пилотите ще могат да вземат на абордаж чужди кораби и да водят престрелки от първо лице.
FPS модулът на Star Citizen ще бъде разработван от външно студио, което не е част от Cloud Imperium Games. Очакваме тази новост в заглавието да бъде представена в детайл на изложението PAX Australia, което ще се състои по-късно през годината.
Заедно с FPS тийзъра видяхме и други два модула, които се очакват в Star Citizen. Единият включва състезания с други играчи, при които трябва да се преминават през множество чекпойнти. Другият пък ви позволява да разкривате множеството планети от света на Star Citizen с вашите пилоти. Клип от състезанията можете да видите във второто видео под статията.
Засега е трудно да преценим дали всички тези идеи са добри или напротив. Сигурно е, че първо трябва да бъде пуснат основния космически модул на Star Citizen… а нататък всяко едно подобно подобрение би било идеално.
Още по темата
За съжаление не изглежда скоро да е готов - вероятно средата или дори края на 2015 година ще има някаква готова версия. Но от друга страна ако се поръча сега играта има бонификации... аз се каня от много време да си я взема, но все отлагам, което никак не е хубаво. Трябва да се юрна накрая и толкоз. Но и аз чакам подобна игра, особено защото съм голям фен на Freelancer. А и миналата година се появи X Rebirth... голям, голям провал...
А Freelancer & Rebirth са големи простотии - едната е простотия, защото и аз не помня вече защо, но щом съм ? теглил една п*тка майна, значи не е била читава; а другата е простотия, защото за да я играеш на медиум настройки ти трябва 24-ядрена машина с 32 гигабайта памет и 3-4-ядрена видеокарта с 1024-битова шина, та дано успееш да изкараш 30 кадъра от това... хм, нещо.
Всъщност, някои игри като Divinity показват как трябва да се прави. Има си готова идея, готов енджин, готов продукт до някаква степен. На 30-40% примерно. И пичовете отиват и казват - "Ето, вижте какво имаме, дайте пари и ще го довършим". За мен това е правилното. Не някакво технологично демо... ами да има игра. Не хвърчаща идея за такава.
Но пък Cloud Imperium Games са що-годе директни с геймърите и все пак някои неща като затворената бета не се забавиха чак толкова... но пък и отзивите за бързината, с която се развива играта са противоречиви. Много странна ситуация... но е ясно, че ще се следи с яко интерес.
Иначе самата идея на всичко, което правят е много добра... само да не се окаже, ч се опитват да наливат вода от прекалено много кладенци.
Интересното при него е това,че героят ти в играта наистина ще умира,и престрелките ще имат по-голяма тръпка,слагаш нещо на линията дето се вика по американски, ( говорим за persistent universe-а,когато го пуснат)щото едва ли ще е голям кеф постоянно с нови характери да играеш.
За разработката..И аз имах своите съмнения,обаче като се замислих на всички от по-добрите заглавия,които аз съм играл,разработката им е отнемала 2+ години минимум,и бюджет от милиони.Просто научаваме за тях в доста по-късен етап на разработката.А са все игри с къде по-малки мащаби от Star Citizen,направо бих казал,че са си джуджета.Тъй,че за времето,което е минало досега и с това,което са представили,стоят добре в очите ми.Отделно това,което показват съвсем не е всичко,което имат.Отделни екипи работят по сингъл-а на кампанията,други по дизайна,трети по графичния детайл,оптимизация и т.н.
Да не говорим,че вече всеки,който има ранен достъп може да си лети с кораба(макар и на доста малка зона) и да си се разхожда с человека из хангара,.Дори от няколко дни всички имат и мултиплеър.От друга страна пък финансирането вече мина 51 млн .
П.С. Ако смятате да си взимате кораб от сега,препоръчвам да не е аурора.
На сегашния етап просто не си заслужава,понеже е бавна,не е маневрена и няма огнева мощ за мултиплеъра.Другите кораби са доста по-добри.Също и няма какво да се експлорва,понеже мап-а е много малък,че да има полза точно от този кораб.Единственото му предимство е цената-доста по-евтин е от другите.
Състезание с "обръчи" имаше и в Х3 , обаче ако тук не наблегнат на маневреност или някакъв друг ключов фактор а само на скорост ще е напълно безсмислен режим.
Иначе едва ли има много хора, които не мечтаят именно за това - игра с толкова много елементи. Да си хвърчиш из космоса, след това да слезеш от кораба и да се шляеш наляво-надясно. Но все пак ми се струва прекалено хубаво, за да е истина... ще я видим таз работа.
Сигурно е, че с такъв бюджет трябва да стане нещо велико - един банкрут означава, че Kickstarter като концепция хваща куршум в челото.