Нов геймплей за Crash Bandicoot N. Sane Trilogy се появи в интернет. Клипчето можете да видите горе и едно е сигурно – то изглежда страхотно.
Римейкът на първите три Crash Bandicoot игри – разработени от Naughty Dog – определено е с доста модерен вид. Особено и като си представим, че говорим за заглавия, появили се през 1996, 1997 и 1998 година. Така феновете на платформърите несъмнено ще имат какво да харесат тук.
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy очакваме в продажба на 30 юни тази година за PlayStation 4. Доколкото премиера за други платформи още не е обявена, то наскоро получихме силен намек, че подобно нещо може да се случи.
Още по темата
И Crash 1 и Crash 2 са заририбянка, но са относителни скучни и еднообразни спряво третата игра. На мен Warped ми е най-интересната от трилогията, но още няма кадри от нея.
Това е и причината да има Crash Bandicoot игри, както за PS2, така и за Gamecube и Xbox. Но това са някакви жалки имитации на класиките с логото на Activision. Истинските игри са тези за PS1.
Относно кой от трите краша е най-добър - третата ме кефи най много, защото е значително надграждане над първите 2. Тях съм ги превъртал само веднъж и това май отнема 2 часа сумарно за двете. Нивата са малко и еднообразни - спомням си само джунглата, реката и ония нива дето камерата е отстрани.
Докато при Warped има Египет, някакви средновеквни замъци, арабски декори, футуристичен град, подводни нива... плюс нивата с моторите, великата китайска стена, самолетите и ония нива където те преследва оня динозъвэр ... плюс няколкото ъпгрейда на краш които не си спомням дали ги имаше в първите 2 части... плюс кой знае какво още пропускам. И цялата игра - 100% се прави за минимум 8 часа, време през което никога не изпитваш скука. Така че не бих казал играта има нещо добавено за сметка на друго
п.п А да сетих се какво пропускам саундрака
Колкото и фанатизирано да звучи - най-добрия 3д платформър във всяко едно отношение и най-добрата игра на Naughty Dog
Даже Crash Team Racing и до ден днешен прави всички подобни игри на две стотинки, та даже и първоизточникът със супер марио. Той е направо като игра от друго поколение сравнен с краша
Първата игра, според мен, създава най-завладяващата (на моменти, откровено бих казал злокобна) атмосфера от трите игри, особено на последния остров, където се намират най-мрачните и най-тегавите нива. Графиката в Crash 1 е по-твърда и органична спрямо двете продължения където, за разлика, стилът повече наподобява този на анимационен филм от 90-те. Синхронът между тематичната музиката и подвижните елементи в нивото повдига напрежението, най-вече при опитите да се мине нивото на един живот. Това допълнително условие за 100%-ово превъртане (последством премахнато в Crash 2 и 3), прави играта значително по-трудна от другите две. Нищо против повишената трудност, но и най-безобидната грешчица към края на нивото яко късаше нерви. Като цяло Crash 1 положи една здрава, но не чак дотам шлифована, основа върху която Crash 2 и 3 надградиха, и следователно изчистиха малкото грешки в оригинала.
За мен, Crash 2 си е идеалната игра в поредицата, един своеобразен пик относно проектирането на нивата, самото управление на Crash, представянето на сюжета, скътаните потайностите в нивата, баланс между платформинг и "разнообразие" и т.н. Разликата в управлението между Crash 1 и (вече аналоговото!) Crash 2 грубо се равнява на разликата между това на Москвич (добра, надеждна кола все пак) от 80-те и Порше от 90-те. За капак, новият лъскав игров двигател позволяваше куп нови скоци и движение. Абе, играта си беше право кеф само да се движиш, колкото и странно да звучи.
Crash 3 от мнозина фенове се смята за най-великият Crash изобщо, но лично аз съм по-пристратен към неговият предшественик. Crash 3 наистина предлага най-много съдържание и разнообразие откъм видовете нива, но с това разнообразие Naughty Dog просто се оляха в третата част. Въпреки че няколко от тези нетрадиционни за жанра нива бяха забавни (яздене на тигър, пилотиране на биплан), другите (каране на джетски, подводни нива, състезания с мотор) бяха досадна работа, която ми се налагаше да довърша, преди да мога да се насладя на истинската игра. Докато в Crash 1 и 2, тези видове нива бяха рядкост и се появяваха точно навреме, действащи като приятен отдих след серия напрегнати нива, в Crash 3, цели 15 от 32 нива не се вписват като редовни платформинг нива. И като добавим към тях допълнителните преигравания от нововъведения Time Trial режим за всяко едно ниво, тези добавки идват в повече. Като пресолена салата от люти чушлета. Самият платформинг иначе, много подобен на този в Crash 2, е на върховно ниво. Там поне където си го има, всичко си е на шест. Хвалбите с които засипах Crash 2 напълно си важат, даже и с леки подобрения тук-таме, най-вече при финалния бос (изненадващо кратка и леко разочароваща битка в Crash 2). Последният бос в тройката е подобаваща кулминация на една велика PS серия, ненадмината от съвременните платформъри.
П.П. И за PS2 изчадията след ерата на Naughty Dog, и дума да не става.
Относно слуховете за PC версия на играта... Аз лично нямам проблем с това, но лошото е че Naughty Dog ще изневерят на себе си. А може и това да е началото на края за PS екслузивността за техните игри. Ако се окажа прав(а никак не искам да позная), и това е края на техните екслузиви, няма да се учудя ако The last of us part II е само времен екслузив за PS4...дано това да не е бъдещето на игрите на Naughty Dog.