Информация черпим от бразилска агенция, оценяваща за каква аудитория са подходящи заглавията с предстояща премиера в страната. Според нея Bulletstorm ще се появи по някое време догодина в преработен вариант за PC, PlayStation 4 и Xbox One.
Както винаги при подобни данни липсват достатъчно подробности. Нито е известно какви точно ще са подобренията, нито кога Bulletstorm ще е наличен в продажба. Става ясно обаче, че разпространител ще са Gearbox – компанията, която познаваме с Borderlands франчайза.
Засега преработената версия не е потвърдена официално. Въпреки това можем да сме почти сигурни, че подобна ще има – почти винаги информациите от подобни агенции са право в целта. Въпрос на време е единствено да се случи официалното представяне.
От друга страна пък римейковете на игри за PS4 и Xbox One сякаш започнаха да стават... повече от нужното.
Още по темата
но ако този ремастер се окаже като биошок лайното ... язък ... дано не омажат играта ...
https://s9.postimg.org/d3tuh03dr/Bulletstorm_PC_47.jpg
https://s15.postimg.org/bfe5om4jv/Bulletstorm_Grayson_Ishi_Trishka.jpg
Кампанията е един шеговит ташак... наистина някои лафчета са тъпашки, но атмосферата си е налице. На някакви кенефи-пуритани, дето им четох ревютата (тип Gamespot) не им хареса, че много се псувало - явно някой е очаквал Шекспир.
Другото яко естествено беше бруталността и супер креативните начини да убиваш. И да си мислиш, че си измислил яки комбинации пак има още много. И ме радваше, че на предпоследната трудност играта беше... тегава и мунициите свършваха... и доколкото помня колкото по-добре убиваш гадовете (по-креативно), толкова повече точки получаваше, с които да си взимаш муниции. Яка игра... ама защо не хвана почва така и не разбрах. Явно беше прекалено брутална на моменти, явно хуморът и несериозността не се схващаха, явно геймплеят не беше гига елементарен и автоматичен... ебал ли съм го.
Нещо ми се приигра Bulletstorm. Май след ревюто на Diablo 2, което бавя от два месеца вече и което е време да кача... ще прасна едно и на Bulletstorm.
Аз по начало никога не съм делял игрите на нови и стари, ама последното деситилетие пък вече съвсем не мога да видя разликата.
Технологиите с които се правят игрите, концепцията, бизнес модела, всичко си е непроменено от вече бая време. Смешно ми е примерно на Black Ops 3 да се гледа като на ново и съвременно заглавие само защото е излязло скоро, а на първия да се гледа като на нещо едва ли не архаично, при условие че никой не би могъл да познае коя игра е по-новата ако не ги е играл до момента
А тия ремастъри няма какво да се лъжем - това е просто едно преиздаване и портване на по-нови конзоли и нова рекламна кампания за да продават за n-ти път едно и също. Защото ако се опитат да направят нещо ново, може и да не е успешно, а ще глътне доста повече кинти от това да сложат един надпис definitive edition на 10 годишния си бестселър.
Само че аз не кълва на рекламата и ми е през оная работа дали на началния екран ще ми пише 2009 или 2017 remastered. Едва ли някой даже забелязва когато сложат една тревичка повече или променят някоя текстура, но важното е че играе ремастър от 2016 а не оная стара, праисторическа игра пусната преди 5-6 години Малко хора забелязват и когато един такъв ремастър е по-преебан от оригинала.
В същото време има тонове супер игри от PS1 ерата, които са мега ръбати и пикселизирани и си плачат за римейк с някакъв модерен енджин, ама кой ще се захване. Все пак става дума да се започне разработката от начало, а не просто портване и добавяне на някакви неща колкото да се каже че има нещо там.
Тоя бъртвеж сега и аз не знам защо написах. Прочетох го и осъзнах че звуча като някаква геймърска версия на професор Вучков
Иначе е ясно, че за PC играта няма да бъде особено преработена. Ще се плеснат минимум подобрения и толкоз. Очевидно е някакъв re-release и нищо повече (плюс дебют за конзоли - стана доста модерно да се пускат такива за PS4/Xbox One, а сигурно и за PS4 Pro/Scorpio ще го има този Bulletstorm).