Доколкото подобна концепция не е нещо толкова ново в гейминга, тук има един интересен обрат – основният персонаж ще има възможността да поема контрола над по-слаби демони и други същества, които ще му помагат в крайната цел. За съжаление обаче не виждаме много геймплей – само в края на видеото ни биват показани няколко секунди от самата игра.
Agony очакваме по някое време през 2017 година за PC, Xbox One и PlayStation 4. Можем да се надяваме в близко бъдеще да ни бъде показан и малко повече геймплей, който да ни даде представа дали играта има потенциал да се превърне хит.
Иначе Agony се разработва от полското студио Madmind – което вече звучи добре. В последните години страната стана развъдник на страхотни игри, сред които The Witcher 3 и Dying Light. Всъщност част от кадрите на Madmind са работили именно по последния Вещер, а други – по Enemy Front и The Division. Така явно разработчици на студиото имат опит в големия гейминг... но как ли ще се справят с един по-малък проект като Agony?