Данните общо взето се връзват с други числа, които научихме по-рано през годината. Компанията Sensor Tower твърдеше, че за 30 дни Pokemon Go е натрупал над 200 милиона долара приходи. Интересно е обаче дали спадът на популярността в приложението е взет под внимание – възможно е много хора да го имат инсталирано на телефона и да го пускат чат-пат, но вече да не дават пари за него. А именно това е най-важното за безплатните игри.
Тъй или инак ако приходите са дори и „само“ половин милиард долара например разработчиците Niantic могат да са повече от доволни. Особено и при положение, че Pokemon Go едва ли е игра, която е струвала прекалено скъпо за разработка.
Иначе за малко контекст може да се посочи, че други касови приложения се забавиха доста повече време при достигането на 600 милиона долара приходи. На Candy Crush Saga това отне 200 дни, на Puzzle & Dragons – 400 дни, а пък на Clash of Clans – 500 дни.