Това е заглавие, в което основният акцент ще е на сюжета. Сценарият ще бъде списван от двама ветерани в гейминга като Том Джуберт и Джонас Кирацес, а пък в The Talos Principle ще имате възможност да разрешавате множество пъзели.
Главният герой е робот, който разкрива куп загадки в дигитално пресъздадена версия на реални исторически дестинации. Вероятно скоро ще разберем и каква е мотивацията му да осъществява всичко това.
„Отне 13 години, за да видим какво може Croteam, когато в игрите им не се гледа през дулото на оръжие. Въодушевен съм, че мога да помогна за това“, казва Джуберт, един от двамата сценаристи на играта.
И наистина – какво може Croteam, когато не разработва шутър? Ще разберем по-късно тази година. The Talos Principle ще дебютира по-късно през 2014-та в продажба за PC и PlayStation 4.
Още по темата
Важното е пъзелите да са забавни и хитри,да имат тънка логика,очевидна,но завоалирана умело.Да си кажеш ех майка му де'а,как не се сетих по-рано и да продължиш нататък с кеф и чувство за удовлетвореност..
А за Croteam дали са способни да направят такава игра - ми що да не.Смятам,че ще се представят на ниво (макар и не чак на AAA ниво,ама това от куест не го и очаквам).Особено ако уцелят и някоя готина историйка покрай другото.
Иначе самият графичен двигател вече е много неподходящ за шутър, прекалено е далеч от стандартите в жанра. Ама за куест ще си заспи ми се струва.