„Gears of War: Exile беше необявена игра, за която не мога да ви разкрия каквито и да е детайли, тъй като разработката по нея беше спряна”, казва той лаконично в интервю за GameSpot.
Самата игра според слуховете трябваше да е специално оптимизирана за Kinect, като трябваше да бъде тъй наречения on-rails шутър. С други думи, движението из нивата е дефинирано предварително, за да не се занимават геймърите с него. На тях им остава единствено да се занимават с прицелването и елиминирането на лошите копелета.
Според изтекли информации, играта трябвало да бъде представена още през 2010 година – кратко след пазарния дебют на Kinect. Това обаче не се случи. Други по-късни спекулации твърдяха, че е възможно да видим Gears of War: Exile на E3 миналата година, но и това се оказа кьорфишек.
Каква ли е причината за спирането на тази игра? Едва ли ще разберем някога. Макар че бих заложил на това, че Kinect все още не е достатъчно прецизен, че да може успешно да се играе FPS заглавие.