„Много от вас ни питат за новите оръжия – дали ще дойдат за PS3 и Xbox360. От дебюта на Advanced Warfare се стремим да предоставяме еднакво изживяване на всички платформи. Стигнахме последния лимит на паметта при PS3 и Xbox360”, казва Майкъл Кондри, шефът на Sledgehammer.
Така в крайна сметка нови оръжия можем да очакваме за PC, PlayStation 4 и Xbox One, но не и предходното поколение. Но дали това обяснение не е малко... абсурдно? Дали просто популярността на Call of Duty: Advanced Warfare за предходните конзоли не е била прекалено скромна? И Sledgehammer не са решили да не се занимават с разработка за тях?
Изглежда това е доста вероятно.
Разбира се, PlayStation 3 и Xbox360 вече са прекалено стари и поддръжката им е към приключване. Така подобни ходове несъмнено ще зачестяват с времето. Но пък дали е редно нещата да се случват с подобни оправдания?
Още по темата
А от Skyrim AI и части от градовете...
За мен просто се оправдават, тъй като едва ли много хора играят точно Advanced Warfare на тея конзоли.
Но тя нали е 8 на 8 играта (май)
Следоватетелно, може максимум 64 оръжия и скинове да ти трябват по всяко време...
Хммм... не знам честно казано... тя вече си го може играта.
А иначе всички игри след 2010та са повърня на PS3 и X360...
(визуално де)
А за мен това за оръжията си е пълна измислица, все пак е кирливо оръжие, не някаква карта на отворения свят или нещо такова. А и като говорим за това - как Rockstar направиха GTA V за PS3 и Xbox360 с тая графика и мащаб на света, а пък Sledgehammer не могат да добавят шепа оръжия... нещо понамирисва.
Игри от 2007ма и 8ма са доста над нивото на най-красивите ексклузиви. Даже е смешно... как изиграх TLOU на PS3. Заболяха ме очите...
Rockstar трябваше да я накарат да работи приемливо на PS3 е 360. Нямаха избор. Нали Triple-dipping стратегия имаха.
Естетиката е красива и това е много важно.
Проблемът беше резолюцията и фрейм рейта както и някои от филтрите.
Но в случая за графика говоря.