Причината? Съвсем обичайната - нужна от повече време на разработчиците Bandai Namco да завършат играта.
"Code Vein получи значителни положителни отзиви от запалени фенове, които получиха възможност да пробват версии на играта в разработка. Въоръжени с познанието за отзивите към играта, ние взехме решение да забавим Code Vein, за да подобрим допълнително геймплея в опит да надминем очакванията, които геймърите вече имат към заглавието", казва Херве Хьорд, маркетингов вицепрезидент в европейския отдел на Bandai Namco.
Както бихте се уверили отново говорим за типично рекламни думи. Вероятно причните са по-различни - или Bandai Namco са преценили, че е добре да се добави още повече съдържние, или е станало ясно, че Code Vein ще е прекалено бъгав при евентуална премиера през септември.
Все пак най-важното за нас, геймърите, е да виждаме възможно най-завършени игри. Тъй че можем да се надяваме наистина Code Vein да е в най-доброто си състояние, когато стигне до пазара по някое време догодина.