Но колко голямо ще е забавянето се чудите? Съвсем немалко - 5 месеца (и един ден). Cyberpunk 2077 вече очакваме на 17 септември, наместо на 16 април.
Причината едва ли ще шокира когото и да е - нужда от още време за довършване на играта.
"В момента сме в етап, в който играта е напълно готова и може да се изиграе отначало до край, но има още работа за вършене", пишат CD Projekt Red. Добавя се, че Нощния град, в който ще се развива действието, е огромен откъм истории, съдържание и места за посещаване, поради която причина е нужно повече време за тестване и поправяне на бъгове.
Така календарът за първата половина на 2020 година олеква със значителна скорост. Поначало нямаме чак толкова много игри в следващите месеци, но и съвсем наскоро Marvel's Avengers бе забавен. Отново за септември. А сега и един от претендентите за GOTY в лицето на Cyberpunk 2077.
Още по темата
Ама нормално кво да очаквам от паляк като теб да е играл на PlayStation 1 че да види логото ако беше играл Crash Bandicoot щеше да ти се е запечатало логото как се пише точно Ама такива помияри като тебе не са цъкали Crash, Spyro, MediEvil най-яките игри.
Малко ми е съмнителен мотивът за отлагане обаче. Цели 5 месеца само за оправяне на бъгове ...
То сега е малко объркано всичко, понеже компаниите с мултиплатформени игри не знаят как действат. То и заради това толкова малко имат солидна дата на премиера. Сега ли да ги пуснат? Покрай новите конзоли ли? Ама ако всички тръгнат да пускат покрай новите конзоли, тогава няма ли тяхната игра да е засенчена? А ако я пуснат 2-3 месеца преди ноември, дали хората няма да чакат до новото конзолно поколение?
Rostik79 - аз също съм с преордер на колекционерското издание ама не ми е проблем че ще закъснеят с 5 месеца. Все ще има какво да се играе.
Наскоро се замислих по темата, ама признавам, че не съм 100% наясно - дали може Sony/Microsoft да пусне игра с обратна съвместимост без съгласието на разработчик? Не мисля, че това е възможно. Дадена игра се регистрира като PS4 заглавие да кажем, което не значи, че може да се предлага като PS5 заглавие, без разработчик да се съгласи. Тоест техническо може да е съвсем възможно да имаме обратна съвместимост, но колко компании ще се възползват от нея (ако съм прав в размишленията си, де).
Между другото ние всички в този сайт,много добре знаем,че си представител на хай енд елита .Но не е учтиво всеки ден да ни го припомняш ,по толкова откровен начин.От името на всички бацили и пейзанти ,бъди по-великодушен с нас
Между другото за мен винаги е било много по-впечатляващо да видя какви неща могат да постигнат някои разработчици при ограничен хардуер. Когато имаш цялата производителност на света на PC е лесно.
Най добрите инженери не са на конзолите.
Като човек с конзола и геймърски PC-та мога да кажа, че купуването и поддръжката на high-end PC под каквато и да е форма е много, МНОГО по-скъпо.
Сравнявай конзолата с нейният еквивалент, някакво low end компютърче. Ако ще е честно нека да е честно на макс. Не тази западна "аз подбирам как ще сравнявам" двуличност.
Това, че едното е по-добър value long term e факт, но ако проблемът наистина е пари ще вземеш просто low to mid range PC. Ако имаш парите да те цоцат Sony по малко по малко значи теоретично ги имаш и за яка машина.
@Pseto
PC от 2013та с 280/7950 все още ще бие конзалата във абсолютно всички игри. 7870 PC ще и е наравно и ще губи само ако е с 2GB и то в някои игри. Не е трудно бе хора.
При все това трябва да си луд да купуваш конзола като излезе точно. 2014та PC vs PS4 ще е по-кофти сравнение за играчката на японците.
Твоите думи, виж по-горе. Аз не съм сравнявал нищо различно от това, с което ти започна. Да беше казал "low end компютърче", щом това е правилното сравнение. Май излиза, че в твоята уста всичко е правилно, а същите думи в нечия чужда уста - грешни
Освен това за PC ще те цоцат точно колкото за конзолата, даже повече - лично аз намирам в пъти повече интересни игри за PC, тоест ще плащам много, много повече и за игри (освен за PC-то). Разбира се ако взимаш PC с идеята да играеш само пиратки - тогава сметката е друга, наистина.
На конзола игрите струват повече, плащаш си онлайна, губиш стари конзолни игри, стари PC игри, цели жанрове, 99.99% от модовете... и на всичкото отгоре пак ти трябва компютър.
Ти даваш пари и то много пари и получаваш нищо. Просто ги дай за PC.
И от другата страна слагаш хардкор PC геймър, който сваля всичко от Замунда, не дава лев за игри, изиграва много игри на година, игрите са от разнообразни жанрове и набити с модове догоре. Това е пак краен случай, който едва ли покрива повече от 10-20% от потребителите. Аз например съм от тази група (макар че и купувам игри), но не познавам толкова много други такива.
Така че да, като наредиш картите предварително по удобен начин, сметката излиза. В реалния живот - не особено
За хардкор геймър и ти си съгласен, че е по-добре PC. Аз си купувам всички игри BTW.
Не виждам къде му е сложното.
Иначе, да, може да оправдае, може и да не оправдае очакванията, според това кой какво очаква, иска или харесва. Струва ми е приложимо и валидно за всяка игра.
Първата малко по-слабо, като за нея и енджина е купен(от BioWare), но явно достатъчно на печалба, че да им създаде име, а и да им отвори възможността да си направят свой енджин за втората.
Втората се продаде доста добре с оглед на проблемите с новия енджин в началото и т.н. Мисля, ще бяха около милион копия до лятото. Което си е супер за малко студио и с бюджет реклама колкото ядките "Кронос".
За мен и трите игри са успешни, да за ЕА тия бройки щяха да са смешни, но трябва да гледаме и какво е влагано. Обичам и трите.
Харесвам впрочем и Тронбрейкъра, но то е вече твърде нишова история.
Witcher 2 е една идея по-малко зависима от Източна и Централна Европа. Тя има най-добре развитата политика в серия, далеч по-добра от това, което виждаме в Witcher 3.
Чак Witcher 3 се отцепва като успех от това да зависи от книгите и Източна Европа. По ирония на съдбата, тя и най-много следва книгите. Не на шега смятам, че човек може спокойно да прочете книгите и да играе Witcher 3 и да разбере играта по-добре от чистите геймъри.
😉
Няма начин вътрешно в CD Projekt Red да не се е знаело, че се пече отлагане. Това винаги се вижда в един продукт, особено ако има наистина много бъгове (тук не можем да знаем колко са, но вероятно не са никак малко). Тоест забавянето не е дошло като някакъв жесток шок за хората вътре.
Заедно с това ако играта се появи счупена в продажба, то няколко месеца пак ще има брутален крънч, докато всичко се поправи, плюс хейт от всички страни (което носи още повече стрес) и евентуално изпуснати бонуси. Зависи какви са договорките в компанията.
И трето, проблемът е, когато има преработване през целия цикъл на разработката на игра. Предполагам, че почти всеки няма да има нищо против няколко по-трудни месеца, ако преди това е имал нормален работен режим.
П.С. Kotaku имат някои читави ревюиращи хора, най-вече онези, които пишат директно за игрите. Имат обаче и няколко овци, на които статиите им са 2/3 спам и SJW простотии. Тях само като ги видя затварям страницата.