Играта очевидно ще следва концепцията на Final Fantasy 15 откъм геймплей. Това означава, че отново няма да имаме походовите битки, доминирали серията в течение на десетилетия. Вместо това акцентът ще е на екшъна.
Клипчето ни показва и малко кадри, които ни запознават с историята.
Final Fantasy 16 ще е наличен за PC и PS5 при премиерата си, която вероятно ще е догодина. Играта е конзолен ексклузив за Sony, като все още не знаем дали е временен такъв или изобщо няма да се появи за Xbox Series X.
Още по темата
Връзката им обаче е по-скоро на идейно ниво, почти никоя част не е вързана за другата откъм стори. Изключенията са малко - игрите около Lightning, Crisis Core - 7(оригинала или двата римейка, втория от които предстои).
16 е забавна, макар и да ми идва твърде лесна на първото изиграване, особено като поотключиш скилове. Но анимацията е готина(почти неусетна е стъпката между анимация и геймплей графично), сторито е достатъчно интересно(макар японско - ако си играл японска игра ще ме разбереш), битките особено с босовете са спектакъл(ако не те е страх от спойлване виж битката с Hugo Kupka в пустинята).
Препоръчвам играта, ако те съмнява изчакай да и падне цената. Пък вече ако ти хареса, можеш да пробваш римейка на 7, Crisis Core, дори 15, по-назад ако идеш стават походови. Не че са лоши, просто не всеки харесва походови.