Но ако подобен компонент не пасне, ние няма да го видим никога. Това стана ясно на тазгодишния Gamescom.
"Догодина при премиерата на играта ще има единствено сингъл. Това не означава, че казваме "не" на мултито, но и не означава, че казва "да", казва Марте Йонкерс, която е старши художник в проекта пред Eurogamer.
"Ако се добавят мултиплейър функционалности - това трябва да се случи както трябва. Потапянето във виртуалния свят е от голяма важност за нас и трябва да сме сигурни, че всичко си пасва. Няма просто да залепим някаква мултиплейър функционалност отгоре и с това да се приключи", казва Йонкерс.
Което звучи доста добре. През годините често виждаме как се слага мулти, колкото да има нещо. Резултатът рядко е отличен. Така може би е по-добре една игра да залага на силните си страни.
На Gamescom научихме и още за Cyberpunk 2077. От една страна имаме серия нови снимки - тях можете да видите в статията. Става ясно също, че играта ще се сдобие с нов геймплей в края на август.
Cyberpunk 2077 очакваме на 16 април 2020-а за PC, PS4 и Xbox One.
Още по темата
За мен CD Projekt Red правят добри отворени светове заради това, че имаш мотивация да обикаляш и да намираш всякакви неща. За мен това е изключително важно. Просто отиваш някъде и почваш да тършуваш с идеята, че ще има нещо яко. Я предмет, я нещо друго. Противно на Ubisoft-ския подход, при който всички points of interest са отбелязани изрично на картата и просто няма особено удоволствие да намериш нещо сам. С киберпънк обстановката и обещанията за повече вертикалност на мащаба ми се струва, че могат да се получат добре нещата. Но и може CD Projekt Red да си повярват прекалено много и да не се получи идеално играта. Кой знае.
П.С. The Order 1886, колкото и да е петчасов и въпреки хейт ревюто за него продължавам да го помня в детайли. Което, мисля, си е сериозно постижение само по себе си. Все си мисля, че трябваше да се направи една "истинска" игра в тази вселена и с този енджин, ама Sony реши да не дава втори шанс на това студио.
НЕ СТАВА! Не става да се мъчиш. Просто Уичъра не е моята игра. И ако ще 3000 часа да са сюжетните й линии, за мен е феноменална, непоносима скука. А обичам фентъзи, мамка му. Казвал съм и преди, че умирам за фентъзи игра тип Dragon's Dogma или KoA: The Reckoning. Не е да кажеш: тоя си играе Кол ъф Дюти или батъл рояли, затова не може да оцени НАЙ-ВЕЛИКАТА игра ))
Аз също нямам проблем с къси игри, напротив, харесват ми, когато са направени добре, щото кефа е концентриран.
С The Order проблемът не ми беше, че е кратък, а че е претупан. Страхотен сетинг, хубава графика, любопитно(поне в началото стори), за жалост репетативен геймплей, повтаряеми qte босове. Не случайно му викам прекрасно тек демо. И да, ще го помня, щото вселената на играта ме кефи и ме е яд, че така я представиха.
Не съм съгласен за куест линията на Барона, тя си беше като част от книгите. Морално сива, без верни/грешни решения, с последствия. Добре беше изтъкана.
KoA ми е любима и ме е яд, че никога няма да видим продължение, но сравнението е неуместно. Макар и двете дефакто да са RPG, геймплея на KoA e по-скоро spectacle fighter в single player mmo.
Псето е прав, дори игри/филми дето широката публика ги оценява за добри, все няма да се харесат на някого, нормално е. Ти си така с W3, aз имам особено мнение за GTAV и т.н.