hategame logo
Nintendo не отговаря дали Switch ще има тъчскрийн
пуснато на 21 октомври 2016 от pseto
switch 1

Вчера беше представена конзолата Switch – последната гейм платформа на Nintendo. Макар и да видяхме прилично откъм дължина 3-минутно видео, показващо ни много от екстрите на джаджата... то някои въпроси останаха без отговор.

Например дали Switch ще има тъчскрийн дисплей. В нито един момент не виждаме екранът на конзолата да се ползва с пръсти, което повдига интересни въпроси. Относно които към момента Nintendo запазва мълчание.

„Нямаме нищо за обявяване по темата. Ще говорим повече за хардуера преди премиерата на продукта“, отговарят Nintendo, запитани дали Switch има тъчскрийн функционалност.

Така можем само да гадаем какво ще направи японската компания. Ще се опита да намали производствената цена на Switch, като не предложи тъчскрийн за устройството? Или пък ще предложи една функционалност, която се смята за стандартна при таблет?

Едно е сигурно - ако стане дума за първото определено Nintendo ще си навлече множество критики.

Коментари
Romanov avatar
Romanov
21 октомври 2016
Значи няма да има.

От доста време е ясно, че Nintendo твърдо се ориентират към мобилния пазар, но не предполагах, че ще е по такъв абсурден начин.

undefined
sdfs
22 октомври 2016
„Нямаме нищо за обявяване по темата. Ще говорим повече за хардуера преди премиерата на продукта“

Тоест ще изчакаме хората да си пръснат парите по предварителни поръчки и тогава ще кажем,че няма тъч скрийн,хардуера е лайна,а и нищо чудно това нещо да струва повече от пс4 + вита взети заедно.Което обезмисля цялата тъпотия.

vanmx avatar
vanmx
22 октомври 2016
Реално при наличието на геймпад, тъч екран не е необходим. Да се играе с тъч е мазохизъм и компромис, когато няма друга периферия.
pseto avatar
pseto
22 октомври 2016
Съгласен съм, но все пак поне аз ако тръгна дори да обмислям да си взимам Switch ще ми се ще да го ползвам и като таблет. Примерно като се развявам наляво-надясно да си гледам сериал на него, ако не ми се играе. Можеш да се съгласиш, че е меко казано абсурдно да се ползват падове за елементарни неща като това да си пуснеш сериал или да го спреш на пауза.

П.С. Като се замислям ми се струва, че екранът ще е резиситвен. Нещо така ми говорят звездите. Хем ще имаш тъчскрийн, хем е по-евтин от капацитивните, но очевидният минус е по-лошото управление с пръсти. Ще видим дали няма да цъфне някой стилус под някаква форма за Switch, което горе-долу ще потвърди нещата.

undefined
pepito
22 октомври 2016
според слухове конзолата ще има 2 тегра гпу-та от НВИДИА, при това специално разработена версия с технологии заимствани от 1000 серията. Старите тегри бяха според тестовете доста по-мощни от xbox360/ps3 но по слаби от бокс1/пс4, не се знае новите с каква производителност ще бъдат, а при това конзолата ще разполага с 2 гпу-та когато е свързана към телевизора. нищо чудно да предлага производителност съизмерима с днешните конзоли
Romanov avatar
Romanov
22 октомври 2016
So, Tegra SLI tablet?

Трудно ми е да повярвам, че ще има такава производителност, още повече с оглед на показаното в reveal-a. Според мен ако беше вярно щяха да го използват чисто маркетингово.

Charcharo avatar
Charcharo
22 октомври 2016
Лошото... е че PS 4 Pro и Scorpio идват. Даже едното е преди Switch... така, че Nintendo пак ще са с много по-слаба машина.
pseto avatar
pseto
22 октомври 2016
Сто процента сигурен съм, че Nintendo ще ползва готово решение, а не нещо custom. Може и да греша, де... ще видим. Имаше слухове за Tegra X2 - това звучи доста резонно. В последно време не съм много на ти с технологичните новини, но хвърлих око на 2-3 статии за производителността - 1.5 терафлопа, което е добре, малко повече от Xbox One и с двайсетина процента по-малко от PS4. Като за мобилна чикия не е зле. А и този път Nintendo не се самоубиват, понеже се очаква поне година-две да се поддържат PS3 и Xbox One.

Очевидният проблем обаче е, че се ползва мобилната архитектура на ARM... това си е съвсем друга игра и вероятно няма да е много лесно да се изстиска потенциала на конзолата. А като добавим и контролерите, които си мисля, че само мен ме притесняват, ама все пак ми се струват голям проблем... нещата стават интересни.

Charcharo avatar
Charcharo
22 октомври 2016
Това колко TF има нещо е трудно като мярка за гейминг дори и в една и съща архитектура... но тук говорим за Nvidia и AMD TF... както и ARM и X86-64.

Това е Pascal или Maxwell, тъй, че може да е по-силно и от PS4 дори и при по-ниски терафлопси (виж AMD v Nvidia)... но това е при подобни OS и X86-64 тъй, че не се знае как ще е тук. Още повече, че терафлопсите са мярка която не покрива всичко, което се случва в една игра.

pseto avatar
pseto
22 октомври 2016
Това, че терафолипте не са всичко си го споменавал многократно (и си напълно прав), но все пак са някаква референтна изходна позиция, от която можем да започнем да си чешем езиците.

Иначе е напълно възможно да е по-силно, но и е напълно възможно примерно да изглежда два пъти по-зле, ако разработчиците не се справят както трябва с архитектурата. Или нямат нужното време и желание, че да се справят с нея. И тъй нататък.

(А и дори още не знаем дали ще се ползва Tegra X2. )

Charcharo avatar
Charcharo
23 октомври 2016
Еми споменава се нова технология... тъй, че вярвам, че е над PS4 по принцип и под PS4 Pro.

Обаче си и прав, че ще трябва специална оптимизация за това нещо. Мисля, че ще се провали.

vanmx avatar
vanmx
22 октомври 2016
Значи в таблета има едно мега мощно мобилно GPU, а в тостера още есно такова? Това вече е яко, пърформънс близък до този на сегашните ps4-ки и то в доста по-малък размер би било супер.
Ако не друго поне ще бъде handheld който наистина може да подкара Скайрим
pseto avatar
pseto
22 октомври 2016
Доколкото поне аз гледах, може да съм изпуснал нещо, не се казва какво има в док станцията. Според мен няма да има отделен хардуер и в нея. От една страна цялата система ще стане прекалено сложна, а от друга - ще струва по-скъпо. Но - в момента просто си спекулираме, не ангажирам никого с мнение. Според мен док станцията ще е просто... док станция, в която ще се ръгат кабелите за тока и HDMI-я. Има я колкото да е по-елегантно положението, понеже ако примерно всичко се ръгаше в Switch щеше да бъде пълно порно. Все едно си купуваш някакъв таблет куча марка от Алибаба.
BloodDagger avatar
BloodDagger
22 октомври 2016
Тази конзолка хвана интереса ми. Да играя ААА игри на преносима конзола винаги ми е било мечта. Само Нинтендо да не осерат нещата отново.
pseto avatar
pseto
23 октомври 2016
На теория би било хубаво мултиплатформените игри да имат версия и за Switch, скопена леко визуално, ама да я има. С това съм напълно съгласен. Проблемът е... дали това ще се случи. Щом и Bethesda бият отбой рано-рано за Skyrim, то можем да имаме едно наум.

Реално Nintendo трябва с всички сили да се опитат да спечелят големите разпространители. Когато не го направиха един път... видяхме какво стана с Wii U.

still_no_one avatar
still_no_one
23 октомври 2016
Не че нещо, обаче не виждам как един таблет ще подкара skyrim. Просто няма как да стане на този етап. По е с резолюция достойна за тези огромни телевизори от клиповете. На малкия дисплей може подобни игро да изглеждат ок, ама това ако се пренесе на 32+ инча телевизор... Нещата ще изглеждат различно... Всичко в квадрати. Няма как да стане просто. Не могат да наблъскат всичко в един таблет... Няюа начин
pseto avatar
pseto
23 октомври 2016
Абе уж Tegra X2, който доста вероятно ще е чипът на Switch ще има добра производителност... ама дали ще е така наистина не е ясно.

Сега е времето Nintendo да отговаря на въпроси. Или поне в близко бъдеще. Компанията обича да мълчи, но тук наистина трябва да си развърже езика. Особено като показа игри като Skyrim и NBA 2K17... наистина трябва да се сподели и нещо техническо. Не да тръгнат да говорят 2 дни преди да се появи Switch.

igra4 avatar
igra4
23 октомври 2016
Тя пък Скиримката щото големите изисквания има. Още помня навремето каква грозотия беше, ще си я подкара и ще върви като инди игричка на новата конзола.
igra4 avatar
igra4
23 октомври 2016
Въпроса е какви игри ще изкарат, на никой не му пука за игра на 100 години. Все пак показаха някои интересни заглавия, предстои да обявят и другите.
Charcharo avatar
Charcharo
23 октомври 2016
"на никой не му пука за игра на 100 години."

Грешиш.

И това е Skyrim remastered...

vanmx avatar
vanmx
23 октомври 2016
На много хора им пука за Skyrim и на една шепа за някоя нова на нинтендо
Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл