hategame logo
PES 2016 в по-ниска резолюция за Xbox One
пуснато на 23 август 2015 от pseto
pes 2016 9
Konami може и да обеща Pro Evolution Soccer 2016 да върви в 1080p за Xbox One, но явно ситуацията няма да бъде такава. По-рано през седмицата бе пуснато за сваляне демото на футболната игра... и след направени бенчмаркове на него се оказва, че то е в по-ниска резолюция за конзолата на Microsoft.

Колко точно? 1360 на 1080 пиксела. Противно на 1920 на 1080 пиксела за PlayStation 4. Както бихте се досетили, разликата не е никак малка. Всъщност Xbox One версията на PES 2016 ще има към 1/4 по-малко пиксели от тази за PlayStation 4.

Отговорът на Konami? Никой няма да забележи.

От компанията твърдят, че компромисът е направен с цел високи фреймрейт и цялостно качество на играта. Добавя се, че „почти е достигнато 1080p“... което очевидно не е самата истина.

В крайна сметка притежателите на Xbox One няма да са възхитени от това нарушено обещание. Но все пак най-важният въпрос е друг – дали ще си струва PES 2016?

Коментари
Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
23 август 2015
Като за първо място е хубаво да има Байерн в ПЕС 16,защото ще е смешно да няма един от топ отборите в света.
pseto avatar
pseto
23 август 2015
Има го, даже и в демото за PS4 го има. Лицензиран и всичко. Ама типично в стила на PES трансферите не са никак актуални... Швайни примерно си е в Байерн още. Ще ми е интересно да видя дали за пълната игра идния месец ще е трансфериран в Юнайтед или напротив.

А самата игра ми намирисва на голям фейл. Изиграх няколко мача и... не ме радва.

undefined
shtafeto
23 август 2015
Играх играта около 50 мача и мога да отбележа няколко неща:
1/Играта се доближава до фифа-нещо което не ми се нрави.
2/Вратарите в демото,бяха много големи идиоти-правеха понякога много нелогични отигравания.
3/Защитата си е все така несполучлива-чудят се къде се намират
4/Има по-голям шанс да се вкара гол от по-голяма дистанция
5/По-голям шанс за гол от ъглов удар,като пак трябва да отбележа,че защитата при корнерите спи.
5/Пасовете са много по бързи и точни.
6/По-голям контрол в/у играча.
7/При вкарване на гол можеш да избереш с бутон как да се радва футболиста-нещо ново за серията.
Надявам се играта да бъде сполучлива.По едно време се бях ядосал много на ПЕС 2015 и се опитах да мина на ФИФА,но тази игра е недоразумение-това мога да го кажа като човек,който следи и разбира доста от футбол.Единственото предимство на ФИФА пред ПЕС е легалното Английско първенство,но за сметка на това в ПЕС има Шампионска Лига и Лига Европа,както и ЕВРО 2016.
nightwarrior avatar
nightwarrior
23 август 2015
Не съм съгласен, спрямо ПЕС 15, Фифа 15 е по-добрата игра. Имам ги и двете, PES-a го взех на релиз датата, по статистиката в Стийм имам 56 часа(а това за мен е отвратиелно малко, просто от години предпочитах пес-а), а на Фифа-та за 2 седмици направих 60 часа... Движенията на играчите, контрола на топката, динамиката на играта са съвсем на друго ниво. Единственият ми проблем е, че не пипат достатъчно кариерните режими заради Ultimate Team-a.

Ще го видя като излезе, адски песимист съм за PES 2016, но преди да пробвам не мога да съдя. Виждам че си поиграл, центриранията след пробив по крилото още ли са толкова OP, колкото и в 2015?

undefined
shtafeto
24 август 2015
Забелязах,че по-лесно се пробива през крилата и шанса за гол с глава е по-голям.Аз лично на ПЕС 2015 след центриране от фланга или от корнер много рядко вкарвах гол.
pseto avatar
pseto
23 август 2015
Лично за мен и FIFA, и PES са тотални недоразумения, ако ще ги сравняваме с реалния футбол. И винаги са били. Достатъчно е да погледаме примерно 10 минути от някой мач тип Барселона-Реал или Челси-Ман Сити, за да се уверим, че и след 20 години едва ли ще има игра, която да се доближава до реалния спорт. Тактиката във футбола е толкова дълбока, че да се пресъздаде в игра е абсурд. Дори и на някакво половинчато ниво. За самите отигравания пък изобщо не говорим... контрола над топката, малките докосвания, комбинациите, всичко. И FIFA, и PES са недоразумения.

Аз съм дългогодишен PES играч, с един авер сме правели маратони до 4-5 сутринта и то редовно на PS2-ката. Разбивахме се. И като казвам дългогодишен - на International Superstar Soccer Pro Deluxe съм се разцепвал на Sega Mega Drive 2. Но смятам, че FIFA е на светлинни години като игра пред PES в момента. Но в крайна сметка все пак FIFA си е игра - може просто да не ти допадне. Оня моя авер, PES фена, просто не хареса новите FIFA игри и ми каза - дразнят ме, искам си PES. И това го има... въпрос на вкус.


Иначе по това, което пишеш:
1) Абсолютно прав си. Интересно е, че FIFA започна да се превръща в PES напоследък, поне с FIFA 15 това е моето мнение... а PES се превръща във FIFA. Визирам автоматизираните до известна степен пасове и най-вече... головете. Които се вкарват с посока и леко натискане на шут. В 99% от случаите сам срещу вратаря вкарвах и то ей-така, без да правя нищо. Във FIFA 15 нещата не опират само до това, трябва да мислиш дали да удариш техничния, силния шут - и вратарите са доста по-умни.

2) Вратарите... поне при мен в гига много ситуации отбиваха топката като на флипер. Супер леки топки, които едвам летят и вратарят ги боксира. Направо са малоумни. Да не говорим, че ситуации 1 на 1 лягат, сякаш са в махалата (или сякаш са Влади Стоянов в ШЛ ). Супер смешни... като гледах видеота от Gamescom се чудех дали не е пусната ниска трудност, но уви - вратарите са тъпи. Отново.

3) Да, и това ме подлудява на 100%. Защитата е дебилна. Играчите се лутат като мухи без глави. Не знам дали ти прави впечатление как си сменят позициите - нерядко се случва централен защитник да се озове в ролята на халф. И да си стои там. Преди няколко години вкараха това футболистите да се покриват един друг като в реалния футбол - което на теория е яко. Само дето ако централен халф покрие централен защитник, то до спиране на играта не си разменят позициите и може да се случи 10-15-20 виртуални минути Тери да си стои като халф и те толкоз. А иначе защитата като разигравания... хаос. Макар че според мен е подобрена спрямо PES 2015.

4) Също е така, според мен заради автоматизираните шутове... и във FIFA беше така преди примерно 2 издания, но интересно от 1-2 години се опитват да оправят този проблем. А Konami го добавя.

5) При пасовете аз имах противоречиви впечатления, обикновените пасове (без тая стрелкичката, дето се активира с тригера) много често ми отиваха в противник. Точно както и на PES 2015 в един момент поне аз цъках със задържан тригер, че да стават специалните пасове. И не знам дали си въобразявам, но противниците доста по-рядко пресичат дори елементарни топки, ако ползваш тях. Ако подаваш само с хикса или триъгълника по-често ги хващат.


Бих добавил и едно нещо към твоите - атаката. Каквото и да нагласям като настройки на футболистите ми си правят каквото си искат. Леле как ме подлудява това, още от 7-8 години, още от старите PES-ове. Правя контра и 1-2 футболисти стоят, забити като пирони и ме гледат. Не търсят позиции, нищо. Уж съм им задал някакви команди - един път ги спазват, друг път не. Все едно играя в А група. Всеки си прави каквото реши.


Лично аз се надявам PES да е истинска конкуренция на FIFA и да си струва, аз нямам нищо против да цъкам и двете игри. Но истината е, че за мен PES си... потъва арабийската.

nightwarrior avatar
nightwarrior
23 август 2015
Аз бах фенче на фифа, дори се смеех на един приятел, че играеше ПЕС... докато не пробвах 6цата и... се изцепихме с него, всеки ден след даскало ту в едната къща, ту в другата с падовете. Така и 6 ми стана любимец, от новите мисля, че най-стабилно се изкефих на 2013. 2014 ми беше любопитен заради новия енджин, но 2015 не само, че не надгради наникъде, той дори зави към по-лошо. А това, че се опитват да са Фифа е очевидно - по дяволите, зарязаха си онлайн мастер лигата, та да направявят Конами варианта на Ultimate Team. При Fifa-та интереса ми се върна с 12ката, 13 я пропуснах, 14 пак ме хвана, макар някои неща да не ми допадаха, сега стабилно се кефя на 15(макар че пак казвам, хич не ми хареса как е неглижиран кариерния режим, заради UT, aма то без недостатъци не може).
undefined
shtafeto
24 август 2015
За нападението в ПЕС 2015 съм съгласен-много често съм виждал как нападател ми сочи да му подам топката в някоя посока,а стои като дърво на едно място.В новата версия много рядко се забелязва.Също така на ПЕС 2015 много се нервих,когато исках да играя с много дефензивна тактика примерно 5-2-2-1!И се питате защо се нервя?Ами имам 5ма защитника и пред тях на много малко пред тях двама дефанзивни халфове и със 2 паса се преодоляват 6-7 човека,което ми разбиваше нервите!
Също така станах прочут с фразата "ебахти двойните стандарти" особено ако играя с/у Реал Мадрид.Не може да направя 5-6 удара от наказателното поле и да не ми влязат положенията,а играч на Реал ако бие извън него да ми вкара гол всякаш нямам вратар.Реал Мадрид бяха почти безсмъртни във 2015!
sauron93 avatar
sauron93
24 август 2015
Пес-а последните 2 години е труп , дори неможе да се доближи до фифа . Но и фифа 2015 ме изнерви в някои моменти , мачкаш някой здраво и накрая той излиза победителя, не че в реалния футбол не се случва ама някак си на мен ми идва несправедливо , защитата без коментар . Лагавите сървъри на ЕА също са голям проблем който съм сигурен че и в фифа 16 ще го има . Като цяло и 2-те игри са кенеф , жалко че 2k не се хващат да направят един футболен симулатор да им покажат как се прави
luben_b avatar
luben_b
24 август 2015
Най-добрата футболна игра е rocket league, няма какво да се лъжем
nightwarrior avatar
nightwarrior
24 август 2015
Анатема!
undefined
shtafeto
24 август 2015
Благодаря на всички за коментарите .За мен ПЕС си остава по-добрата игра-така и не можах да свикна с Фифа.Няма какво да се лъжем,че Фифа е по-играната и харесвана игра.Но мога да споделя,че хората около мене,които се интересуват от футбол играят ПЕС,а не Фифа!
Искам да попитам какво се случва с лиценза за Висшата Лига в ПЕС?-не може да бъде лицензирана заради ФИФА,защото тя държи правата или се изисква огромна сума пари?И същия въпрос за Шамп.Лига,Лига Европа и Евро 2016 защо не са лицензирани във Фифа?Защото ако това е така,не се ли създава един вид монопол,с което да се прецака конкуренцията?
Благодаря .
pseto avatar
pseto
24 август 2015
Доколкото знам FIFA има ексклузивни права за подобен тип игри, тоест Konami няма как да ги вземе. То става дума за отворено наддаване, де - който има повече кинти ги взима.

Лично за мен лицензите са един супер нулев фактор. Даже минус нулев. Реално в последните 3 години във FIFA се играе Ultimate Team - там лицензите на първенствата са без значение. Всеки си прави отбор с футболисти, които си избере - малцина играят с лицензираните тимове. Специално в мултито, а то е основата на FIFA в последните години. Мисля, че лицензите са просто оправдание.


Иначе за мен реалния футбол няма как да се намесва - несравним е с игрите. При тях нещата опират просто до лично мнение. След няколко години пред FIFA като играя PES... ами просто не мога. Дразнят ме толкова малки неща. Как футболистите тичат в коловози като едно време, как не мога да правя подавания в някои моменти, в които не са предвидени анимации и движения. FIFA е несравнимо по-напред. Сега поиграх и малко на Super Star - ебаси смешните голове влизат. Пас от зад центъра и воле директно - не можеш да направиш нищо. Все едно чийтва компютъра. Разочаровам се... доста.

Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл