Миналата част беше реализирана благодарение на конкурентна услуга – Kickstarter. Тогава бяха събрани 2.9 милиона долара. Ето обаче, че положението при Wasteland 3 е още по-добро. А при положение, че кампанията ще приключи на 3 ноември, то има още време сумата да набъбне.
Иначе с достигането до 3 милиона долара разработчиците inXile ще добавят обещана екстра... говорещ автомобил в Wasteland 3. Именно наличието на превозни средства е една от големите новости в играта. Говорещият автомобил ще ни дава съвети как да се справим най-ефективно с противниците ни в битка.
Wasteland 3 очакваме през 2019 година за PC, Xbox One и PlayStation 4. Играта е една от няколкото, които се готвят в момента от студиото inXile – чакаме също Torment: Tides of Numenera и Bard’s Tale IV от компанията.
Има някои други обявени детайли, които на мен не ми допадат, но на този етап не съм сигурен дали да недоволствам заради тях. Очаквам малко повече инфо.
Забавното е друго - inXile се канят да помъкнат доста дини под една мишница. Аз съм настроен положително за Нуменерата, БТ4 може също да се окаже добра, просто е време да Видин предната им игра, не предния КС, Фиг в случая.
Именно така си обяснявам няколкото игри в едно и също време. А ако съм прав, то това означава, че примерно върху Torment, която трябва да излезе първа ще тежи теглото да не е провал, защото и другите два проекта може да пострадат. Много.
Кой ли знае, може и просто да правят няколко игри, колкото в главите на сценаристите да е "свежо". Аз лично ако се занимавам с едно и също да кажем креативно действие в един път изпадам в прекалено значителна рутина, тоест действието вече спира да бъде и креативно. Предполагам, че ако всеки ден по 8+ часа дневно ръчкаш едно и също в един момент губиш представа добро ли е, лошо ли е и тъй нататък. Може и да има и положителни обяснения.
П.С. Иначе inXile поне Wasteland 2 си я направиха на 100% PC игра. Ама... един бог знае колко ще повлияят конзолите, когато са планирани от самото начало. Несъмнено и при Wasteland 2 все е имало някаква идея за конзолен порт, но целият труд е бил хвърлен в PC... Надявам се все пак inXile да са достатъчно разумно и да знаят, че сигурно 80% от аудиторията на подобни игри са PC фенове.