Но защо?
Вероятно доста от нас са се сетили за причина. А именно - възможността в Cyberpunk 2077 да си направим собствен герой. Който не се казва Гералт. И може да е мъж, жена или всичко останало. Все пак сме в 21 век.
"В тази игра искахме да ви вкараме в обувките и тялото на персонаж, който се усеща като вашия герой. Перспективата от първо лице беше начинът за това", казва Патрик Милс, главен дизайнер по куестовете в Cyberpunk 2077.
Друга причина е целта на CD Projekt Red да се потопим изцяло в света на играта. В Cyberpunk 2077 по всичко изглежда ще имаме значителен по детайл футуристичен свят - а за наслаждаване на всеки детайл перспективата от първо лице несъмнено ще помогне много.
Но сега остава един въпрос - кога ще видим Cyberpunk 2077 в продажба?
Още по темата
По тъп довод не бях виждал...
Ама може и само при мен да си е така, де. Реално аз нямам никакви претенции и към първото лице, тъй че... както дойде, така.
Другото, което се сещам е пак свързано с камерата - на конзола е по-удобно да кажем да гледаш нагоре в първо лице отколкото във трето.
Трето - лека оптимизация на играта. Ако гледаш винаги от първо лице едно солидно количество полигони и ефекти от коси на главния герой се спестяват.