hategame logo
Heroes of the Storm – може би най-добрият начин да играеш MOBA
пуснато на 07 юли 2015 от pseto
heroes of the storm cover
И някой да е имал съмнения, истината е, че Heroes of the Storm е страхотна игра и пореден хит на Blizzard... това е. grafika 3Графиката е добра - и откъм оформление на героите, и най-вече откъм мазни битки, при които героите моментално отговарят на онова, което им задавате да вършат. Нещо от значителна важност за всяка MOBA игра. zvuk 3И тук положението е на достатъчно добро ниво - и при саундтрак, ефекти, озвучаване на героите. Доста от които познати за феновете на Warcraft, Diablo или StarCraft вселените. gameplay 3Най-интересното е, че Heroes of the Storm е толкова различен от стандарта в жанра - DoTA - че може спокойно да си се нарече изцяло нова игра. Наистина някои опорни точки са еднакви, но разликите са ужасно много. ocenka 3Макар и опростен в много аспекти, Heroes of the Storm предлага предостатъчно, за да изкове своя ниша в тъй или иначе претъпкания пазар на MOBA игрите... по начин, по кйто само Blizzard може да го направи. heroes of the storm 18При обявяването на MOBA-та Heroes of the Storm, мнозина си помислиха, че Blizzard просто се кани да направи поредния клонинг на Dota 2. Няма да крия, че първоначално и на мен ми се струваше подобна ситуацията. След това обаче компанията направи огромен и изненадващ завой – представи игра, значително различна от отрочето на IceFrog. До такава степен, че вече въпросът дали ще видим клонинг на Dota 2 изобщо не бе на дневен ред, а нещо съвсем различно – дали Heroes of the Storm няма да е прекалено опростен? С което да се изгуби тактическата дълбочина на играта и да се обърне изцяло към кежюъл аудиторията?

И аз си зададох този въпрос, но в последните седмици се потопих в Heroes of the Storm и излизането изглежда трудно. В резултат спокойно мога да заявя, че това е вероятно най-добрият начин да се играе MOBA в момента... поне за мен. Без да ангажирам никого с мнението си по какъвто и да е начин.

Защо ли? Heroes of the Storm предлага бързи, динамични игри, които не карат човек да изпада в реваншизъм и да цикли до малките часове на нощта. А освен това - обратите са немалко и винаги има поле за драма. Тоест типично Blizzard са успели да нацелят онзи баланс, който хем да ни кара да се върнем към заглавието всеки ден... хем и да можем да излезем от него, ако пожелаем. Чувство, което е трудно да се обясни. Човек да си каже - „Даеба, време е да си лягам" и да изключи играта докато не е 4 часа сутринта. И да не сънува кошмари, че не е изиграл още една среща, с която да отмъсти на душманите (тоест противниковия отбор).

Но стига толкоз празни приказки – що е то Heroes of the Storm всъщност? Както споменах още в първото изречение на статията, това е MOBA игра. И то безплатна такава. Имаме два отбора от по петима души, чиято основна цел е класическа – да унищожат вражеската база. Самите нива са разделени на не по-малко традиционните „коридори“ от MOBA жанра, пазени на ключови места от барикади и кули.

heroes of the storm 17Дотук нещата звучат класически? Нещо като уреден мач от А футболната ни група? Особено и като добавим, че вашите герои вдигат нива и развиват умения в процеса? Несъмнено. Но приликите между Heroes of the Storm и куп MOBA игри общо взето приключват тук. И започват големите разлики.

Първото и най-важно – в Heroes of the Storm няма магазин за предмети! Да, точно така. Едно от най-важните, основни, драстични неща в MOBA жанра тотално липсва тук. И то под каквато и да е форма! Няма нито копие на магазин с предмети, нито алтернатива, нито... нищо. Героите ви даже и инвентар нямат, миличките те. Налични са просто уменията им и това е всичко. Убивайки противници не трупате злато, с което да си купувате яки предмети, увеличаващи вашата защита и атака. Не, такъв компонент няма.

В резултат можем да имаме един герой на 10 ниво, който е умрял 10 пъти и има нула убийства... срещу такъв, който е вършал като сериен убиец из картата... с еднакви статистики. Идентично ефективни умения, щети, защита и т.н. Наистина има различни билдове в Heroes of the Storm (за тях после), но реално героите си остават еднакви в своята есенция. Ако някой с 20 убийства и 0 смърт има същия билд като друг с 0 убийства и 20 смърти - то те ще имат еднакви щети, защита, точки кръв.

Струва ви се, че говорим за безумие? За тотално улесняване на жанра? За кежюъл тъпотия? И аз се чудех как ще е изпълнена липсата на магазин и бих казал – идеята на Blizzard е страхотна. Точно така.Когато няма „наядени“ герои със супер яки предмети, които общо взето от един момент нататък стават като цяло безсмъртни и цял отбор не може да им се опре, то интригата е до последния момент. Няма значение дали някой е убил 20 противници. Ако го хванате на караминьол сам, просто ще го пребиете. Никой не е безсмъртен, никога.

heroes of the storm 15Да, до една степен тактическата дълбочина намалява при липса на магазин. Няма „верен“ и „грешен“ начин на пазаруване. Но знаете ли? Идеята ме кефи. И се радвам, че Blizzard решиха да експериментират – да премахнат нещо едва ли не задължително за жанра. Наистина не всеки може да си позволи подобен риск. Но тук е напълно оправдан.

Вероятно някои неща опират до това какъв човек си. Какво очакваш от дадена игра. Аз например исках да цъкам Dota 2 просто за кеф, но не можех. Никога не съм можел. Всъщност и заради това не харесвах и DoTA. Не, че нямах хиляди игри на Warcraft III. Не, че не преживях зараждането и на оригиналната DoTA и как се превърна в мания, как привлече супер много про геймъри. С псувни, предимно, тъй като в някаква степен уби Warcraft III... но това е друга тема.

Просто трябва да знаеш шибано много неща. Това ме дразни в Dota. Какво да правиш в една ситуация, втора, трета. Срещу този, онзи и другият противник от 100+ героя. Кой предмет да си вземеш сега или в другия случай. Ако „объркаш“ нещо се почва – „Ооо, ти това ли си купил, нуб, хаахха, ти луд ли си, напускай, научи се да играеш“. Нещо дразнещо и откровено... токсично, както се изразяват англоговорящите. Хубаво е да има дълбочина, но не и ако ти коства толкова време на учене, за колкото в България сигурно можеш да изкараш 1-2 посредствени висши образования.

В Heroes of the Storm акцентът е на това просто да овладееш даден герой, не да навлизаш в някаква тактическа военна книга, каквато е Dota 2. Не са ти ти нужни стотици игри, докато можеш да кажеш, че ставаш като играч. Да, трябва значителен опит, за да овладееш всички тънкости, това е факт. Но за да стигнеш прилично ниво, при което да не си бреме за отбора си – не са нужни исполински усилия.

[caption id="attachment_53417" align="aligncenter" width="525"]heroes of the storm 9 Хубаво е да нагърбите лошия отбор[/caption]

Но пак се отплеснах с разни разсъждения, нека карам нататък. Тоталната липса на магазин не е единственото, което не е налично в Heroes of the Storm. Нямаме и нещо друго – индивидуално вдигане на нива от героите. Мхм, добре прочетохте – друг тотален стандарт в жанра липсва! Целият отбор вдига заедно нива – когато убиете нещо по картата, не получавате точки опит само за себе си. Те се споделят от целия отбор.

Това е второ нещо, което отдалечава драстично Heroes of the Storm от жанра и възпира „наяждането“. Просто няма да видите това един опонент да е с 5, 7 или 8 нива пред останалите с безумни предмети, който е общо взето безсмъртен. Ясничко си виждате горе в средата на екрана – ние сме X ниво, те са Y. И обикновено разликата не е толкова голяма – ниво, ниво и половина в общия случай. Стига се и до 3-4, но тогава трябва да сте тотално разнищени от чуждия отбор. А дори и тогава нищо не е свършено – случвало се е в дадени игри да ни водят с 3 нива и само една грешно проведена отборна битка от тях да ни изравни.

Общите нива отново са страхотна идея. Първо, защото винаги има интрига. Не се чувствате като в Dota 2 – виждайки, че вражеският отбор бавно, но сигурно ви размазва и като някаква монголска орда в средните векове ви унищожава – а вие нямате какво да правите и просто чакате почти сигурната си гибел. Понякога и 15-20 минути – едно бавно изнасилване, в което знаете какво ще се случи, но трябва да го издържите до края.

Без магазин и с общи нива в Heroes of the Storm се случват обрати нон-стоп. Винаги има поле за различно развитие. Да, някои игри са предопределени. В отбор с руснаци (о, тях ги има и са ужасни, определено) и то от по-тъпия тип сте тотално мъртви.

[caption id="attachment_53418" align="aligncenter" width="525"]heroes of the storm 10 Моментът на победата[/caption]

Но все е възможно някой да убие и 5 човека за 2 минути, но това да не го направи безсмъртен и бог. Напротив, ако в същото време са умрели 5 пъти негови съотборници, то дефакто нещата са равни. А дори е възможно и нещо друго – докато вражеският отбор се е събрал и гони отделени ваши приятелчета, другите да си стоят в коридора и да събират експириънс, убивайки creep-ове. В резултат дори и да регистрират няколко фрага, вашите опоненти е напълно възможно да се окажат по-ниски нива от вас.

Пропорционалното вдигане на нива определено е умна идея и превръща Heroes of the Storm в нещо... нестандартно. В което определено се чувствате като отбор - знаете, че вашите действия помагат на всички. Няма го оня бай хуй, който е 5 ниво, докато всички други са 15-то. Е, да, същият пич в Heroes of the Storm ще е умрял 10 пъти за минимално време и ще е нахранил целия чужд отбор с опит... но и това се случва. Все пак играта не е дебилна или опростена като за фенове на Телетъбис.

Всичко това води до едно нещо в геймплея - бързина и динамика. Това е разковничето. Цялата игра е балансирана към бързите мачове – най-много 30 минути, но често около 20-на. Дори и кулите по картата не са мощни като тези в Dota 2.  Служат като преграда предимно в началото. След това с неособено мощна атака могат да бъдат сринати. И то дори не от 5 героя, а доста по-малко. Като цяло, целият Heroes of the Storm е обърнат към темпото.

heroes of the storm 16А най-хубавото е, че кратките мачове и не са толкова изнервящи. Дори и в последния момент да се случи обрат – все тая, играли сте 20 минути. Не е като в Dota 2, която ти влиза под кожата с някой едночасов маратонски мач, а понякога и повече... и когато безумното поведение на 1-2 ваши съотборници доведе до загуба в последния момент, то ви иде да разбиете нещо у вас. Всъщност последните ми две игри пред това заглавие бяха именно такива. Играх 2 мача в Dota 2 по един час, в които през цялото време водехме, а накрая заради дебилно поведение ни биха – и просто я изтрих завинаги. Това беше. Даже и не се изнервих чак толкова много. Казах си - това е загуба на 2 часа от живота ми, в които получих 0 удоволствие. Не съм я пускал от този момент насам и нямам желание.

Да, Dota 2 е друг тип продукт. Но поне аз не мога да я цъкам с настроението... все тая. Дали ще спечеля или загубя - да гледам само удоволствието. Heroes of the Storm – мога.

Но нека след това лирично, може би безумно дълго отклонение, да продължа по същество. Сред плюсовете на играта са и липсата на убийства и асистенции. Да, точно така – когато пречукате противник, просто получавате takedown. За да го кажа по-ясно, това е участие в убийството – общо взето комбинация от асистенция и фраг в обичайните MOBA игри. Никъде дори не пише кой е заклал даден противник. Казва се „Гошо умря, точка“ – но не и кой го е убил. Няма реване тип „Ти ми открадна убийството“, няма писъци и драми в чата. Важното е, че Гошо е умрял и че отборът е взел точките опит. Никой не го интересува нищо друго.

Това е голяма разлика между Heroes of the Storm и други MOBA игри. Не ви звучи като нещо голямо? Е, определено е! Представете си това в никоя игра, никога никой по никакъв начин да не ви казва - "Ти ми открадна фрага". Напротив, да се радва, че сте свършили работата на отбора... да, това е нещо значително.

heroes of the storm 11Но ако си мислите, че разликите на Heroes of the Storm с много MOBA заглавия спират дотук, то грешите. Нека продължим към картите.

Да - в последните години видяхме заглавия, предлагащи вариации на нивата. Нещо по-различно от супер класическите 3 коридора плюс джунгла на Dota 2. Но в Heroes of the Storm има нещо повече. Налични са различни архитектури на нива - окей... но и има цели за изпълняване в тях.

Всяко от... мисля 7-те налични в момента нива има свое лице. Всъщност след последния експанжън вече са 8. Уникална цел, която трябва да се изпълни. Или е призоваване на някой мощен герой, който чупи вражеските кули; или някой от вашия отбор поема ролята на супер силна единица; или пък има обстрел от пират по укрепленията на лошковците или дори проклятия, заради които те не нанасят щети. Всяка карта е специална някак.

Има и различни начини за изпълнение на горепосочените цели. Пиратите искат да им платите в злато, което пък се намира из картата в ковчежета (или чрез убиване на неутрални гадини). Кралицата на паяците очаква да събирате кристали, които се намират от труповете на creep-овете, ходещи по коридорите на Heroes of the Storm. В (омразната) ми карта Dragon Shire трябва да контролирате две точки от картата, докато в трета ваш съотборник се превръща в мощен драконов рицар и размазва противниковите укрепления.

[caption id="attachment_53426" align="aligncenter" width="525"]heroes of the storm 18 Някои карти дори се развиват на две различни нива като тази[/caption]

Има различни цели, а те не са никак маловажни. Не са нещо, сложено ей-така, колкото да се отбие номерът. Ако ги игнорирате ви очаква водопад от помия в общия случай. Всъщност е интересно, че в някои случаи можете да не изпълните никакви цели, но да спечелите и то комфортно. Има достатъчно дълбочина и да, баланс. Но истината е, че при равностойни отбори и умения, именно това кой се е справил по-добре изиграва основна роля.

Реално основната тактическа дълбочина в Heroes of the Storm идва именно от целите на дадена карта и как действа вашият отбор. Интересно е, че понякога хората даже самоцелно се хвърлят да ги изпълняват, въпреки че не е нужно. Понякога ако целите се игнорират, а даден отбор се събере и започне да атакува ударно укрепленията на противник... може да има доста по-голям успех.

Естествено, винаги ви е нужен т.нар. map awareness. Да не кажа, че е от титанична важност. Да си представяте какво се случва из картата – адски важен елемент за всяка MOBA игра. Heroes of the Storm е улеснен, но не и елементарен. И без магазин за предмети, и без индивидуално вдигане на нива трябва да внимавате значително за позиционирането. Откъде минавате. Къде са вашите противници в даден момент, какво се канят да правят... и как да ги контрирате, очевидно. Голямо удоволствие е да предположа, че към края на играта вразите са отишли да бият един огромен неутрален creep из картата с адски много кръв, който напада само сгради – да ги шпионирам с невидимия Zeratul, да мигна на отбора ми как лошковците го млатят, те да дойдат вкупом (тоест да не са идиоти) и точно когато чупливите магьосници и стрелци са отзад – да нападнем и спечелим за секунди.

А, да, нека спомена още една разлика на Heroes of the Storm с обичайните MOBA заглавия. Има неутрални creep-ове из своеобразните джунгли на картите, но вие не ги убивате просто за точки опит... ами след побеждаването им те се бият за вас и нападат кулите на даден коридор. И да, това добавя още тактическа дълбочина.

heroes of the storm 5Хем имате целите на всяка карта, хем и creep-овете. При една добре синхронизирана атака, вие можете да добавите доста напрежение. Дори и да се случи противниците ви дори да не осъзнаят как сте им смачкали защитите, ако не следят какво се случва из нивата. И да, спечелването на creep-овете на ваша страна е от ключова важност в Heroes of the Storm.

Но сега се сещам, че не съм отделил време на едно адски важно нещо – героите. Всъщност най-важното, май? Все пак така се казва цялата игра, нали? Героите на бурята? Какво точно е положението при тях?

Към момента те са 37 бройки (опс, 38 вече, добави се нов, докато пиша това километрично ревю). Те са разделени в четири типа – поддръжка, специалисти, бойци и убийци. Предполагам самите названия ви дават ясна идея за какво говорим.

Assassin-ите нанасят сериозни щети, но за сметка на това не държат на толкова пердах, особено ако са магьосници. Редно е да се отбележи, че assassin се ползва като синоним на DPS в играта, тоест не говорим стриктно за онова, което се има предвид в доста други игри. А именно - невидим келеш с два кинжала в джеба, който убива изотзад и всички мразят и псуват.

heroes of the storm 1Warrior-ите обикновено имат баланс между издръжливост и щети, като могат често и да танкват. Това е класът, който ще видите най-често в първия ред на битка.

Support са поддържащите герои – най-често лечители, но не единствено. Както бихте се досетили по названието, те не могат да носят отбора на гърба си, но с малко помощ от други класове са от ключова важност.

Specialist пък са полезни герои с набор от умения за различни ситуации. Те могат да се нагодят към дадена ситуация в определена игра, но по мой опит са по-трудни за игра – най-вече защото има какво да объркате при развитието им, а и не са супер добри в някой конкретен аспект (освен обикновено бутане на укрепления).

И всъщност идваме до най-важното – как се ъпгрейдват героите в Heroes of the Storm? Тук вече има нещо по-интересно. Първо, всеки герой стартира с вече налични 3 основни умения плюс едно пасивно. Тоест за разлика от Dota 2 и куп подобни заглавия, вие стартирате с всичко, което ваш персонаж може да има. Заедно с това основните ви умения не могат да се развиват. Те са си на едно-единствено ниво.

heroes of the storm 19Освен въпросните три умения и едно пасивно, то имате и ултимативно такова. То се развива на десети левъл, като тук също има малък обрат - имате избор между два броя!

Вие трябва да решите коя е по-подходяща за дадена партия – но изберете ли веднъж, няма връщане назад. Но това далеч не е всичко - макар и основните ви 3 умения да са отворени още в началото на играта (както споменах), то в течение на мача можете да избирате кое от тях да развивате допълнително с тъй наречените таланти.

Това е разлика спрямо доста MOBA игри. Талантите ви дават възможността да създавате билдове всеки мач, подобрявайки защитата и атаката на даден герой. Те са доста на брой, като не говорим единствено за пасивки. Някои таланти ви дават опцията да отключите и още активни умения – такива за лекуване, щитове и т.н. С други думи, от тях зависи какво ще е лицето на вашия герой в дадена игра.

Имайте предвид, че талантите не са нещо второстепенно. Не са някакви пасивки, които ви дават бонуси от типа на 5-10% на някое умение. Напротив. На моменти имаме числа от типа на 30% увеличени щети. Имаме добавяне на зашеметяване и прочее. Ако решите да специализирате дадено умение, то ще стане наистина по-добро. Не просто така подобрено отгоре-отгоре, колкото да се отбие номера. Билдовете са адски, адски важни.

[caption id="attachment_53421" align="aligncenter" width="525"]heroes of the storm 13 Хубаво е да излезеш на лошите изотзад[/caption]

Но едно нещо е важно при героите - как се сдобиваме с тях? В интерес на истината фарменето за отключването на нови такива не е никак малко. В началото получавате прилични бонуси от злато, докато се развивате и навлизате в Heroes of the Storm и ще можете да си позволите 3-4 основни героя бързо. От един момент нататък ще са ви нужни... може би към 5-6 часа цъкане, за да отворите нов персонаж. А вероятно и повече - зависи от цената. Още не мога да кажа дали ситуацията е окей или напротив, ако трябва да съм честен.

От една страна е ясно, че Heroes of the Storm не е изцяло безплатна игра - нищо не е в този свят. Трябва си издръжка. Но мисля, че горе-долу има баланс. От една страна, максимално герой струва по 10 000 злато (само най-новите са 15 000, но цената им пада). Тази сума не се трупа за цяла вечност, но... отнема време. 10 000 злато пък е равносилно на 10 евро, което си е малко соленичко за най-скъпите герои.

От друга страна нон-стоп има ротации, при които 7 (не знам дали всеки път са точно толкова) героя са безплатни за игра. Това ви дава шанс да ги пробвате, да прецените дали ви се нравят. А ако да - да си ги купите. Аз така се сдобих с някои герои - след като се влюбих в тях след ротации.

С други думи, поне за Quick Match-овете сте горе-долу окей. Няма да останете без герои и няма да ви е скучно, дори и да стартирате. И все пак на моменти е... дразнещо колко време отнема за отключването на даден персонаж. Но нека спомена, че не е задължително цената да кореспондира с качеството на герой. Illidan например е считан от всички за топ персонаж и то неслучайно, а струва 4000 пари. В Raynor, който като цяло се брои за лоша купешка ракия аз се влюбих и то стабилно - а струва само 2000 злато. Muradin е доста уважаван и отново струва само 2000. Тази сума спокойно се събира след изпълнение на дневни куестове за около 2 дни, които не отнемат безумно много време.

heroes of the storm 15Но като споменавам за дневните куестове - те са специални мисийки, даващи ви определени пари. Обичайното примерно е "Изиграй 8 мача и вземи 800 жълтици". Можете да имате до три активни дневни куеста, като те не са стриктно дневни. Могат да си стоят и една седмица. И повече. Просто всеки ден се появява нов, тоест е хубаво поне през три дни да изчиствате 1-2 от тях, че да има място за новите.

Именно тези куестове са основният ви приход в общия случай, въпреки че има и други начини. Ако стигнете 5 ниво с герой получавате 500 злато (дори и да е такъв, който не притежавате). Това обикновено отнема около 4-5 мача - или час и кусур. И т.н.

С други думи, златото не идва като в скапана free-to-play игра, но и не вали като дъжд от пари в рап клип. Някак човек се чувства яко, когато отключи нов персонаж. Аз бих казал, че нещата са... добри. Пък и постоянно има промоции. В момента за 10 лева човек може да си отключи 3 героя плюс някакъв скин - знам, че не всички обичат да дават пари в подобни продукти, но като знам, че 10 лева са ми 2 бири, 1 гадни картофки и кисела сервитьорка в кръчмата - то бих ги инвестирал и в Heroes of the Storm.

Не съм съгласен обаче с онова, което четох в едно ревю на голям сайт - че се изисква див грайнд за отключване на герои. Да, за да отворите всички не е никак малък. И да, ако нямате търпение - толкова по-зле. Но реално от тези, които пробвах - просто доста персонажи не бяха за мен. Не искам да ги отключвам. Не ме радват. Даже една Valla, която се води за много силна и ми дойде безплатна заради Diablo III: Reaper of Souls... просто ме дразни. Имам я, не играя с нея. Да имам максимум 5-6 игри. Ако зависеше от мен нямаше да си я купя. Това е.

heroes of the storm 14Човек се влюбва в някои герои и иска да ги има, събира пари за тях. Но не иска да има всички. И заради това не смятам, че грайндът е нетърпим. Да, има го. Но някак до такова ниво, до което да отключиш нов герой и да си кажеш - "Ебаси, спечелих си го, сега ще играя с кеф".

И толкоз за безплатния модел. За мен е справедлив и не чак толкова скъп. А един Starter Pack, който осигурява пет никак нелоши героя струва малко над 20 кинта... тоест, не безумни пари (от евтините сайтове, де - иначе трябва да кихнете 20 евро). Да, Blizzard знае как се прави бизнес, всеки нов герой като настоящия Butcher е скъп и леко небалансиран. Но цените падат, а никой не те бие през ръцете да го купуваш.

И може би идва време за заключението. Но преди това - графика и звук.

Визуално Heroes of the Storm е супер. Хубава MOBA, управлението на героите е мазно и винаги имате контрол над тях. Точно както се очаква от всеки представител на жанра. Малко е странна перспективата - сякаш прекалено близка, в сравнение с Dota 2 и доста други игри. С нея се свиква, а и трябва да гледате много по-често minimap-а, което е плюс.

Звук - топ ниво. Озвучаването, саундтрака, всичко. Но тук Blizzard винаги са на ниво, тъй че нищо ново.

[caption id="attachment_53420" align="aligncenter" width="525"]heroes of the storm 12 На картата Dragon Shire един от отбора ви поема контрола над мощен и издръжлив на пердах дракон[/caption]

И така, заключението. Което може би ще е дългично. Аз съм изненадан от Heroes of the Storm. Най-вече защото не е стандартната MOBA и то в най-добрия смисъл на думата. Доста неща, които не харесвах в жанра са променени... за по-добро.

Нещата настина са обърнати към отборната игра с общите нива и липсата на индивидуални убийства. Няма дребни кавги тип "ти ми открадна фрага". Което е нещо значително.

Липсата на магазин и общите нива възпират прекалено голяма дупка между вас и противниците ви. Ако някой ви разцепи зловещо, то не е защото има по-хубави предмети или по-силни умения... а обикновено защото контролира по-добре даден герой и е по-добър Heroes of the Storm играч.

[caption id="attachment_53412" align="aligncenter" width="525"]heroes of the storm 4 Люта битка за любовта на пиратския капитан[/caption]

Обратите са много и са страхотни... и за добро, и за лошо. Най-голямата грешка е да станете арогантни - и аз го усетих. Да кажеш - о, тук ги убиваме, много лесна победа... и изведнъж нещата да се обърнат. Или обратното. И да, случва се наистина често! Не си мислете, че си измислям. Дори и нещата да са мрачни, главната ви база да е на 5%, то има поле за обрат! И такива се случваха. Не всеки път, но понякога. И чувството е прекрасно.

Да, с навлизането в Heroes of the Storm може и да се изгуби част от удоволствието, да започнете да се изнервяте повече. Но за часовете, които прекарах досега усещам почти и само удоволствие. Разпускане. Приятно цъкане няколко часа и изключване на заглавието. Точно това, което се очаква. Съответно и препоръчвам тази игра на любителите на жанра.

Коментари
rosniak avatar
Roskobg
08 юли 2015
Вече са 8 карти- пуснаха BoE, заедно с Butchera....
RosenVL avatar
RosenVL
09 юли 2015
Мда , доста е зарибяваща. Евала на Blizzard

ПС. Ако някой иска да цъкаме заедно "Feidrota" ми е ника

rosniak avatar
Roskobg
09 юли 2015
Ама числата кажи, числата след hashtag-а....
pseto avatar
pseto
09 юли 2015
Мисля си, че споменах за осмата карта, ама може и да бъркам. Ще хвърля едно око ако не ме домързи.

@RosenVL - дам, ще ти трябват и числата след ника, то можеш да пишеш и във форумната тема, там добре си се сбираме за Heroes of the Storm.

Sonofdeath avatar
Sonofdeath
10 юли 2015
Доста дълга статия, но добра. Разликите в левелите на отбор има както + така и - и за двата отбора. Отбора с по висок левел както е по силен така и като умре някой герой то смърта му ще трае по дълго от колкото на някой от отбора с по нисък левел. Максималното време е 60 секунди. Една грешка на единия отбор с по висок левел ще ги направи аут за по дълго време така, че отбора с по слаб левел да ги настигнат.
sauron93 avatar
sauron93
10 юли 2015
В играта може да се направи един канал със име hategame и всеки със желание може да влиза там и да поразцъка
RosenVL avatar
RosenVL
10 юли 2015
Feidrota#1386
Anon avatar
Anon
11 юли 2015
Sonofdeath, дам - освен това, когато убиеш някой, който е по-високо ниво, ти дава повече XP. Така е направена играта, че ако се самозабравите и решите, че сте били... падате

Това с ingame канала е идея.

sauron93 avatar
sauron93
11 юли 2015
В момента нямам играта и нямам комп , пиша от някакъв калпав лаптоп но скоро ще имам и ще изтегля играта . Акаунтът ми е destroyer93 #2179 , само се надявам да не бъда псуван много защото нямам нито една игра на хотс . Но да , като цяло ще е забавно да си направим отбор, чат канал в играта и да се забавляваме .
pseto avatar
pseto
11 юли 2015
По идеята на sauron93 - може да се организираме, макар че и в темата добре се сбираме за отборче. Твоят ник кой е, между другото, че не съм гледал в детайл темата тея дни дали си го споменал. Да става по-голям отборът в HoTS.


Иначе за нивата - с напредване на играта 2-3 убийства почти изравняват всичко. Една игра доминирахме здраво и имахме 3 нива, че и повече над другите. И ги сгазихме от А до Я, направихме една грешка, избиха ни и 5-мата и примерно останаха на половин ниво от нас в ендгейма. Бързо се изравняват нещата, особено ако човек се самозабрави. Добри уроци дава Heroes of the Storm.

Sonofdeath avatar
Sonofdeath
11 юли 2015
frozenhearts#2976
moshcookie avatar
moshcookie
29 юли 2015
moshcookie#2547 Rank 1
Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл