hategame logo
Diablo III – най-големият провал в последните години (второто ми ревю)
пуснато на 28 декември 2012 от pseto
diablo 3 money
По-рано тази година написах първото си ревю за Diablo III. То е в рубриката ънхейтабъл - не защото играта не ме разочарова. А защото смятах, че тя може да бъде поправена с пачове. Това обаче не се случи. И няма изгледи да се случи. Съответно сега поставям Diablo III там, където му е мястото. В хейт ревюта. И мога да добавя, че това несъмнено е най-големият провал в индустрията, появил се в последните няколко години. За да не си развалям формата на ревютата, ще си сложа картинките за графика, звук, геймплей и оценка. Въпреки че при графиката нищо не се е променило - все още си ми харесва, въпреки че като цяло визуално играта е посредствена и не може да се сравнява с Far Cry 3 примерно. Същата оценка като преди. Приличен саундтрак, макар и под нивото на Diablo II. Добри ефекти. Слаба гласова актьорска игра. През май геймплеят все така не ми харесваше, но смятах, че е възможно да се появят подобрения. Всъщност, в един момент Diablo III що-годе ми стана интересно - когато се балансираха трудностите, когато се увеличи дропът на хубави предмети, когато се появи възможността да се прави Hellfire пръстена. Ако бяха продължили с подобни пачове, Blizzard можеха и да вдигнат играта на крака. Но това не се случи. Всичко секна, а като за капак стана ясно, че вероятно никога няма да има отборно PvP. Blizzard успя да провали Diablo III. Имаше много възможности да оправи играта, но засега ми се струва, че всеки изминал ден без никакви новини за ново съдържание е стъпка към смъртта на заглавието. Просто нещата не стават току-така - събираш някакви типове, слагаш им начело калъф като Джей Уилсън и се надяваш да направят хубава игра. Такива супер цъкалки като Diablo II се създават само когато точният талант е в точното настроение и е заражда нещо култово. А това е нещо, което няма как да се насили. Но това е очевидно от Diablo III, нали? Diablo II ми е любимата игра за всички времена. Наркотик, който ме зарибява до ден-днешен. Съответно през тази 2012 година, най-очакваното заглавие от мен беше Diablo III.

Няколко седмици след като излезе играта, написах първото си ревю за нея. Въпреки че ме разочарова сериозно, то тогава ми се стори, че е наличен сериозен потенциал. И че е възможно с пачове играта да се подобри значително.

Всъщност, дори и към настоящият момент казвам това. Diablo III можеше да е нещо много по-добро 7.5 месеца след премиерата си.

Но не е. И е време да поставя играта в хейт ревюта. Където й е мястото. Малко преди изтичането на новата година. Просто защото след 7.5 месеца в нея и 300 часа геймплей, то мога да заключа – Diablo III е една от най-големите измами в последните години. Да, измама, правилно прочетохте!

Но нека си позволя едно малко лирично отклонение, преди да започна със същината на статията ми. „Добре“, ще си каже някой, „300 часа игра не са малко за игра, която ще обхейтиш, тъп ли си да я цъкаш толкова време или малоумен или какво – като не те кефи, изтрий я“. Това е добра гледна точка. Но просто Diablo II ми е любимата игра. И третата част ми действа като магнит, дори и подсъзнателно. Така като разцъкам поредния представител на хейт ревюта в този сайт... си пускам D3 с надеждата да видя нещо ново в нея...

...но уви. Всеки път достигам до все същия извод – Diablo III е в момента не струва. Да, тук ми свърши лиричното отклонение.

[caption id="attachment_13522" align="aligncenter" width="525"] Жадуваният лъч светлина към небето при падането на легендарен предмет...[/caption]

[caption id="attachment_13523" align="aligncenter" width="525"] ...само за да видим поредното говно[/caption]

Тук някъде е редно да кажа защо смятам, че това RPG е измама. Про настоящият Blizzard е знаел, че тази игра е на много години от завършването си. Кажи ги една-две. Все пак избърза да я пусне тотално недовършена... взе си големите пари от първоначалните продажби, от RMAH... но в момента, всичко е в разруха. И то не само защото играта е недовършена. Дори и до днес. Ами защото като за капак и Blizzard, начело с шефа на Diablo III Джей Уилсън, си няма идея какво да прави в момента.

Сега ми е интересно от кой слаб елемент на Diablo III да започна в момента. Нещо, което е ясно открай време и не е променено. Легендарните предмети може би?

Нека да започна с тях. Самата дума е внушителна. ЛЕГЕНДАРНО. Как звучи само. Човек си представя някакъв супер качествен предмет, едва ли не несравним с обикновените жълти. Но каква е реалността до ден-днешен?

Над 90% от легендарните предмети са пълно лайно. Слаби до неузнаваемост. В немалко случаи средняшки жълти предмети, които се продават за жълти стотинки са много по-добри от почти всички легендарни. В началото на играта този клас item-и пак беше гига зле... окей, да кажем, че уж Blizzard са се объркали.

Само дето след пач 1.0.4 – оня, дето бъфна легендарните – положението пак си остава трагично. Повечето кафяви предмети пак са неслучайно с цвета на лайното точно толкова си струват.

Ебаси якото. Недъгавост от страна на Blizzard или какво? Не знам. Но фактите са си факти – легендарните и днес са скапани почти изцяло. А как можеш да се доверяваш на гейм студио да направи новости в една игра, когато не може да си балансира шибаните предмети?

Но не е само при легендарните. Ако говорим за баланс, нека да споменем уменията, руните към тях и тактиките.

Ей току-що разгледах един от тея сайтове тип Diabloprogress.com. Там ясно се вижда как от 22 умения на всеки клас, около 8-10 са широкоразпространени, останалата над половина се губи някъде из пространството. Браво! Седем месеца и половина месеца след дебюта на дадена игра и над 50% от уменията за всички класове са почти неизползваеми!

За тактиките не говоря – там нещо от рода на 2/3 за всеки клас са тотално анонимни! Най-трагично е положението при варварите, където почти всеки герой, използва задължително Ruthless и Weapon Master.  И някаква там трета евентуално. Ебаси баланса, няма що! Имаш 5-6 силни тактики и още около 10 неизползваеми. Фамозно!

[caption id="attachment_13526" align="aligncenter" width="525"] Убиването на понита  в тайното ниво е все така забавно[/caption]

Или пък руните за отделните умения – там пък положението е просто безумно. Уж има по 5 за всяко умение, а реално от тях струват най-често около 2. Останалите 3 руни са поставени ей-така, за естетика. С някакви ефекти, които са толкова трагични, че човек може само да гледа сащисан в екрана и да се пита – „Брато, кой го е измислил това, кой ще избере това“.

И какво? Diablo III е игра, изцяло насочена към PvE-то, а просто ей-така около 2/3 от тактики, умения и руни не стават за нищо? Какво е оправданието за това? Защо всичко това не е балансирано до ден-днешен? Не се знае.

Но всичко това направо бледнее пред основния проблем в Diablo III – абсолютно посраната икономика. Не, наистина. Такава инфлация, каквато виждаме в това RPG можем да намерим само из африканските републики в постоянна гражданска война.

[caption id="attachment_13527" align="aligncenter" width="525"] Събирането на ключове втръсва в един момент, особено ако изковете близо перфектен Hellfire пръстен още от първия път, което ми се случи на мен[/caption]

Помня например преди 6 и нещо месеца си купих първото ми яко оръжие. Струваше към 4.3 милиона злато. Имаше към 750 DPS, около 500 life on hit, някакъв там Strength и Vitality (играя с варварин, както е много видно от шотовете в статията). Сокет – нямаше. Много бях доволен, по онея времена това си беше нещо феноменално. Даже успях да мина акт 2 с него!

Сега какво е положението? За 4.3 милиона злато си купуваш оръжие с едно 800-900 life on hit, 1100 DPS, приличен Strength и Vitality. Нека махнем Vit-а – отиваме на 1150 DPS.

Ей на това му викам аз ебаси безумната инфлация. Тея предмети, дето преди месеци щяха да струват милиарди пари, вече са гига евтини. И реално с малко повече търпение човек може просто да събира злато от земята, да продава сините предмети и да екипира адски добър герой за едно 20-на часа.

А също както в реалните икономики, така и във виртуалните подобна умопомрачителна инфлация говори много зле.За мизерен баланс. За безидейност от страна на Blizzard.

Но, разбира се, няма как да има силна икономика, при положение, че в тази игра няма какво да се прави вече. Еднообразните рънове са втръснали на всичко живо. Ама няма друго съдържание. Няма PvP. Няма никакви инстанции.

Събираш яките предмети... и след това какво? Нищо. Надяваш се на 5-ца от тотото, колкото горе-долу е шансът да ти се падне наистина хубав предмет в момента. А при мизерната цена на златото сега, то няма как да го обърнеш в читави реални пари.

Така дори и този компонент от играта се изпарява – да фармиш предмети с идеята да получиш истински кеш за тях.

На всичкото отгоре, вчера стана ясно, че дори няма да има 2vs2 PvP в Diablo III! Тъй че ако сте се надявали да видите такъв елемент – кур! Само някакви куци дуели ще се вкарат и туйто. Класика! (Ако не сте запознати – това го обявиха съвсем скоро – инфо тук.)

Всъщност, именно заради PvP-то наричам Diablo III измама в началото на статията. Защото то беше представено заедно с първия геймплей от самата игра! Говореше се дълго време за него. Беше обещано от Blizzard през март тази година. В крайна сметка какво стана? „Сори, няма да има отборно PvP”.

Това си е чиста измама. Защото не виждам начин Blizzard да не са знаели, че няма как да балансират адекватно този режим. По-скоро си ни излъгаха най-нагло, без да им мигне окото.

А на всичкото отгоре не пуснаха и някакви клипчета, поне да видим докъде са стигнали. Защото според Blizzard решимът бил напълно завършен, имало си там системи за намиране на мачове и всичко, ама балансът бил проблемът. Моето мнение? Не е свършено почти НИЩО и от компанията просто се опитват да се измъкнат като путки. Ама не мисля, че много хора ще им се вържат на празните думи.

Но тоя нов Blizzard, разработващ Diablo III, просто само лъже и маже. Казвам „нов“, понеже никой висш кадър, занимавал се със създаването на предишните две игри от серията вече не е в компанията.

И неслучайно. Вече всичко опира до това да се лъже. Че „играта ще е готова“ в средата на май, например. А всички помним какво беше – трудността на Inferno беше сваляна на два пъти, защото беше безумно и небалансирано висока. Дропът на легендарни предмети, които така или иначе бяха лайна, бе супер мизерен и трябваше да се увеличава. Немалка част от уменията бяха бъфнати, защото не ставаха за нищо.

Като за капак отне много месеци сървърите на Diablo III да спрат да лагват, макар че даже и до ден-днешен се случват същите проблеми, особено при пускането на нови пачове, които привличат повечко хора по едно и също време.

На това ли му се вика довършена игра? Да, бе! Баш си е една измама! Поне по начина, който Blizzard я водят. Големи обещания и накрая какво? Нищо.

Даже в последните няколко месеца дори и един основен пач няма. А толкова неща имат да се поправят! Нали уж това беше идеята на Real Money Auction House – Blizzard да имат мотивация постоянно да пускат нови пачове за играта. С ново съдържание. И какво стана?

Всички тея приходи потънаха просто. Направи се там един нов event с правенето на Hellfire пръстена и дотам. Някоя и друга инстанцийка поне да бяха вкарали, заедно със съответните награди. Или нещо от тоя род?

Не. Нищо. Даже забравих колко месеца минаха от последния голям пач за играта. Два? Три? А от колко време не са ребалансирани уменията? Да се бъфнат скапаните такива? Щото на мен лично ми омръзна с варварина да играя с 2-3 билда всичко на всичко. 22 умения, по 5 руни за тях, 15 тактики = 2 билда на кръст. Браво бе, Blizzard!

Общо взето, Diablo III е провалът на 2012 година. А може би и в последните 3-4 години. Най-бързо продаващата се игра за PC, премина границата от 10 милиона продажби за нула време. И какво?

Едно голямо нищо. Нула ново съдържание. А най-лошото е, че дори не се говори за такова.

Какво сега – януари или февруари ще бъдат вкарани някакви дуели в играта. И сигурно следващият голям пач ще е след 2-3 месеца. Въпреки че има адска нужда от ново съдържание – веднага. Защо Blizzard се бави толкова време, при положение, че нон-стоп губи играчи... идея си нямам! Наистина!

Може би са решили да заложат всичко на някакъв експанжън, по който се работи в момента? За който ще трябва да плащаме, разбира се?

Вероятно. Поне аз само така мога да си обясня нещата. Но е много възможно тогава да е прекалено късно. А Blizzard вече изгуби адски много време. В лъжи, че ще има PvP. В лъжи, че RMAH ще се използва за развиване на играта, което не се случва.

И Diablo III от една потенциално много силна игра, която да се играе с години... все повече се превръща в някакво периферно MMO, което почти всички са забравили. Мизерни 7.5 месеца след пазарния му дебют. Това ако не е провал... това ако не е причина Джей Уилсън да бъде уволнен... то наистина, наистина не знам кое е!

И дано на разните шефчета в Blizzard им дойде акълът – по-добре късно, отколкото никога. Тъй като тая игра в момента върви към доста бърз гроб. А имаше, имаше потенциал!

Коментари
undefined
02 януари 2013
Напълно съм съгласен, искам само да добавя:
Изключително некадърното разпределяне на класове спрямо оръжия. Имам предвид:
За какво направиха тия "стафове" и "уандове" за магьосника, като той си държи много по-добре с 2H и 1H мечове - хем damge му е базиран на този на оръжието, хем интелект, хем бонуси върху fire skils(което, от своя страна е безумие - 2H sword + fire dmg + intelekt) Магьосника ми е с такъв. Wich Doctor-а от своя страна хич му не трябват разните вуду куклички тем подобни, награбва секирата и врътииии. Общо взето off hand предметите при тези класове ги превърнаха в безполезен програмен код, в иначе немалката по обем игрица. При Monk положението е най-безумно - монах с боздуган и щит и раздава удари с юмруци, като когато удря боздугана му изчезва в нищото, напълно обезмислиха fist weapon-ите, а уж е нов клас. Абре джанъм, постарайте се поне при него, като ще го правите танк - ами да си танква с фистове...Добра идея също щеше да бъде да запазят от D2 - варварина, който можеше да екипира 2H weapon в едната ръка, с спад в демиджа, примерно. И доста други неща се сещам, които ме дразнят, ама е много дълго, и не ми се пише. Айде със здраве
undefined
pseto
03 януари 2013
Да, цели фермани могат да се изпишат с недоразуменията на Diablo III. Но сега остана само да се гледа сеир - какво ще измислят Джей Уилсън и сие, за да съживят играта. Вероятно нищо.
undefined
Dobri
11 януари 2013
zashto nikoi ne pishe za tova che davash nad 100 leva na balazite ot blizzard za da kupish tehniq produkt . POsle ti davat uslviq s koito da polzvash tehniq produkt za koito si si platil taka liubezno i nakraq da ti kajat che shte ti udarjat ot RMAH to zashtoto ti predostavqt tazi usluga i na vsichkoto otgore nikoga ne mojesh da si igraesh bez da si v tehnite serer .. t.e ti ne pritejavash nishto za tezi 100 i nekolko si leva
undefined
pseto
11 януари 2013
Те хората май ги преживяха тези неща още докато излизаше играта.

Иначе липсата на игра офлайн си е ташак... нали идеята на постоянната свързаност уж била да няма ботове. И какво? Всъщност е бъкано с тях! То това е и една от причините да им се срине икономиката.

Blizzard нищо не предложи като услуга, да не говорим как са се покрили като путки сега и всички там джейуилсъновци не казват нищо. Много некадърен екип без никаква далновидност се оказа този.

undefined
Anon
16 януари 2013
Хм. Аз продължавам (сигурно си ме знаеш вече) с моята защита на CoD и Diablo3

*OFFTOPIC* всъщност, след последния ми пост за CoD (MW3 още, новия май не го коментирах, въпреки че се изкефих на твоето мааалко по-позитивно ревю), който гласеше нещо тип "играта е супер яка за компетътъив плей" и ти отговори с "да, ама я влез в обикновен мултиплеър да видиш ква е помия".. е, влязох, и мнението ми падна значително - SD се търсеше по 30 минути когато в режима имаше най-много хора в денонощието, и в повечето случаи може да си намериш само TDM/Domination, които наистина са (цитирам те) игри за надрусани пияни американчета. *OFFTOPIC*

Връщам се на D3.
1) масата от ревюта за Диабло се базират на абсурдно тъпия факт, че всички очакват Diablo да е World of Warcraft.
* Когато хора са в парти, да не могат да се минат зоните, ако не са всички заедно (примерно boss fights при игра с 4 човека да са неминаваеми ако само 2 се бият с боса). Да, ама Диабло никога не е била такава игра. И в Диабло2 съм започвал безброй пъти на Players 8 и съм бил 25ти левъл при паячката. Дори в Д3 началото е в пъти по-трудно. Да, има го момента, че като си в парти се чувстваш, все едно само ти свалят продуктивността. Да, ама целта на играта в парти е да играеш и да се кефиш с приятели, а не само да чакаш да ти падне предмет..
* Да има направо батъл арени. WoW. 5в5. Никога не е влизало в концепцията на поредицата. Никога не е можело да бъде направено като хората. Точно заради това бях адски противник на идеята PvP. PvP-то на D2 беше счупено (то нямаше, някой 40ти левъл отива пред първия град на easy и one-hit-kill-ва всички, които излязат. Случвало ми се е. За по-равностойни файтове не мога да говоря. Никога не съм играл PvP. Но знам едно - че класовете са толкова различни и има класове, които 1в1 с ВСЕКИ друг клас са безполезни.
* Да има ендлес контент. Странно, ендлес контента на Диабло2? Няма го. Пачове добавящи контент? 5-6 неща за 10 години. Обаче има адски replayability. Което всъщност е така само защото Blizzy са си свършили работата ОТВРАТИТЕЛНО зле с дървото за скилове. Принципно трябва да изиграеш играта 3-4 пъти до макс.левъл за да видиш какво правят скиловете, и след това кой лоу левъл скил е ефективен и в лейтгейм, и обратно. Новите са си хакнали геройчета на 90ти левъл с много скил точки и са си го пробвали, някои сме трябвали да преиграваме месеци. Да намериш добри скил комбинации на Диабло3 също хич не е нито лесно, нито бързо. Но поне не трябва да почваш от 1ви левъл, за да го направиш.
* Някои елитки били по-силни от босовете. Да. Както винаги. Босовете са босове. Имат 189095 кръв. Но елитките са елитки - 4-5-6 броя, с некви скилове, и секи те бие. Винаги е било така и така ми харесва.

2) другите ревюта са от тези, които се надяват да направят пари от Д3. Никой никога не прави пари от комп. игра, освен от турнир. Факт от зората на игрите. По-долу ще спомена 1 забележка по този повод *1*

3) онлайн-онли играта не би трябвало да е проблем за някой в цивилизования свят. Това, че в някои държави по селата нямат нет е проблем на тези държави. И сме малцинство. Да, минус е, но ако това наистина беше спряло ботовете щеше да е напълно оправдано *1*

Вдигнал съм всеки герой на макс левъл, цъкам си с тях, правя си хардкор герои и си умирам, и си ги правя пак. Супер ми е забавно и съм играл звеееееееееееерски много часове. Особено сега, след Monster Power-a, продължава да ми е адски весело. Auction House използвам само за да си взема някое гемче / планче когато не ми достига. Рядко ми се случва и да си взема някой предмет за някой нов герой.

*1* Да - има ботове, които ужасно подбиват икономиката на играта и цената на предметчетата. Което обезсмисля липсата на offline игра.
*2* Да - има липса на билдове. С любимото ми Wizard-че единствените viable билдове са тези с много evasion и defensive магии. Просто няма вариант на Инферно да си цъкам с друг билд. Ама мога да сляза на Nightmare/Hell и с груба сила да си минавам през мобчета, весело. Всъщност, чувствам все едно повечето руни и скилове са само за красота - да се кефиш как изглежда като играеш на по-ниска трудност. И да, така се чувствах и на Диабло2. Би трябвало да има още няколко viable builds с всеки герой обаче.
*3* AH е счупен заради ботовете.
( *4* намалиха твърде много трудността на инферно - не ми харесва. Както беше казано в началото - да е като бетонна стена и само най-добре екипираните да не умират постоянно, ми харесваше като идея повече. )

=> Според мен с още няколко фикса, измисляне на начин да спрат ботовете и пълно нулиране на героите (естествено връщане на реалните пари, похарчени до момента, на профилите), играта ще си блести. Но отново, за мен тя и в момента е добра игра. Не е 10, но е 9. Тъй като не използвам функционалностите, които не харесвам/смятам за счупени. И тъй като никога не ми е било цел PvP-то. Има грешки, но ми е супер забавна без тях. И цялото ми мнение се базира на това, че очаквах Diablo. И получих точно това - Diablo. А не MMORPG. Май не сте играли Д2 от доста време, а?

undefined
Anon
16 януари 2013
сори за маса дългия пост :Д
undefined
pseto
17 януари 2013
С някои неща определено съм съгласен от този пост.

1) За елитките. И в Diablo II беше така - да са по-трудни от босовете. Окей съм с тази концепция, мисля, че не съм критикувал този елемент в двете си ревюта. Ако съм го направил... съм изпаднал в моментна лудост.

2) За online-only елемента. Реално, Diablo II го играех също само онлайн. А и ако ми спре интернета, получавам мини инфаркт, това ми е целият живот. Тъй че не е чак такъв минус за мен.

Но все пак е минус с лошите сървъри на Blizzard! Ако нямаше Error 37, щеше да е друго...


От друга страна, с някои неща не съм съгласен в твоя пост.

1) За безкрайното съдържание. Blizzard оправда RMAH именно с това, че ще използва средствата от него, за да поддържа сървърите си и за да вкарва ново съдържание! Случи ли се това - не!

А сравнение с Diablo II не можем да правим. Просто защото там купуваш играта един път и край! Толкоз. Оттам нататък Blizzard си мисли как да поддържа сървърите. Тук всъщност има един ироничен момент - как може сървърите на Diablo II да са активни и до ден-днешен без никакви микро транзакции, а в Diablo III е едва ли не невъзможно... айде стига! Blizzard обеща да развива играта с RMAH - не го прави! По дяволите, content пачовете досега са пълен ташак - дори и от новия чеп за зеле не става.

2) ОСНОВНОТО - Battle Arena режим... или еквивалент. Тук е голямата ми критика към Blizzard и голямото ми разочарование. Значи, още при най-първото си представяне - вероятно помниш - беше показано 2vs2 PvP на Diablo III. Това беше обещавано много пъти. Джей Уилсън нон-стоп повтаряше, че това ще е важна част от играта.

Когато PvP-то беше отложено през февруари миналата година, пак се повтаряше, че по него се работи. Че ще го видим като безплатна добавка към играта.

Какво стана накрая? Едно голямо НИЩО! Декември 2012-та ни казаха, че фактически PvP няма да има, поне отборно. Сега какво - качиха дуелите, по които очевидно не е вложен никакъв труд.


Да, PvP-то може и да не влиза в концепцията на серията. Но то беше обещано от Blizzard! Много пъти! Много хора си купиха играта с надеждата, че ще има PvP. Аз продължих да играя с тази надежда - че ще има отборно PvP.

Ето това е голямата лъжа. Нещо да бъде обещано и без причина да не бъде изпълнено. А оправданието "Diablo II" не важи. Blizzard никога не са обещавали PvP в Diablo II. В Diablo III това беше обещано!

3) Относно инстанциите. Значи, аз съм огромен антифен на MMORPG жанра. World of Warcraft играх много отдавна, малко след като се появи на пазара. Малко под 1 месец и стигнах до извода, че това е ебаси тъпата игра и че я ненавиждам. Тъй че не съм съгласен с много от елементите в тези игри.

Обаче!!! Инстанциите ми харесват като идея. И мисля, че ще паснат идеално в Diablo III. Оптимизирано за 2, 3 или 4 души ниво, в което да е нужна сериозна отборна игра. А не като сега - всички да се шляят като обезумели кучета из нивата.

Всъщност, ако човек се вгледа в голямото съобщение на Джей Уилсън от декември, то ще се увери, че вместо PvP режим се обмисля нещо много подобно на инстанции. Поне аз така разбирам нещата. "Нещо, което да е PvE", но същевременно "да се конкурираш с други хора, сякаш е PvP". Как ти звучи това. На мен - точно като инстанция. С някакъв тип leaderboard може би, в който се определя кой се е справил най-бързо и най-добре при определянето на наградите. Всъщност, това за мен си звучи като яко нововъведение!


Като заключение и на моя... ферман... мога да кажа, че все още смятам, че Diablo III може и да се развие, но не вярвам в този екип на Blizzard. А лично на мен просто ми е скучно да играя. Това е истината. Щом на теб ти е интересно - супер, това е най-важното за една игра. Но при много хора е инак. Тъй че отвреме-навреме си правя по един-два ръна, виждам как ще се врътне ролетката... дали няма да ми падне някой як предмет... но като цяло нямам големи надежди вече.

undefined
17 януари 2013
Абе, Добри - ти като отидеш да гледаш филм с Мила Йовович и дадеш 12 лева, кво очакваш? Кака ти Мила след филма да ти се разхожда по кревата по заешка опашчица ли кво? Плащаш за филма и за гледането. Дал си 100 лева за играта - чудесно, и Blizzard са ти дали игра, ами играй си. Защо никой "ne pishe za tova che davash nad 100 leva na balazite ot blizzard za da kupish tehniq produkt" ами защото, толкова им струва продукта и интелектуалния труд, ако не ти изнася - не си го купувай А относно RMAH, какво очакваш? Част от парите ти се взимат от компанията - предлагаща продукта заради това, че ти го предлагат. Аз досега не съм чул някой да предлага да спечеля пари по схема и правила измислени от него, без да си вземе процент от печалбата ми. Pay Pal - където ти се превеждат парите, също си зима своя дял. Пък и има едно златно правило: колкото по безрискова е печалбата, толкова по-малка е сумата. Да не очакваш, случайно, като изтипосаш един айтем в заложната къща и ако, не го продадеш да не загубиш нищо да ти се покрива от 100-те лева, които си дал? А за: "tehnite serer .. t.e ti ne pritejavash nishto za tezi 100 i nekolko si leva" Просто ме втрещи
undefined
17 януари 2013
Не, Blizzard предложи, но предложи една доста опростена версия версия на D2. Елементарна за игра, без всичките комбинации от руни, скилове и т.н. Имаш си там 80% безполезни скилове за украса и 20% които реално ги използваш, четири бутончета + 2 на мишката да си натискаш - и толкова! Предполагам, че на 2356894132 лапета, между 6 и 9 годинки им е харесва точно това.
Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл