hategame logo
Terminator Genisys – наистина ли киното е станало толкова жалко?
пуснато на 05 декември 2014 от pseto

Колко пъти сте гледали Терминатор 2? Това е въпросът, с който бих започнал тази статия. Понеже ако отговорът е под 10 пъти, то може би няма смисъл да четете нататък. Аз съм от онова поколение, което е гледало Терминатор 2 десетки пъти. Че даже и наскоро го даваха по един екшън (и футболен) канал и си го пуснах за фон, докато върша някаква работа на компютъра. Не върших никаква работа. Гледах Терминатор 2 за емнайсти път, докато се правех пред себе си, че върша работа.

Разбира се като фен на поредицата - под това да се разбира Терминатор 1 и 2 - всеки път очаквам с нетърпение нов филм от нея. Кой ли знае, може и нещо да си струва. Естествено следих половинчато и Terminator Genisys... новият трейлър на този филм се появи... и дали не повърнах в устата си?

И дали не се запитах – наистина ли киното в днешно време е станало толкова жалко порно? Или просто някой е решил, че поредицата Терминатор трябва да бъде убита с един удар с тъпото на брадвата в тила? Е, явно говното Salvation не е било достатъчно – вече имаме и Genisys.

Потенциално начало на нова Terminator трилогия. Каквото беше и Salvation. Само дето този филм се оказа пълен кенеф и беше забравен и хоп – продължаваме нататък. Да пробваме нова трилогия – защо не? Може и да се хване? А ако не стане – окей, след няколко години може и да видим началото на трета „хитова“ Terminator трилогия (тъкмо да стане трилогия от неуспешни начала на трилогии – какво по-хубаво?).

Но нека бъда конкретен. Защо Terminator Salvation ме кара да повърна в устата си?

Първо, Емилия Кларк. Хубаво, нека да ми мрънка и да гледа с поглед на бито куче като Майката на драконите в Game of Thrones. Подходяща е за ролята - макар и да не съм неин фен. Но съжалявам, братко, ама това не Сара Конър. И дори не говоря за великолепната, за култовата Линда Хамилтън. Която много успешно представя две коренно и крайно различни версии на Сара Конър в първата и втора част на Терминатор. Говоря и по принцип. Ако ненавиждам едно нещо, това е поредната кльощава манекенка, която да ми се прави на командос. Която вероятно не може да си вдигне и пазарската чанта, ако си купи повечко плодове и зеленчуци от Фантастикото.

Камо ли да играе Сара Конър.

Второ, абсолютно целият друг актьорски състав. В който основният проблем е, че няма никакво присъствие, което да е достойно за серията Терминатор (под която имам предвид Терминатор 1 и Терминатор 2, както споменах вече...). Всичко напомня на това Джъстин Бийбър да се прави на Елвис Пресли или One Direction да се правят на Бийтълс. Или на човешки същества. И в двата случая не става.

Какво да кажем? Новия Т-800? Който е просто някакъв масивен американски бодибилдър с нулево сценично присъствие? Да, не е лесно да надскочиш Арнолд Шварценегер. Всъщност, не е възможно. Но най-малкото трябва да се търси по-голяма квадратност на главата и по-грозен акцент. Възможно най-значителни. Колосални квадратност и драстичен акцент.

изглежда като стабилен T-800. Примерно. А не... някакъв американски Лазар Ангелов. Сори, това не е Терминатор.

Т-1000, един от най-великите злодеи, които съм гледал в съзнателния си живот? Някакъв безизразен кореец. По дяволите, тъй или инак азиатците в американското кино в общия случай играят безизразни злодеи – как някой е решил, че това ще е адекватна алтернатива на T-1000? На истинският такъв говоря - Робърт Патрик? Пфах, по-скоро новият T-1000 прилича на лошия в някой кунг-фу нискобюджетен филм от 70-те...

И с какво да продължим? Смешният „badass” Джон Конър? Ау, има някакви грозни белези, той е толкова опасен. Или пък Кайл Рийз, чието екранно присъствие е нулево? За разлика от феноменалния в ролята Майкъл Бийн в оригиналния филм?

И всичко това гарнирано с един стар, ужасен, съсухрен Арнолд Шварценегер? Който ако наистина уважаваше франчайза Терминатор нямаше да участва в този потенциален буламач... о, простете, сега (оригиналния) Т-1000 ще е дърт и със сиви коси. Понеже нали скелетът отдолу си е същият, ама отгоре кожата състарила, понеже колкото и ефекти да вкарват, Арни си е античен вече. Защо изобщо трябваше да е част от филма?

Да, може би феновете на оригиналната серия няма как да видят нещо добро в новите актьори. Вероятно е така. Вероятно когато си свикнал с нещо е трудно да се отвориш към промяна.

Но по дяволите, защо трябва да са такива? Защо? Хубаво, говорим за алтернативна вселена в Terminator Genisys – това значи ли, че всичко трябва да изглежда по-мекушаво от оригиналното?

Макар че схващам – алтернативна вселена = вселената на днешната 2014 година = Джъстин Бийбър = Терминатор е Джъстин Бийбър. Поне в моята глава така изглежда този филм.

Не само заради нелепите опити на Емилия Кларк да изглежда хардкор. Вкарвайки рециклирани реплики от много по-добри Терминатор филми. Не само заради тъпия сюжет, който явно ще е някакъв увъртян буламач тип „алтернативна вселена“, което значи, че всичко може да се промени според това как са решили сценаристите.

Но и заради... ефектите. Оставям тях като за последно, но за сметка на това съм не по-малко възмутен. Изключително жалки са!

Не знам дали става дума за лоши CGI ефекти – вероятно. Но като видя скелетите на терминаторите в Genisys си казвам  -„Блях, поредната смешна компютърна анимация тип Трансформърс". Колкото и да бяха дървени като движения роботите в Terminator 2, те всяваха... респект. Понеже бяха истински, шибани фактически реални машини. Да, кукли ще каже някой. Окей, но... с пръсъствие. А не фалшиви ефекти, които си личат от самолет.

Гарнирани с грозни космически кораби, гигантски роботи и тъпи лазерни оръжия. По дяволите, бъдещето от оригиналния Терминатор може да те накара да се насереш. Може би дори и днес. Мрачно, черно, грозно, ужасно. Апокалипсис. В Terminator Genisys какво? Джъстин Бийбър ми търчи, хванал е пластмасов бластер и прави пиу-пиу-пиу-пиу, че да се спусне от небето супер лъскавия робот, понеже Скайнет го ебе единствено за това машините да изглеждат като музейни експонати, а не да... хмм, унищожи човечеството един път и завинаги?

Да, киното днес е станало прекалено голямо порно. Не казвам, че няма и хубави филми. Има. Но не са чак толкова много и трябва да ги търсиш под дърво и камък. Като честен политик например. А пък когато човек види как един култов франчайз от миналото бъде „съживен“ отново, че да почне някаква измислена нова трилогия... по този начин... обидно е. И безумно. Холивуд няма идеи? Окей. Но това да извадиш Шварценегер от отдавна полагащата му се пенсия, да лепнеш популярна актриса от силен сериал и да гарнираш всичко това с лоши ефекти и сюжет, който дори  и на теория няма как да е боклук...

...не. Просто не.

А, да, споменах ли, че бюджетът е 170 милиона долара?

Коментари
Nreth avatar
Nreth
05 декември 2014
Много радва как хейтиш. Но това, което написа, важи и за почти всеки "reboot" в киното,а такива има.Веднага се сещам за Костенурките Нинджа от тая година.Лепнаха Megan Fox за цици и яка броня на Шрьодер и готово!А всичко останало зле,по-зле,най-зле.
Повечето филми,които гледах тая година бяха или meh или наистина зле.Само Interstellar и The Judge ми харесаха,но за догодина имам някои очаквания и надежди.
rosniak avatar
rosniak
05 декември 2014
Ами и Шварценегер е човек- и той има нужда от пари да живее. Емилия Кларк наистина не е подходяща за Сара, ама пък и от по-младите не виждам коя друга може да се справи и да не одере кожите на създателите ? А бре немаше ли и един сериал с Лина Хиди (Церсей Ланистър) като Сара Конър ?
undefined
великия
05 декември 2014
Тази година не съм ходил на кино да гледам филми.Лично за мен 2015 година филма който ме интересува най много е междузвездни войнi и може би мисия невъзможна 5.А киното върви в посоко каквата върви и гейминга доста малко качествени филми има напоследък
pseto avatar
pseto
05 декември 2014
Да, няма смисъл да се правят reboot-ове, особено да се правят такива на култови филми. Не мога да знам как е извън България, но наистина има едно цяло поколение български момчета, които са гледали Терминатор десетки пъти. И ако става дума за мен, още не ми е омръзнал. Имаше един... предишен вариант на статията, в който сравнявам Терминатор за мъжете с The Notebook за жените... и мисля, че не мога да намеря по-точно сравнение.

@rosniak - съмнявам се, че го прави заради парите Шварценегер. По-скоро заради предизвикателството - все пак е актьор, все пак това е една от марковите му роли и ще е малко по-различен терминатор. И все пак няма файда да участва в този филм, който за мен не е възможно да не бъде ужасен. А тоя филм не виждам начин да не е ужасен (иначе да, Хийди участваше в един сериал по терминатор, който не ми хвана много окото... ама там беше в ролята на по-младата и неуверена Сара, а не Сара от Терминатор 2).

@великия - да, малко са качествените филми. Аз правя супер подробни изследвания из куп сайтове, чета критици и т.н., преди да ида на кино. Само така може да не се разочаровам. Последния фейл беше A Million Ways To Die In The West - отидох на сляпо, понеже съм фен на Сет Макфърлейн (Family Guy, American Dad, Ted)... яко се разочаровах.

undefined
великия
05 декември 2014
Някои критици за филмите са като критциците от игн геймспот тоест оценяват с подкупи
pseto avatar
pseto
06 декември 2014
То това е повече от ясно, едно време като гледах по-редовно филми направо ми се завиваше свят от някои абсурдни статии за филми.

П.С. Разбира се за филми, музика, сериали предпочитам да не навлизам в чак такива спорове, понеже смятам, че все пак всичко си е до мнение. Дали слушаш хаус, чалга или метъл, дали те кефят романтични комедии, дебилни екшъни и т.н. В случая ме дразни това, че хващат нещо култово и явно се канят да го превърнат в кенеф.

Former Gaming Glory avatar
Former Gaming Glory
06 декември 2014
@rosniak имаше сериал, но той беше токова тъп че вече всеки го е забравил и рядко споменава.

Съгласен съм с тебе Явка. Яко бият мъртъв кон, остави това ами Арнолд вече не е за този франчайз. Всъщност да оставят франчайза на мира. Терминатор отдавна е терминиран. Иначе още от трейлъра да си личи грозотията... Мене ми стана кофти по скоро. Кофти защото обожавам първият film noir, криминален, sci-fi трилър направен със смешен бюджет но по късно имащ респективно присъствие, до продължението което де факто с още някои други се превърнаха в лицето на 90-те и детството на нашето поколение.
Аве по голям ръб за Джон Конър можаха ли да изберат? Колкото до Емили Кларк... ми тя е прекалено сладка, за да играе подобни роли. Стига сега, достатъчно трудно ми е да я приемам за фигура с внушителна осанка в GoT, така че... I'm trying my best here.

pseto avatar
pseto
06 декември 2014
Да, за мен също оригиналният Терминатор е по-добрият филм. Цялостната атмосфера е много по-мрачна, брутална, а Арни е злодей, от който можеш да се насереш.

Но и реално двата филма са съвсем различни, а Линда Хамилтън и Арни успяват да изиграят различни роли в тях. Двойката е по-шеговита, с по-малко графично насилие (да не кажа никакво), екшън нон-стоп, вероятно и заради това израснахме с него. Макар че дори и днес мога да го гледам изцяло, филмът си е шедьовър. И има огромна фенска база... която явно трябва да се дои. Ето, кенефът Salvation си изби бюджета, какво да се каже повече? (Рядко имам нужда да изляза от филм в средата му, но едвам се сдържах по време на Salvation).

Former Gaming Glory avatar
Former Gaming Glory
06 декември 2014
Според мене, след двойката можеше да има продължение, или по скоро предистория. Не бих отказал филм, които показва Конър като командирът за които се говореше усилено в предишните две части.
Вместо това направиха малумна трета част и дебилска пета с некадърен режисьор и имаш един Крисчън Бейл, ба мани го него ще заложим на некадърника Сам Уоргрингвянам-си-кой, дето зад гърбът си има Танцуващия с Вълци в космоса със смърфове и два малоумни филма от древните гръцки митове и легенди. И хоп, поредната дрисня със слаб протагонист, всъщност главното дейстащо лице бива изметено на страна като някъв бабайт без работа, който от време на време пуска монолози по радиата и изскача в някоя друга сцена.
Какво? Пак ли някой сценарист се превъзнесъл и е решил, че е написал много "оригинална история" с дълбок персонаж. Какво е да си човек,О! А! У! Шедьовър.
Също така за толкова скъпобюджетен филм, отварящата сцена на Terminator 1 е с пъти по неприятна, страшна, некомфортна и апокалиптична. От този филм запомних най - вече цвета сламено жълто и съжалявам но някак си не можах да хвана тръпката на обреченото човечество. Няколко разршени сгради, пуста бензиностанция, скрита база, ала бала.... В предишните два филма нещата изглеждаха бая по сурови. Гладуващи хора, оскатени войници, почти непрестанни битки. Правеше впечатлението, че напрежението от Skynet е постоянно. По дяволите, даже сцената с терминатора които успя да влезне в човешкия лагер имаше повече интересен екшън и напрежение от колкото последните два филма взети заедно. А сега и това? Прилича на евтина продукция от някоя кабелна телевизия.
Терминатор свърши с 2, всичко друго го възприемам като fan fic без почва.
pseto avatar
pseto
06 декември 2014
Да, можеше да има предистория, но само ако я беше снимал Камерън. Някак се усеща ясно, когато един режисьор прави един проект, защото му е кеф да го направи. Примерно Аватар беше едно технологично демо, Камерън го интересуваше да си покаже технологиите, а не да направи филм. Именно и заради това ако го гледаш на 2D беше едно голямо нищо.

Всъщност вероятно проблемът е, че новите Terminator филми просто са буламачи. Уповаваха се само на името на франчайза (и на алтернативна история, която не е свързана с оригиналните филм). Реално аз съм някакъв пуритан или пък хипер краен фен. Ако нещо е алтернативно - окей, ама нека да е в оригиналния дух. Не става да направиш алтернатива на Металика и тя да звучи като Джъстин Бийбър.

П.С. Наистина някои хора в интернет пишат, че е прекалено рано да се съди по трейлъра. Може би е така. Но лично аз не мога да си представя зад този трейлър да има добър филм. Особено като се има предвид, че в днешното кино трейлърите са по-хубави от филмите... бас държа, че екшън сцените вече ги видяхме (в съкратен вариант), а остатъкът от филма ще е Емилия Кларк да гледа с ™ погледа си от Game of Thrones.

undefined
Zhivko Petrov
06 декември 2014
Причината, поради която са избрали Емилия Кларк за ролята на Сара Конър, е че е актуална в момента. Това е похват, който се използва често в киното, когато даден актьор е набрал бърза и солидна популярност, но не се е снимал в т.н. motion picture, а само в ТВ продукции или чуждоезични филми. Един от най-показателните примери за които се сещам е Нуми Рапас, която странно получи ролята на Елизабет Шоу в "Прометей", точно след като бе набрала слава като Лисбет Саландър. Резултатът беше налице, като Нуми засенчи дори ослепителната Чарлийз. Сега, ако има нещо, което не може да отречем на Емилия Кларк, то е че на екран стои добре. Да не си кривим душите! Да, може би доста актриси биха се справили по-добре, но чисто маркетингово продуцентите виждат в Емилия всички пари от феновете на Game of Thrones, които ще се тълпят пред киносалоните, само за да видят как Денерис Таргариен тупа лошите терминатори. Да, Линда Хамилтън Е Сара Конър която светът ще запомни, но Кларк стои на постерите доста по-добре от нея.
pseto avatar
pseto
07 декември 2014
Аз съм един от последните хора, които би дискриминирал дадена актриса заради това, че идва от сериал - напротив, фен съм на този тип кино и то огромен. Реално аз гледам почти изцяло сериали и мноооого рядко филми.

Просто Емилия Кларк ми се струва неподходяща за ролята. И не виждам как ще я изиграе. Опитите й да изглежда хардкор за мен са неуспешни, а бас държа, че ще има много драма и тъжни кучешки погледи през целия филм.

Разбира се, може и да си изиграе добре ролята - никой не може да знае. Но както казах, съмнявам се. И съмненията ми не идват от това, че е сериална актриса или че не е участвала в големи филми.

Но нека да махнем условно Емилия Кларк от уравнението... останалите актьори дори не изглеждат като бледи копия на оригиналите си. Нямам толкова против reboot на дадена серия, но поне да се прави както трябва... а присъствието на новите актьори чисто и просто липсва. Също така цялата атмосфера ми се струва прекалено "излъскана" за серията Терминатор.

undefined
Vladimir Bayraktarov
07 декември 2014
Както е тръгнало Арни ще сере и на Конан
http://www.imdb.com/title/tt2479722/?ref_=nm_flmg_act_1
Nreth avatar
Nreth
08 декември 2014
Той да напуска филмовата индустрия и да отива в кеча.
undefined
Anon
07 декември 2014
Аз си имам този 'американски' маниер да ходя на кино 4-6 пъти месечно, независимо какво има за гледане.. просто заради самото кино.. Не се оплаквам - самите филми не са кой знае какво, но са направени да си е тръпка на кино. Особено в хубавите зали на Арена с адските технологии за звук и картина . Филми като The maze runner ми харесаха, въпреки че реално не впечатляват с нищо. Exodus след няколко дена ще е същото положение.

Иначе ако гледаме реално на нещата, Interstellar е хубавия филм тази година и аз, като Толкин фенче, си чакам Хобит с нетърпение. Всичко друго е просто 'редовното кино в петък вечер' примерно

А с доенето докрай - терминатор, междузвездни войни, нов jurassic park.. вместо да се измисли нещо ново

DragonSlayer avatar
DragonSlayer
07 декември 2014
Ха, ирония! Наричаш Терминатор, Междузвездни войни и Джурасик парк доене, а очакваш с нетърпение Хобит, като фен на Толкин?!

Интересно ми е да чуя, като фен на Толкин, какво толкова му очакваш на тоя Хобит? Очакваш с нетърпение дали Туриел и Кили ще се вземат най-накрая? Или някоя такава епик сцена с 20 мин яздене на бурета с препятствия?

Anon avatar
Anon
07 декември 2014
След като съм прочел книгите без превод от PDF-и на компютъра съм отделил наистина много средства за покупка на книги и арт в много стари издания - Lord of the Rings и Silmarillion в първо печатно издание, a Hobbit - от 1958.

Мне, нямам абсолютно никакви претенции относно филмите по Хобит, като изключим наистина елф-джудже любовната история. Не, въобще не очаквам един филм, адаптиран по книга, да следва дословно книгата. Смятам, че ако трилогията на LotR следваше дословно книгата щеше да е много по-слаба трилогия, от колкото е. Смятам, че с Хобит е същото.

Не считам за доене да се правят филми по книга. Считам за доене да се правят продължения на филми, които са с отдавна завършен сторилайн, които вече са изчерпани от към възможности, или които са спряли да излизат толкова отдавна, че вече са велики класики. При всички варианти това е филм, който се надява да припечели върху ИМЕТО на стария филм. Може StarWars да е хубав. За Terminator и за Jurassic World много силно се съмнявам.

Филмите по Хобит хубави ли са? Хубави са. Заслужава ли си да се изгледат? Заслужава си. Правени ли са преди? Не са. Изсмукани ли са от пръстите, само за да има "based on tolkiens middle earth" и да спечелят милиони? Не, не са. За какво си говорим?

Интересно ми е да чуя, след като на теб ти е интересно да чуеш мен - смяташ ли, че Lord of the Rings филмите се придържат повече към LotR книгите от колкото Hobbit филмите към Hobbit книгата?

DragonSlayer avatar
DragonSlayer
07 декември 2014
Придържат се на баба ми шортите )

И Lord of the Rings, и Hobbit филмите се придържат към книгите само привидно. Изкушавам се да ползвам твоето определение - "изсмукани от пръстите, колкото да се определят като "based on tolkiens middle earth” и да спечелят милиони" (край на цитата )

Въпреки, че това е леко пресилено твърдение (може да кажем, че е дори леко тролско, но като цяло не съм особено ласкаво настроен към Джаксъновата интерпретация на Толкиновите произведения, която на места се лута от неразбиране, през пренебрежение, та до явен цинизъм.

Иначе като холивудска продукция филмите са си ОК във всяко отношение.

pseto avatar
pseto
07 декември 2014
Реално първата книга първите 400 страници (доколкото помня, не я четох толкова скоро) бяха как хобитите си подскачат из хората и пеят римувани песнички, които между другото ненавиждах и все още ненавиждам и почти не ги четох. Очевидно е, че ако първият филм се придържаше към този материал щеше да е доста скучен... тъй че смятам, че решението да се променят доста неща е било напълно правилно.

За Хобит - в интерес на истината нито съм чел книгата, нито пък съм гледал който и да е от филмите и по обективни причини не мога да дам каквото и да е мнение за тях. Но съм съгласен с дефиницията, че е по-добре една книга да се... хмм, "разшири", колкото да се превърне в трилогия (макар че този фетиш към шибани трилогии доста ме дразни), отколкото нещо вече завършено да бъде съживено и reboot-нато.

Продукции като Terminator Genisys разчитат единствено на голямото име на франчайза (и на Арнолд Шварценегер), без на пръв поглед да предлагат нещо, с което да се отличат. Между другото и трейлъра на тоя новия Джурасик парк гледах - тоя филм на кино няма да го гледам каквото и да става. Имам огромни подозрения за него. А и сюжетът е меко казано... подозрителен. (Да не говорим, че Спилбърг е просто продуцент, тоест името му просто грее за реклама; не съм фен на цялото му творчество, но определено има гениални филми, а в последните години явно предпочита да прави това, което му е кеф, а не да гони блокбъстъри тип Майкъл Бей.)

DragonSlayer avatar
DragonSlayer
07 декември 2014
Шефе, да не говориш за Снежанка и Седемте Джуджета - там джуджетата си пееха песнички и подскачаха в по-голямата част.

Във Властелинът не си спомням хобитите да са имали повече от четири страници спокойно пътуване с подскоци и римувани песни, камо ли 400 )

undefined
Anon
08 декември 2014
Хахахаха, подскачат и си пеят римувани песнички

„която на места се лута от неразбиране, през пренебрежение, та до явен цинизъм„ - бих се съгласил с това, всъщност. Примера, който даде в първия си коментар, а баш такова нарушаване на каноните в легендата. Но екранизират неща, които определено бих искал да видя екранизирани.

За решението филмите по Хобит да са трилогия... За мен, както са разпределени нещата, унищожението на Dol Guldur и битката на петте армии заслужават цял филм внимание. Втория филм, допреди Smaug, ми се развиваше супер мудно; но тоя проклет дракон ми е толкова любим (о, колко ще рева на 19ти ), че се забавлявах страшно с него. На 19 всъщност ще гледам маратон на кино - 10 часа, и трите филма, и тогава ще мога да напиша нещо повече.. наистина сега не съм сигурен дали като два или три филма би било по-добре.

Проблема тук е, че има много къси истории, апендикс с години и места на случки, които не са описани в книгите, но могат да се включат в един евентуален филм.

undefined
irationalism
08 декември 2014
Този филм ще е се едно да гледам версия на своето детство, в която съм продаден на цигани на 2 годишна възраст.
HighFist avatar
HighFist
08 декември 2014
Щом това е трейлърът, просто не ми се мисли какъв ще бъде филмът.

Последният Терминатор: Спасение с Крисчън Бейл горе-долу ставаше. Бъдещият май обаче ще счупи тъпомера.

HighFist avatar
HighFist
08 декември 2014
Поне в трейлъра Емилия Кларк малко го докарва, ако се сещате, на Мишел Родригес от Бързи и яростни.

Според мен си отива с филма - малко е "cheesy".

pseto avatar
pseto
08 декември 2014
Ами всъщност е доста далеч от Мишел Родригес, която наистина има една гримаса и една роля горе-долу, ама тя си е badass. Просто не мога да си я представя в ролята. И както казах по-нагоре - като го видях оня нейния кучешки поглед от Game of Thrones, като падаше автобуса... ами стана ми лошо™.

Иначе Salvation ставаше горе-долу, понеже Бейл там успя да спаси нещо от филма. Фен съм му и то огромен, но Salvation и The Dark Knight Rises за мен са огромните дупки в кариерата му. Просто защото филмите са тъпи. (И да, мога да кажа, че The Dark Knight Rises е един от най-глупавите филми, които съм гледал някога, особено ако се вземе под внимание оценката им).

Абе, моя приятел @irationalism успя да опише горе доста добре какво и аз чувствам относно Terminator Genisys. И пак е алтернативна реалност.

Nreth avatar
Nreth
21 декември 2014
http://youtu.be/HDuyh0wXV0Q
Още с началото ме спечели.
pseto avatar
pseto
21 декември 2014
Дам, напълно съм съгласен с всичко това, което се каза. Абсолютно всичко. Макар че за мен разковничето е - просто няма нужда от reboot. Това е. Fuck it. Всичко свърши с Terminator 2.

(Между другото не мисля, че Terminator 2 е по-перфектен филм от първия... просто двата са в супер различни жанрове и няма как да се направи сравнение. Не, наистина, единият е брутален noir трилър, самото усещане е различно от него. Дори и сцената, в която Арни си причистваше скелета в една хотелска стая. Терминатор 2 е по-скоро екшън-трилър за всички възрасти - няма кръв (наистина! почти целия филм е безкървав, дори и при убийствата на T-1000), няма бруталност, но за сметка на това - нон-стоп действие и страхотен баланс, дори и 30 пъти да си го гледал пак те захваща. Всичко е... перфектно. Е, от гледна точка на това, че първия Терминатор едва ли ще го гледаш толкова пъти, докато вторият - да, то вероятно е по-перфектен.

Но - може да се очаква фейл.

Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл