30 души от различни студия на Activision са били съкратени, обявява гейм разпространителят. Този ход е бил осъществен, понеже компанията щяла да пусне по-малко игри, базирани на филми и друга чужда интелектуална собственост през тази година.
Числото от 30 души всъщност е доста скромно с оглед на общото количество служители на Activision Blizzard. Става дума за едва половин процент. Любопитно е, че част от уволнените са разработчици от Infinity Ward – студиото, което пусна Black Ops II през есента на миналата година.
В крайна сметка, по-скоро говорим за напълно стандартен ход. А и като имаме предвид, че Activision Blizzard регистрира най-добрите финансови резултати в историята си съвсем наскоро, то положението в компанията изглежда е напълно цветущо.
Още по темата
За имерсия/история: Метро 2033, Half Life
Забавление: Unreal Tournament/ Quake
....
А, да. В днешно време всичко е военен шутър с помощна система за прицелването или просто странни контроли. Забелязвате ли колко "гъзарски" видеота излизат на ден с CoD геймплей показващ нон стоп headshots.
Надеждата ми остава във Valve, които надявам се ще спрат със зомби шутърите щото ми писна от тая тема.. Не, сериозно. Каква е тази зомбомания?
Най-ясно се усеща колко конзолен е всеки шутър в днешно време, когато погледнем мултито на тези игри при PC вариантите им. Често ПРЕКАЛЕНО бързо убиваш противниците - просто защото тоя тип игри не са балансирани за персонални компютри. Щетите са много големи, понеже са предвидени за конзоли, където (логично) е по-трудно да се прицелиш, отколкото с мишка.
Като цяло това е най-скучният жанр за мен в последните години. Тук-таме има някой бисер, но дотам. Ама щом хората купуват, значи всичко е наред, предполагам.