Не е ясно защо Crytek са се отказали от плановете си – вероятно са намерили, че геймърите не харесват особено микроплащания в игри на „пълна“ цена. В крайна сметка обаче, в мултито на Ryse: Son of Rome всеки ще си изкарва сам наградите. С честен труд и без намеса на реални пари.
Заедно с това бива обявен и друг детайл – фреймрейтът на Ryse ще е отключен. Да, точно така – няма да имаме 30 или пък 60 кадъра в секунда, винаги заковани. Вместо това играта ще върви толкова добре, колкото може да я подкара PC-то. Любопитно е обаче, че ако искате „лесен конзолен живот“ , то можете да изберете 30 кадъра в секунда – за да сте сигурни, че няма да има спадове и неравномерни елементи в геймплея.
Ryse: Son of Rome ще се появи за PC на 10 октомври. Заглавието дебютира през ноември миналата година за Xbox One, като получи противоречиви до слаби отзиви.
Още по темата
Ето една идея: щеше да е по забавно да пишеш произволни думи (като Typing of the Dead) вместо да натискаш произволен клавиш. Пак щеше да е по интересно.