Засега няма куп детайли относно играта. Можем да очакваме в основата да е типичният геймплей – обикаляте виртуалния свят и пуцате напосоки. Не е известно под каква форма обаче ще са микроплащанията, с които ще се издържа играта.
Дали ще се купуват още класове освен наличните към момента четири – hunter, siren, berserker и soldier? Ще се отварят ковчежета с виртуални или реални пари, чрез които да получавате нова екипировка за ъпгрейд на героите ви? Или нещо друго? Предстои да научим.
За нас, европейците обаче е важно едно нещо – едва ли Borderlands Online ще достигне и до континента ни. Всъщност някои специфики на китайският пазар предполагат използване на free-to-play модел, като немалко платени на запад игри го използват там.
Разбира се, последният Borderlands: The Pre-Sequel не беше особено добра игра, така че едва ли има нужда да страдаме особено за липсата на Borderlands Online.
Още по темата
И по добре. Тамън китайските фермери ще й се нарадват. Като ги знам GearBox доста неща ще са зад Pay Wall.
Общо взето това сбъдва предположението ми, че GearBox са тествали водите с Borderlands за MMO пазара. Поне това обяснява скучните куестове и... по принцип скучността в Borderlands. Така нахваленият loot, беше доста скучен и нищо мотивиращо да търсиш повече. Шепа модели на оръжия и 1000 рескина с други цветове. Баси мързелоча.
Макар че Gearbox май ще се превърне в една от компаниите, които много ще пострада от значителната си лакомия...