„DRM-ът не защитава играта ти. Ако има доказателства за това, то тогава хората трябва да го обмислят. Но от друга страна, често има усложнения с легитимните потребители”, казва Марсин Ивински, шефът на CD Projekt Red.
Той дава за пример премиерата на The Witcher 2, при която само 2 часа след пускането на версията с DRM защита, тя е била кракната. След това CD Projekt Red пресмятат, че играта им е била свалена нелегално 4.5 милиона пъти, докато легалните продажби са 1.5 милиона.
Общо взето, Ивински заключва, че смисъл от DRM защитите няма. И това е нещо, с което съм се съгласявал куп пъти – ако искаш една твоя игра да се продава, направи я по такъв начин, че да се хареса. Намери точната цена. И т.н. Тъй като пиратите винаги намират начин... а да сереш на легитимните потребители е безумие. Макар че някои компании от рода на Ubisoft да кажем са абсолютни експерти в дисциплината.