За какво става дума ли? Обичайното - куп хора биват пуснати в прилична по размер карта, която постоянно се смалява, карайки ги да се впускат в директен конфликт. Броят на играчите е 16, ако всеки е за себе си, или пък 18, ако те са разделени в отбори (възможните опции са по двама или трима).
Danger Zone се опитва да вкара и обрат - вие можете да изпълнявате и мини куестове като спасяване на заложници например. Те ще ви осигурят още пари, с които пък ще можете да си купите по-добри оръжия. В духа на battle rolyae заглавията ще трябва да претърсвате и околната среда за по-яки пушкала.
Заедно с всичко това Counter-Strike: Global Offensive става и free-to-play, изоставяйки обичайната си цена от 15 евро. Това гарантира, че още повече хора ще се впуснат в battle royale-а.
Още по темата
PS: "Danger Zone се опитва да вкара и обрат - вие можете да изпълнявате и мини куестове като спасяване на заложници например. Те ще ви осигурят още пари, с които пък ще можете да си купите по-добри оръжия." ---> това са го вкарали колкото ей така да го казват като feature по интервютата. Няма такава тъпотия. Скучна и стара механика. Да не говорим колко са глупави тези NPC-та и си вкарваш автогол ако те следват.
Броят на играчите, няма нищо общо с батъл роял. Няма такова изискване (макар да ми се щеше картата да е по голяма и противниците да са повече, имам подозрение че енджина и най-вече поведението на оръжията след определена дистанция е това, което го лимитира).
Лагът не беше сам в DZ, а във всички режими(поне европейските). Явно Валв не са съобразили колко хора ще налазят цс, понеже е безплатен. Което е греда, но не виждам как е аргумент срещу режима.
Демиджа на оръжията е завишен(както и кръвта, но това е друга тема). Най-обикновени пистолети като usp-s, p2000 (и двата да стартови за полицаите в другите режими) могат да убия неброниран(или поне без каска) противник с хедшот от доволна дистанция. Има една камара оръжия - пистолети, пушки помпи, smg(класа на узитата) заключени в червени контейнери, които се разбиват с друго оръжие или нож(чук, ключ и т.н.) или се взривяват. На някакъв етап има и съплай дропове с благинки като калашник, м4, awp. Оръжия има доста, да вярно, не е като в pubg и темпото подобни, където си готов за война на 2та минута, ама не е и зле. Варианта да не намериш оръжие различно от пистолет е или си умрял много бързо, или не си търсил достатъчно.
Поръчката на оръжия/муниции и броня не е просто механизъм за набавяне неща, тя е интересна геймплей хрумка. Всяка поръчка е с доза риск - някой може да отстреля дрона и да вземе нещата, за които си платил; някой може да проследи дрона до теб и дефакто си издаваш позицията. Гледах ютюбър останал едно в едно да следва дрона, дрона спира, пича се готви да пръсне противника, онзи изскача отзад и го убива - дрона отива до таблета, който го е повикал, а не до играча. Противникът на ютюбъра го бейтна дефакто. Дълбочина вложена дори в тази система показва, че не са плеснали DZ просто така.
Нормално е да локва квадратни, картата е малка и идеята е да ти дадат поне минутка, за да се въоражиш. Аз съм ок това, че не може на един спот да се изсипете 20 човека и състезанието да е кой ще е първият намерил оръжие, за да пръсне другите 19.
Средната продължителност на игра е 10-на минути. Таблета ти показва квадратните, в които има противник, картата е сравнително малка, няма вариант да се кашираш някъде за 30 минути, да убиеш някой и gg. Ако наистина мислиш, че екшънът е по-малко от pubg например предполагам не си гледал/играл достатъчно тези BR игри. Динамиката тук е доста повече.
Спасяването на заложник е досадно и не го правя, но ако имаш търпение и риска е приемлив, плаща добре и това променя играта. По-интересни е другата опция - контракт да убиеш конкретен играч.
За мунициите съм съгласен, че са зле, но проблемът ми е по-скоро че оръжията нямат поне един пълен пълнител и че събираш патроните от кутийките един по един.
Другите br игри са ми мудни, досадни, оръжията се държат нелепо. Тази ми допада заради кратките игри, заради бързите схватки, заради възможностите за стратегическо надиграване, за шуутинг механика, която така и така вече ми допада. Има минуси доста, безспорно, някои засегнаха по-горе, но на мен ми допада.
Разбира се имаш пълното право да не харесаш режима, но той не е скълъпен набързо. Доста от нещата са интересни хрумки, дали ще допаднат на всеки - не, разбира се.
Лагът не беше сам в DZ -> Лагът беше нереален и то просто не ставаше за игра. Просто при положение, че играта е на Valve очаквах малко по-стабилни сървъри. Може би бях малко наивен
Абе като цяло проблемът идва от факта, че аз предпочитам по аркадни шутъри и CS съм го играл само като дете по залите, когато беше модерно. И сега играта не ми допада и от там не ми допада и това DZ. Всеки да си го пробва и да си прецени. Малко е смешно как всеки се натиска да го добавя като режим в игрите си. Не при всеки се получава. Battle Royal жанра ми е писнал на мен, а и никога не ми е бил любим. Това е моето мнение де. Не знам си колко милиона човека дето играят Fortnite не са съгласни с мен
Съгласен, ние играхме с приятели компетитив и беше просто скандално представянето на сървърите.
Лошо няма, на мен също не ми допадат един тон игри, за всеки влак има пътници. Фортнайт го изтърпях 3-4 игри, само щото играх с приятели, но тва си го играя и сам. Една десетминутка докато някой дойде да играем, една десетминутка на полувремето на мача и т.н. Явно съм целевата група.