От това се оплакват и самите геймъри - най-вече ниска скорост на придвижване и прекалено големи по мащаб нива с малко играчи в тях. Което води до скучни мачове, в които преобладава ходенето.
Явно разработчиците на Crucible чуват критиките, понеже два от режимите ще бъдат спрени временно, за да бъдат доизкусурени. Те ще бъдат неактивни в "обозримо бъдеще".
Така в играта ще остане само Heart of the Hives. В него имаме 4 отбора от по 4 човека, като освен тях на картата са налични и всякакви огромни по размер същества. За да спечелим трябва да убиваме именно тях - първите, събрали 3 от сърцата им, са победителите. Естествено противниковите играчи правят всичко възможно, да ни попречат.
Спрените режими са Alpha Hunters - своеобразен battle royale, а също и Harvester Command, в който трябва да превземаме точки по картата и да ги контролираме известно време.
Още по темата
Ама както коментирахме някъде другаде, тая работа не е като оная работа, в гейминга не става просто да налееш парите и да се получи нещо, което да си избие бюджета и да се продава добре (което е доста по-лесно в Холивуд). Има си приличен риск, особено ако се стреля на сляпо.