hategame logo
Devil’s Third идва и за PC
пуснато на 21 юли 2015 от pseto
devil's third 6
Разработката на Devil’s Third определено беше турболентна. Първоначално играта беше под шапката на THQ… след това се случи раздяла, а и разпространителят банкрутира. След това разбрахме, че се очаква заглавието да е налично за PC, Xbox360 и PlayStation 3… после пък то се превърна в Wii U ексклузив. По-рано през седмицата се случи нов обрат – Devil’s Third ще е наличен и за персонални компютри.

Версията на хибрида между шутър и хак енд слаш ще включва единствено мултито. В резултат имаме и подходящо название – Devil’s Third Online. Играта бива рекламирана като free-to-start – което явно е поредна вариация на безплатния модел. Подробности за него засега липсват.

Иначе Devil’s Third чакаме на 28 август в Европа само за Wii U. Онлайн версиятаза PC ще се появи „скоро след това“ – най-вероятно през септември. Но дали заглавието ще си струва?

От видео материали Devil’s Third изглежда стар и дървен. Първите превюта на играта, появили се в интернет, не разказват по-различна история. Напротив - засега се очертава екшън заглавието да е провал.

Естествено, Томонобу Итагаки може да ни изненада. Известният като създател на Dead or Alive и Ninja Gaiden японец може да прави качествени игри... но с нисък бюджет явно нещата не са се получили.

Коментари
Macks avatar
Macks
21 юли 2015
Най-накрая да се даде официално име на pay to win игрите, самоопределящи се като free to play. Поздравления!
П.С Като се замисля може и да е някаква изгъзица на безплатен пробен период тип УоУ или Алодс онлайн навремето - стигаш до някакъв начален етап и после, за да продължиш - време за пари.
nightwarrior avatar
nightwarrior
21 юли 2015
Има доста наистина f2p игри. Не бива да се бърка pay to win с pay for convenience. Ако в ингейм магазина има неща, променящи значително играта и недостъпни по никакъв друг начин освен с реални пари - съгласен съм. Но примерно да се твърди, че хр буустове и подобни са pay to win е смешно(говоря по принцип, не за играта по-горе, не знам да съм я чувал досега). Ако трябва да гриндиш като луд за нещо е кофти и неприятно, но ако е достъпно без кеш, ти си решаваш дали ще си спестиш няколко часа или ще сечеш/трепеш до полуда, никой не те задължава за нито едното. В тоя ред на мисли най-харесвам бизнесмодели тип Guild Wars - плащаш, цъкаш и имаш достъп до всичко.
pseto avatar
pseto
21 юли 2015
То не е въпросът дали даден предмет е абсолютно недостъпен. Реално ако има шанс нещо от магазина с реални пари да ти се падне и в играта и ако този шанс е 0.00001%, то достъпен ли е наистина този предмет или напротив? Предполагам, че отговорът е реторичен. Горе-долу с толкова нули след десетичната запетая е шансът да ти се падне high руна в Diablo II - играл съм 1000+ часа спокойно тази игра и не ми е падала дори една-единствена high руна...

Free-to-play моделът може да е много несправедлив на много нива, но зависи човек какъв толеранс към грайнд има. Моят толеранс не е висок. Не мога да си представя да грайндя сто часа за някакъв предмет и някой да ми казва, че е "избор" дали да грайндя или да го купя. Това не е избор. Това е задължение. За да е избор се предполага, че ти си някой китайски бот, който може да цикли 18 часа пред дадена игра, за да е конкурентен, докато я играе "безплатно".


Лично аз като добър free-to-play модел бих посочил Heroes of the Storm. С около 1.5-2 седмици по 1-2 часа на ден средно можеш да си вземеш 1 скъп или 2 евтини героя. Някой да ме поправи, ако греша математиката. Хем е достатъчно време, че да си кажеш - "Виж, изкарах си тоя герой с пот на челото", хем и не е някакъв безумен грайнд. Това за мен е баланс. Да, говорим за MOBA... там парите идват от скинове. На моя фаворит Рейнър мисля да си взема един скин за 11-12 лева и то без да ми мигне окото. За герой пари няма да платя реални, за скин бих. И то само за да кажа - "Вижте, свършихте добра работа с тая игра, ето ви малко от моите пари". Жест, който правя и в Path of Exile примерно, който също си е 100% безплатен тип Dota 2 и се плаща само за козметика.


Но идеята ми е, че има много проблеми във free-to-play модела. А ако говорим за нещо, дефинирано като play-to-start, то следващото нещо, което идва като продължение в главата ми е "pay-to-win".

Play-to-start, pay-to-win. Даже звучи яко.

nightwarrior avatar
nightwarrior
22 юли 2015
Аз и затова не казах, че всички f2p модели са добри. Разбира се, че когато шанса нещо да ти се падне е по-малък от този да спечелиш 6ца от тотото нещата не са ок. Нямам предвид това. Това влиза към лошите моменти. Аз не съм особен ММО фен и повечето ми опит с f2p игрите е покрай игри с приятели. Не един и два са случаите, в които някой приятел си вземе нещо от кеш шопа, а само след час-два подобно нещо айтем/оръжие/броня да се падне я на мен, я на него докато си играем. Aко в кешшопа има недостъпен иначе ХР бууст, дето ще ти даде бонус за час-два, ми... това си е избор дали ще вдигнеш левел малко по-бързо. Че има много несправедливи f2p модели, така е, но има и много набедени за несправедливи. Наскоро четох как някакъв със съмнителни умствени качества настояваше, че Dota 2 е pay to win... За да се изясня, не твърдя, че де що има f2p е читаво, а че не всички f2p модели са лоши.
pseto avatar
pseto
22 юли 2015
Е, да, има и справедливи игри. Има и много набедени - на мен често ми е интересен фанатизмът, с който дадени хора не искат да дадат и стотинка за дадена безплатна игра. Е нали трябва да се издържа от нещо? Пък и ако някой е направил що-годе справедлив f2p, то нищо не ти пречи да се отблагодариш малко, мисля.
nightwarrior avatar
nightwarrior
23 юли 2015
Съгласен съм напълно. Стига да е справедливо(или поне аз да съм го счел за такова), съм бил склонен, а и съм давал пари. Но пак казвам, не съм голям фен на ММО-тата, разбирам идеята, разбирам социалния аспект, но не вляза ли в ММО с приятел/приятели/познати, рядко се задържам повече от седмица. Тъй че не съм най-точния пример за типичен ММО играч, просто съм срещу позицията f2p=p2w, има случаи в които уравнението е вярно, но често играта е набедена.

Когато обаче има кешшоп, в игра за която вече си си платил пълна цена или още по-зле, буташ месечни такси, виж, това е изнасилване на нещата.

Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл