Е, няма нужда да се притесняваме, твърди Карл Магнус Трьодсон, шефът на DICE. Той посочва в изявление, че Hardline и Battlefield 4 са съвсем различни игри. Съответно разработвани от студията Visceral и DICE. Така всеки от двата екипа ще се концентрира изцяло върху своя продукт.
Което вероятно ще прозвучи като добра новина за собствениците на Battlefield 4. Но и от друга страна можем да се запитаме – а какво ще е качеството на Hardline в такъв случай? При положение, че DICE няма да помагат?
Добър въпрос.
Едно е сигурно обаче – отнемането на една игра от титулярните й разработчици и хвърлянето й в друго студио почти винаги води или до по-лоши, или до откровено трагични резултати. Тъй че можем да имаме големи съмнения относно Battlefield Hardline.