hategame logo
DirectX 12 – технологично демо
пуснато на 01 май 2015 от pseto

По-рано тази седмица се проведе събитието Build на Microsoft. На него видяхме новости за куп продукти на софтуерния гигант... включително и технологичното демо горе.

То е дело на Square Enix, като ни представя красотите на DirectX 12. Демото ползва двигателя Luminous на японската компания, като всяка сцена включва над 63 милиона полигона.

Любопитно е, че подобно технологично демо бе представено и през 2012 година, включващо същата главна героиня. То, разбира се, изглеждаше по-зле, използвайки DirectX 11. И доста по-стар хардуер.

Както винаги обаче, подобни клипчета будят подозрения. Когато Microsoft използват четири Titan X видеокарти, за да ни покажат технологично демо, то е горе-долу все тая дали се ползва DirectX 11 или DirectX 12, нали?

Иначе новата версия на API-то чакаме по-късно през годината като част от Windows 10. Обещанията са, че ще ни осигури значителен скок в производителността при един и същи хардуер, но дали това ще се случи?

Коментари
GordonBeerman avatar
GordonBeerman
01 май 2015
Цялата работа едно голямо meh..

За сравнение -

11 годишна игра на DX9,която върви и на картоф.

П.С. На всичкото отгоре като мине в manual mode и фреймрейта му дропи до 20 ако не и по-малко.Голям технологичен напредък.

Изтрит потребител avatar
Изтрит потребител
01 май 2015
Изтрит коментар
Charcharo avatar
Charcharo
01 май 2015
При иначе равни условия, DX10 вади повече кадри от DX9.

А иначе разлика се виждаше само в Per Object Motion Blur ва Metro 2033 и ултра настройките на Clear Sky.

pseto avatar
pseto
01 май 2015
За мен най-впечатляваща в цялата сцена беше косата. Много яко изглежда. Почти всичко останало ми е... мех. Особено като за четири Titan-a. А и все пак, ако не се прави сравнение на нормален клас компютри между DirectX 11 и DirectX 12, едва ли потребителите ги интересува особено какво се случва на видеокарти за няколко бона.

@Toxic - примерът според мен си е много добър. Като за нещо на толкова години, горното си изглежда доста добре... или нека го кажа по друг начин, видеото на Square Enix и MS не изглежда достатъчно размазващо.

Освен косата, де, върху нея са работили доста, видно е...

DragonSlayer avatar
DragonSlayer
01 май 2015
Събудете ме, когато има някакъв значителен напредък, който редовият потребител да усети.
undefined
Miro
03 май 2015
Следващата $1000 карта , която ъъъъ подкарва дядо Метро с новата ПР убер резо0люция с едвам 30фпс
Anon avatar
Anon
01 май 2015
63 милиона полигона на сцена. Сцена същото ли е като кадър? т.е. имаме ли 30 сцени на секунда, примерно; Нещо не ми е ясно ;/
pseto avatar
pseto
02 май 2015
Интересен въпрос повдигаш... в оригиналната статия е написано "scene", не "frame", тъй че трябва сцена да е. Аз не се замислих особено и действах по инерция със статията. Ако е сцена, то значи цялата стая с всичко в нея е изградена от 63 милиона полигона - примерно оная, в която хленчи вещицата. Което не е чак толкова впечатляващо.
hyper avatar
hyper
02 май 2015
В крайна сметка ще е яко за close-ups в кътсцените или когато си забиеш героя в стена, за да му видиш порите по лицето, иначе отдалече тези малки детайли отпадат, така че в случая се съгласявам с DragonSlayer.
Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл