„Реално, ние сме улични изпълнители. Излизаме, пеем и танцуваме – ако свършим добра работа, хората хвърлят монети в шапката ни. И мисля, че игрите трябва да са точно това. Плащането на 60 долара предварително е хазарт – не знаеш дали нещо ще е хубаво или не. Не получаваш парите си обратно. Ако нещо е провал, просто ги прахосваш“, казва Джорджсън.
Той добавя, че при free-to-play модела няма такова нещо. Просто сваляш нещо, хвърляш му един поглед и ако не ти хареса – просто го триеш. Зависи изцяло от един разработчик дали ще направи достатъчно добър продукт, който да спечели парите на потребителите или напротив.
Думи, с които напълно мога да се съглася. При повечето жанрове смятам, че трябва да получиш всичко срещу определена сума. Но в MMO-тата положението е друго. Там често разработчиците предпочитат просто да прибират пари всеки месец, без да предлагат съдържание, отколкото да се раздават. Именно и тук се намесва free-to-play – геймърите винаги могат да си заминат и край!
Интересно е обаче, че все още не е обявен пазарен модел за EverQuest Next. Но след тези думи от страна на директора по разработката, може ли да има съмнения, че ще е безплатен?