Според EA, в момента започва период на трансформация в гейм индустрията, при който се започва разработката на игри за следващото поколение. Което съответно изисква жертви, включващи и намаляване на персонала.
Аз си мисля, че EA по-скоро чакаше повод да уволни част от служителите си и PlayStation 4 се явява идеален такъв.
Интересно е например, че в Лос Анджелис компанията има две гейм студия – BioWare Victory и Danger Close Games. Вторите бяха разработчиците на провала Medal of Honor: Warfighter. Така вероятно немалка част от екипа на Danger Close Games е бил съкратен, особено и след като Рич Халман от EA намекна, че в него няма достатъчно талантливи кадри.
Що се отнася до Монреал, там се помещава само студиото EA Montreal. То помага на Visceral Games при разработката на Army of Two: The Devil’s Cartel. Играта се очаква по план в края на март и е много вероятно с наближаващия край на разработката, EA да е прибегнал до уволнения.