Приятната цъкалка, представител на рубриката ънхейтабъл, се разпространяваше дигитално както за Xbox360, така и за PC. Играта едновременно впечатли и критиците, и записа комерсиален успех.
„Моделът за физическа продажба на дискове винаги е бил и винаги ще бъде „счупен”, поне от гледна точка на разработчиците”, казва Пати пред изданието Eurogamer. „Разкарването на дискове във ван по магазините е неефективно. Не разбирам как някой може да печели пари от това. Надявам се новите конзоли да се възползват доста по-сериозно от дигиталното сваляне на игри”.
Пати допълва, че новата игра на Playdead, около която детайли липсват, също ще се разпространява изцяло онлайн... което е супер! А и съм напълно съгласен с мнението му – дисковете са ненужни днес. Идеята уж винаги е била да се намали пиратството с тях, но ето – в момента и PlayStation 3, и Xbox360 могат да бъдат хакнати. Защо вместо да пусна една игра да се сваля 1 секунда след датата й на излизане, трябва да чакам 1 или 10 дена, докато ми дойде някакъв посран физически диск в ръцете? Тъпотия си е това, тъпотия.