Както можем да се уверим и по названието на играта, в Wild основната ни цел е да се сприятеляваме с всякакви диви зверове. Главният герой е шаман, който може да се вселява и контролира различни животни. Доколкото това не звучи чак толкова интересно на думи, то начинът, по който е реализиран изглежда яко. Например възможността да се вселим в орел, гледайки от високо виртуалния свят или пък... дори да яздим мечка.
Видеото ни показва вдъхновенията зад Wild, които се коренят в любовта на Ансел към дивата природа. Очевидно и екипът на студиото Wild Sheep (да, това е името на компанията!) я споделя.
Доколкото концепцията изглежда интересно, а също така и мащабът на виртуалния свят и множеството гледни точки чрез очите на различни животни, то можем да се запитаме как ще изглежда самият геймплей. Можем да видим една кратка битка, в която благодарение на мечката, която яздим успяваме да се справим с куп ловци... но какво ли друго може да ни представи Wild?
Засега отговори няма. Всъщност самата игра очевидно е в ранен стадий на разработка и едва ли ще бъде завършена през 2016 година. Все пак можем да се надяваме скоро да видим още от заглавието.
А и в крайна сметка Мишел Ансел се е доказал многократно, така че можем да се надяваме да се справи добре и тук. Интересно е обаче, че той не прекарва цялото си време, работейки по Wild. Дизайнерът все още е част и от Ubisoft, където работи по неизвестен засега проект. Изглежда обаче PlayStation 4 ексклзувиката Wild е онова, в което Ансел влага повече страст.