„Като инди игра, по дяволите, дори и като „истинска“ игра – изключвайки серии като Call of Duty – Firewatch може да бъде счетен за пазарен успех“, пишат разпространителите Panic. Те допълват, че само за ден са избили инвестицията си в заглавието.
Все пак Panic разкриват, че не са наясно колко пари са инвестирали в проекта Campo Santo и дали играта вече им носи продажби. За разлика от високопрофилните продукти, при по-малките като Firewatch разпространителите не осигуряват бюджета, а единствено спомагат за успешното доставяне на дадено заглавие.
При всички положения обаче ситуацията за Campo Santo и Panic е страхотна. При мащаба на гейм индустрията днес няма нищо гарантирано – дори за най-големите компании.
Иначе във Firewatch влизаме в ролята на пазач, съблюдаващ за горски пожари из планините на Уайоминг, САЩ. Заглавието е кинематично и с акцент на историята и красивите гледки – ако сте фенове на екшъна едва ли ще ви допадне.