Клипчето ни показва различни аспекти от Ghost of Tsushima. Например разкриването на виртуалния свят, битките, опциите за персонализиране на героя ни и други.
Откъм геймплей играта доста напомня на първите Assassin's Creed игри. Имаме по-скоро акцент на промъкването, но и в директен сблъсък героят ни се справя повече от добре. Имайки способността да елиминира куп противници заедно, а по-слабите - с един-единствен удар.
Визуално... клипчето е малко противоречиво, защото качеството на модели и текстури не изглежда особено добро. Можем само да гадаем дали ще има даунгрейд при Ghost of Tsushima или това е бил единственият стабилен билд на разработчиците в момента.
Заглавието очакваме в продажба на 17 юли само за PS4.
Още по темата
Иначе графично изглежда някакси остаряло и допълнително замазано, за да се прикрие факта, което спроед мен още повече влошава нещата. Но пък дизайна е много добър, японските мотиви, цветята, листата... красота е. Главния герой на моменти е със супер барнати движения, пъргав и ловък, след малко е като глътнал бастун персонаж, анимиран от начинаещ в 3д дизайна...
Сигурно ще се хареса, като гледам, добре си градят хайпа.
Нямам търпение Псето да я сложи в сивия сектор. 😂
N.b. На мен RDR2 ми харесва повече отколкото се е харесала на pseto. Само време да намеря да я играя де
Той моите игри си ги слага на оная си работа, защото не го ебе кой какво харесва, а кое на него му харесва.* Което прави ревютата му смислени.
Ти, от друга страна, понеже не можеш да намериш никаква собствена стойност, на която да се позовеш, търсиш нещо извън себе си, което да осмисли твоя свят.
На Запад за това биха ти взели пари, аз сега те консултирам изцяло на добра воля, напълно "фриъфчардж", дето се казва.
*по същия начин, както всеки осъзнат индивид, не се интересува какво другите харесват, още по-малко да го вади като довод. Но трябва хем да си осъзнат, хем да имаш качества, които те характеризират като индивид.
П.С. Не знам защо имам някакво усещане, че Ghost of Tsushima е бил обмислян като различен тип игра, но някъде по време на разработката концепцията се е променила. Първите трейлъри изобщо не ми донасяха емоцията на игра с отворен свят от Ubisoft-ски тип. По-скоро на линейно заглавие с акцент на историята с по-трудни, кратки битки. Естествено от кратките първи трейлъри нямаше как човек да си вади крайни изводи. Ама сега тези самурайски дуели като видиш, че реално са някакво супер движение... и нашият завзема лагери, от които и Ubisoft се опитват малко по малко да се разграничат... и задържа блока и противниците го наобикалят като в екшън от 80-те и го гледат... де да знам. Ще видим дали артът ще спаси играта, ако тя в основата си е Assassin's Creed II. Интересен казус. И The Last of Us II също ми е много интересен казус с кашата, която надроби Naughty Dog. Нямам търпение да ги цъкам тези игри, защото не знам какво да очаквам.
П.С. Феновете на PlayStation е ясно какво мнение ще имат, то играча заради Ghost of Tsushima ще прегърне дори Assassin's Creed. Ех, играчо, играчо, ако знаеше преди 2 години, като ме хулеше в ревюто за RDR2, че днес ще си на крачка да заобичаш Assassin's Creed.
Тва с въпросителните ми стои странно. От една страна говорят за органичен експлорейшън, подобно на Breath of the Wild, където нещо като ти е интересно отиваш, а не хънтваш маркери, от друга се видя на картата въпросителната. Единствената опция и двете да са верни ми се струва това да е маркер за главния куест например, пък "случайните" ивенти да ги намираш сам, подобно на RDR2.
Мисля, че пичовете твърде много наблягат на тия филтри, кинематография, черно-бели шукарийки. Лошо няма, но ако играта не оправдае хайпа и очакванията, никакви цветови палитри няма да я спасят.
Но пак казвам, игра, в която можеш да събираш китки не може да е лоша. Инстабай, с печат "Драгонслеър апрувед"!
Виждат се въпросителните, буквално като отвори картата, а и след това като маркира, му стои горе в ляво. Явно просто разчитат на системата "ехо, тука има нещо интересно, ела и виж".
Микса от гейм елементи не изглежда лош, но това е геймплей представяне, ще се съди по крайния продукт.
В крайна сметка каквото такова ,като добавя и Киберпънка това май са последните заглавия ,от последните издихания на това конзолно поколение,които за сега са ми хванали окото.
За геймплея не мога да направя компетентно сравнение,защото последния Асасин ,който играх беше единицата и май не го и довърших.
Нещата които ми допаднаха-стилистиката,минималния интерфейс,японското аудио,вятъра и животинките ,надявам се с това да не се изчерпват позитивите.
Както и се надявам прочистването на лагерите да не основен елемент от играта,но като се замисля каква толкова нова концепция за геймплея могат да прокарат,като историята е за монголска инвазия(много монголци трябва да избием ),за самите битки с лошите,като хвана контролера и направя две-три,ще го коментирам,понякога и по елементарните механики ако са реализирани добре,носят удоволствие.
Като цяло съм умерен оптимист.
П.С За пойнт ъф интерес,почти съм сигурен ,че ще има възможност да се изключват с изключение на мейн куестовете (надявам се)
Моето основно съмнение е доколко завършена ще е играта. А на този въпрос никой трейлър не може да ни отговори.
П.С Не знам защо,но още от сега ми се върти в главата как Август-Септември месец някой State of play ги обявяват за PS5 с визуални благини и други екстри ,а защо не и в някой друг бъндъл с новата конзола