hategame logo
Ghost of Tsushima с нов трейлър
пуснато на 10 декември 2019 от pseto
ghost of tsushima
Ghost of Tsushima се сдоби с ново видео. То е кратичко (и налично под статията), но добрата новина е, че скоро ни очакват повече вести.

А именно – на изложението The Game Awards, което ще се проведе през уикенда.

Самата игра ни беше представена през 2018-а. Тогава тя предизвика интерес, но след това новините секнаха.

Но дали няма да бъде обявена дата на премиера? И дали тя няма да е 2020 година? Може би есента, когато в продажба ще се появи PlayStation 5?

Коментари
Rostik79 avatar
Rostik79
11 декември 2019
Днес мярнах (не съм търсил специално) май в HiComm, че това е първото потвърдено заглавие за PS5, но ще я има и за ПС4.
pseto avatar
pseto
13 декември 2019
Може и така да е, ама не помня да съм го мяркал. А и като гледам на The Game Awards друга игра са провъзгласили за първата PS5 игра. Тъй че знам ли. Не че има голямо значение, де.
igra4 avatar
igra4
12 декември 2019
Дано не е дарк соулска имитация.
Ludnichar avatar
Ludnichar
13 декември 2019
Изглежда направо като кадри то Секиро.
Иска ми се да видя и геймплей, че ми е интересно какво ще представлява.
jenssn avatar
jenssn
30 декември 2019
Гледай го бе ... от 2018 е3 и няма нищо общо със шитиро лайната 1
Rostik79 avatar
Rostik79
13 декември 2019
Има малко геймплей, но не е сигурно доколко ще е така и в играта (и който наистина малко наподобява Секиро, даже и въженцето го има). Впрочем и аз предпочитам игра със солидна сингъл приключенска кампания, разказана красиво и увлекателно, вместо самоцелно колене на врагове из света на играта.
Ludnichar avatar
Ludnichar
13 декември 2019
Аз пък предпочитам самоцелно колене.
Rostik79 avatar
Rostik79
13 декември 2019
Лошо няма. Всъщност някои механики от соулс игрите ми харесват както са имплементирани в други заглавия като GoW или Darksiders 3 - да знаеш, че обикновените грунтове не са просто досаден пълнеж докато прогресираш в историята и да ги посичаш на килограм. Харесва ми играта да те провокира да търсиш най-доброто от героя си, билда му, екипировката. Не ми харесва обаче липсата на история или по-скоро на добре разказана история (защото и соулс игрите си имат история). Не ми харесва и безкрайно грайндене и инвестиция от стотици часове, докато усъвършенстваш всяко движение.
Ludnichar avatar
Ludnichar
13 декември 2019
Разбира се, въпрос на вкус.
Аз пък точно това толкова харесвам в ДС и ББ - геймплеят е основната сила в игрите без да е непременно накъсван от кътсцени на всеки 5 минути. Аз обичам да се "сливам" с играта (като имам предвид с геймплея), което е по-трудно, ако непрекъснато е накъсван от кътсцени и диалози.
nightwarrior avatar
nightwarrior
13 декември 2019
Ми то Секиро е някакво средно. Има доста по-очевидно поднесено стори(въпреки че се запазва част от мистерията и тълкуването), а честно казано играта не е скандално дълга. 57 часа ми отне да я платна(ако имаше платина в Стийм), като единствената нечестна хватка беше да си бекъп на сейва, за да мина финалите в едно плейтру.
lyubohar avatar
lyubohar
13 декември 2019
Мен също апокрифният начин на разказване на историята в соулс игрите ме кефи много. Също така не усещам обикновените грунтове като пълнеж - точно в GoW ми бяха такива и на места свалях трудността, за да прескачам цели секции. В соулс игрите всяка битка с най-обикновения плъх я взимам насериозно, защото винаги има потенциал да се превърне в мини-бос битка.
pseto avatar
pseto
13 декември 2019
Защо пък човек трябва да избира едното и другото. Мен ме радват и минималистични истории, и "пълни" такива. Макар че при минимализма шансът да настъпиш кирката е по-нисък, тъй като оставяш много на въображението и хората си запълват празнините. Естествено ако говорим за From там и основната идея си е достатъчно добра.

А иначе аз никога не съм усещал обикновените гадове в Souls игрите като нещо повече от нищо, абсолютно невзрачни са ми - най-вече защото винаги имаш опцията да им избягаш. Да не говорим, че на места те са дефиницията на пълнеж, например поставените по пътя към боса и то на най-гадните места. То може би след години гадовете от Dark Souls-овете ще ги запомня само с това, как ме чакат пред вратата на боса и ми взимат една трета от кръвта от нищото, преди да го срещна.

П.С. Самоцелно колене рулз, особено ако има достатъчно кръвчица.

lyubohar avatar
lyubohar
13 декември 2019
Не съм казвал, че трябва да се избира, просто казах какво конкретно ми харесва в начина на разказване на историята при соулсовете. Това не означава, че други подходи не ми харесват. Но да речем в момента това ми е предпочитаният подход за разказване на история. След време сигурно ще е друго.

Иначе Dark Souls първият ме грабна основно с разнообразието на гадовете и това, че всеки двубой го играеш почти като за последно. Като цяло нямам навика да притичвам покрай гадове, изчиствам всичко по пътя 100%, затова и ги играя по няколко месеца

jenssn avatar
jenssn
30 декември 2019
Аве вие не гледахте ли първото гейм плей демо. НЯМА Нищо общо със секиро лайното. Играта много набляга на тайминга и на самурайските битки. По интервюта гледах акк са търсили начин да могат да рендират хиляди падащи листа без да удря фрейма на 2 в секунда.
jenssn avatar
jenssn
30 декември 2019
Аве вие не гледахте ли първото гейм плей демо. НЯМА Нищо общо със секиро лайното. Играта много набляга на тайминга и на самурайските битки. По интервюта гледах акк са търсили начин да могат да рендират хиляди падащи листа без да удря фрейма на 2 в секунда.
jenssn avatar
jenssn
30 декември 2019
СТИГА С ТОЗ СОУЛС И СЕКИРОВЕ ДА МУ ЕБА МАЙКАТа прост ана тия две игри ... бля бла бля бля бля ГЛЕДАЙТЕ ДЕМОТО щот явно сте го забравили .... бла бла бла бла секиро соулс блаб ла бла блА !
DragonSlayer avatar
DragonSlayer
30 декември 2019
Някой май доста е умирал на тези две игри. 😂
lyubohar avatar
lyubohar
30 декември 2019
И кандидат за нов шут на форума
igra4 avatar
igra4
31 декември 2019
Защо да е шут, щото не е фен на фром, то значи тука всички са шутове като плюят по божествата. Браво за мнението jenssn.
nightwarrior avatar
nightwarrior
31 декември 2019
Е, поне не е лицемер като тебе. Точно ти си го наричал трол и кво ли не, ама веднъж му съвпадна мнението с твоето и вече го и защитаваш, тъжна работа.

От видяното в битката в демото... Битката се основава на блок и тайминг. Разбира се, че това не е открито от Фром, но като сложим и сетинга да кажеш, че играта няма нищо общо със Секиро, е смешно.

Дали ще е Секиро/Соулс клонинг не знам, едва ли, не сме видели другите системи още като хората, но имат общи неща и да се твърди друго и то със счупен капс лок, е това което го номинира за шут.

lyubohar avatar
lyubohar
31 декември 2019
@igra4: Счупения капс лок, лайна, шитни, спам в 10 теми за 1 минута - шести клас второто междучасие. Това номинира за шут . Нека си харесват каквото искат хората, Секирото и на мен не ми харесва особено.
lyubohar avatar
lyubohar
31 декември 2019
pseto avatar
pseto
31 декември 2019
Е, в крайна сметка човек вижда това, което иска да види (или да не види). Геймплеят от 2018-а напомня на Sekiro по екстремално много параграфи, едната битка спокойно си изглежда като извадена от Sekiro (онази с многото самураи). Само че с по-хубава графика. Но да, From не са открили топлата вода, въпросът е каква ще е трудността. И дали ще има възможност за избор на трудност. Ако има, то тогава една игра няма как да претендира за Souls игра. "Битки с акцент на тайминга" реално може да означава и подобна на Batman Arkham/ранните Assassin-и система, при която просто парираш и убиваш противник. Това, разбира се, че няма да е Souls-оподобно.

Но от видяното досега играта е едновременно Souls и не-Souls, авторите са единствените, които знаят какъв ще е крайният резултат. На мен ми е все тая, стига битките да са добри.

Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл