В нея имаме и кратко допълнение - че Godfall няма да следва game-as-a-service модела. Но пък не бива пояснено защо изобщо е нужна постоянна интернет свързаност при почти изцяло сингъл продукт (който все пак може да се играе и кооперативно с още един човек).
Доколкото в България нямаме особени проблеми с нета, който е бърз и евтин, положението в немалко части на Европа и особено Великобритания не е розово. Има и нещо друго - когато се изисква постоянна свързаност, самите сървъри на играта могат да паднат, което означава тя да е напълно недостъпна.
Това не е единствената лоша новина относно Godfall. Тя ще е една от първите игри, които ще се продават на новите цени - 80 евро в Европа или 160 лева. Тук става въпрос за PS5 версията - тази за PC ще е 60 евро или 120 лева.
Самото заглавие е луут слашър, като засега видяхме съвсем малко геймплей от него. Така играта, която ще е едно от дебютните PS5 заглавия, е една голяма въпросителна. Датата на премиера е 12 ноември в Северна Америка, а платформите са PlayStation 5 и PC. В Европа заглавието ще дебютира седмица по-късно (също както и самият PS5).
По-рано през седмицата бе пуснато и ново видео, което можете да видите долу.