Той е в мултиплейъра на играта или по-точно синхронизацията между двама души по време на мач. В някои случаи командите, които единият въвежда биват регистрирани със забавяне, докато за другия изглежда така, сякаш играта си върви нормално. Проблемът в случая не идва от интернет връзката. Но както бихте се досетили онзи, който е назад е в съвсем неизгодна позиция – почти невъзможна такава за победа.
Модърът с ник Altimor решава да разреши проблема, което му отнема само два дена. Още по-впечатляващо, той го поправя и без да има достъп до изходния код на Street Fighter V.
„Това ми отне 2 дена, докато Capcom не са оправили бъга вече 4 години“, казва той, добавяйки: „Прекарах повечето от това време в проби и грешки как работи всичко. Вероятно щеше да ми отнеме 30 минути, ако имах изходния код“.
Altimor добавя, че още по време на бетата на Street Fighter V преди 4 години Майк Займонт, един от хората зад Skullgurls файтърите, е посочил причината за проблема. Но Capcom не са инвестирали време в поправката му.
Така в момента може да бъде заменен DLL файл на играта, който да оправи ситуацията. Любопитно е, че при доста заглавия ще има проблеми в онлайн режима, когато се ползват модифицирани файлове (поради съмнения за чийтване), но явно това е позволено в Street Fighter V. Което е добра новина за всички онези, които искат да се спасят от лага.