Тя ни показва темповете, с които расте Steam. Които, бихме се уверили, са сериозни. Само в рамките на настоящата година, която дори не е приключила, са пуснати повече игри в Steam, отколкото в периода 2005-2015.
Скокът спрямо 2016-а също е солиден. В нейните рамки са пуснати 4200 нови заглавия.
Естествено голяма част от игрите са индита – в което няма нищо изненадващо. Steam е един от най-ефективните начини да се пробие на гейм пазара, макар че конкуренцията всяка година става все по-свирепа.
Иначе Valve могат да са адски щастливи от подобни статистики. Компанията прибира 30% от приходите на всяка игра в Steam, като може би само най-големите разпространители успяват да договорят по-нисък процент. Така джобовете на Гейб Нюъл и сие единствено се пълнят.