Засега нямаме много подробности. Знаем, че играта ще е налична в подобрен вариант за PC, Switch и "други конзоли" в края на тази година. Изглежда доста вероятно това да означава и ревизия за PS5/Xbox Series X. Не е ясно дали играта ще се появи за PS4 и Xbox One.
И това като цяло е всичко, което знаем засега.
Самата игра е едно от последните по-добре приети издания на рейсъра. То се появи през 2010 година, като бе дело на Criterion. При положение, че Need for Speed напоследък не е в топ форма... не е изненадващо, че EA вече се заглежда към архивите.
Още по темата
Между другото рейсърите доста добре си държат нивото, последно като играх Поршето се изненадах колко по-добре от очакваното изглежда. Да, близките кадри показват, че играта си е на 20 годинки, ама отгоре си изглежда съвсем читаво. Този Hot Pursuit от 2010-a го играх, стори ми се приличен - ама съм сигурен, че в сегашната си версия ако се издуе на макс и сега ще си е прилично красив.
Аз ще се изкефя на макс на NFS 4... ама той е още по-дърт и още по-труден за възраждане.
Иначе с Underground игрите напипаха някои добри идеи, там и управлението още беше горе-долу окей, после изведнъж почнаха с яките аркади и дотам. Но предполагам, че щом това се прави, това се и продава... иначе няма как да си обясня факта, че Need for Speed е еднакъв от десетилетие.
П.С. След като писах горното мнение си пуснах Need for Speed 4, но за мое огромно разочарование се оказа, че AI-то е rubberband там. Този детайл го бях забравил... а от ластици ми се драйфа вече. Явно играта е правена от същото студио като NFS 5, понеже някои от пистите горе-долу са еднакви в двете игри, просто в петицата са доразвили доста неща. Ех, колко ми се искаше едно време да излезе модела на управление на NFS 5, само че не само с Поршета... заради това Hot Pursuit 2 ме разочарова 2002-а, очаквах нещо като петицата, а то беше някаква хипер аркада без почти никакви щети (блъскаш нещо челно с 200 и колата ти се забавя с няколко процента, това е лудост).