Pillars of Eternity забавен
пуснато на 13 март 2018 от pseto
Pillars of Eternity беше забавен. Наместо на 3 април играта вече чакаме месец по-късно на 8 май.
Причината? Вероятно сте се досетили – нужда от повече време за завършване.
„Както бихте предположили, Pillars of Eternity 2: Deadfire е значително по-голям от своя предшественик. Работим здраво, за да направим всеки сантиметър от играта възможно най-добър, а също и да интегрираме препоръките на геймърите. С оглед на всичко това имаме нужда от няколко допълнителни седмици, за да завършим изцяло играта“, пишат разработчиците Obsidian.
Както винаги обаче е по-добре забавена игра, отколкото прекалено бъгава при пазарната си премиера. Вероятно всички от нас биха могли да се съгласят с това. А и месец... не е никак сериозно забавяне.
Но от друга страна – дали то ще е достатъчно на Obsidian?
Още по темата
Включете се в дискусията
Отговор на
Потребителско име или ник
Парола
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл